Ja, en waarom wordt er dan niet direct gezegd dat de maatregelen 1 op 1 worden doorgetrokken naar de Eredivisie? Omdat er dus blijkbaar nog uitzonderingsmogelijkheden zijn... Volgens de huidige regeling is doorgaan van de Eredivisie onmogelijk, maar toch wordt dat niet gezegd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
volgens mij is de overheid duidelijk 1,5m afstand houden ook als je voetballer bent.
ik weet niet welk gedeelte moeilijk te begrijpen is, maar zelfs de gehandicapte users snappen dit.
Oh, helemaal eens hoor, maar dat ze dat niet zeggen, geeft wel aan dat er uitzonderingen mogelijk zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
een uitzondering schept een precedent, je kan niet een paar keer per week 18? x 22 professionals een contactsport laten beoefenen omdat het zogenaamd zo belangrijk is en tegen je burgers zeggen dat zij dat niet mogen, ook de spelers eerst testen zou oneerlijk zijn in dat opzicht plus dat ze dan eigenlijk ook in een vorm van quarantaine zouden moeten zitten tot de competitie voorbij is
dat is meer omdat ze slecht nieuws niet in 1 keer willen brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oh, helemaal eens hoor, maar dat ze dat niet zeggen, geeft wel aan dat er uitzonderingen mogelijk zijn.
Maar zou het nieuws zoveel "slechter" zijn als ze enkel scenario 2 en 3 hadden benoemd als opties? Dan leg je indirect ook de druk bij de UEFA om er iets over te roepen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is meer omdat ze slecht nieuws niet in 1 keer willen brengen
Nee, want NAC staat niet op een gelijk aantal punten. Maar verder goeie vergelijking, René!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een stompzinnig bericht. Dus als NAC 2 keer had gewonnen verdienden zij een direct CL-ticket?
Laten we de hele stand gewoon vergeten jatog!
Dat lijkt alleen voor jou relevant te zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:02 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee, want NAC staat niet op een gelijk aantal punten.
Je hebt maar twee teams met hetzelfde aantal punten die de ranglijst aanvoeren en dus kijk je bij die twee teams naar de onderlingen resultaten, dat is het punt. Achterlijke big.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt alleen voor jou relevant te zijn.
Kan je me aanwijzen waar in de reglementen dit staat?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:05 schreef Buitendam het volgende:
Je hebt maar twee teams met hetzelfde aantal punten die de ranglijst aanvoeren en dus kijk je bij die twee teams naar de onderlingen resultaten
Nee, dit staat allemaal niet in de reglementen. Het is vrij in te vullen. En iedereen die onder een Ajaxdekbed slaapt en dus totaal niet objectief kan kijken is het met jou eens.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me aanwijzen waar in de reglementen dit staat?Volgens mij verzin je dit maar.
Dan zijn we eruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:10 schreef Buitendam het volgende:
Nee, dit staat allemaal niet in de reglementen.
ik bedoel de regering, die hebben door die maatregel van gisteren meteen een bom gelegd onder de eredivisie en uiteraard ook vele ander sporten en ze lullen zich eruit door te stellen dat voor horeca en profsport die andere regel nog van gang is tot 3 april, wat natuurlijk niet te rijmen valt met de maatregelen van gisteren die tot 1 juni gelden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:01 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar zou het nieuws zoveel "slechter" zijn als ze enkel scenario 2 en 3 hadden benoemd als opties? Dan leg je indirect ook de druk bij de UEFA om er iets over te roepen.
Nee. Je vindt het veel te moeilijk, dat is iets anders.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zijn we eruit.
Ik dacht even dat je iets had om je mening kracht bij te zetten, maar je verzint dus ter plekke dingen. Dan vind ik wat jij uitkraamt gelijk een stuk minder relevant!
Wat vind ik te moeilijk? Wat klopte er niet aan wat ik zei?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:12 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nee. Je vindt het veel te moeilijk, dat is iets anders.
Nou, op het moment dat we in een situatie zitten wat nog nooit is voorgekomen en jij komt niet verder dan JE VERZINT DINGEN! Ja, René, waar moet ik dan starten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vind ik te moeilijk? Wat klopte er niet aan wat ik zei?
Bij de regels.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, op het moment dat we in een situatie zitten wat nog nooit is voorgekomen en jij komt niet verder dan JE VERZINT DINGEN! Ja, René, waar moet ik dan starten?
Ja, die bestaan dus niet in deze situatie. Jij gaat er gemakshalve vanuit dat we op dit moment gewoon kunnen doen alsof de situatie hetzelfde is als aan het einde van de competitie, maar dat is natuurlijk onzin. Er is namelijk geen regel die aangeeft dat als de competitie eerder stopt dezelfde regels gelden als normaal na 34 wedstrijden.quote:
Ah, op die manier, dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik bedoel de regering, die hebben door die maatregel van gisteren meteen een bom gelegd onder de eredivisie en uiteraard ook vele ander sporten en ze lullen zich eruit door te stellen dat voor horeca en profsport die andere regel nog van gang is tot 3 april, wat natuurlijk niet te rijmen valt met de maatregelen van gisteren die tot 1 juni gelden.
Ajax staat nu nog steeds eerste hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Ja, die bestaan dus niet in deze situatie.
Dat zeg ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Jij gaat er gemakshalve vanuit dat we op dit moment gewoon kunnen doen alsof de situatie hetzelfde is als aan het einde van de competitie, maar dat is natuurlijk onzin
Dat is geen reden om dan maar alle regels het raam uit te gooien. Laten we alsjeblieft vast blijven houden aan de regels waar we wel aan kunnen voldoen zeg.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:22 schreef Buitendam het volgende:
Er is namelijk geen regel die aangeeft dat als de competitie eerder stopt dezelfde regels gelden als normaal na 34 wedstrijden.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:26 schreef GGMM het volgende:
Met jouw redenatie kan ik net zo goed op straat gaan schijten, er is namelijk een unieke situatie!
Oh de regel dat dat niet meer mag blijft wel intact?quote:
Als je evenveel punten hebt, terwijl er nog flink wat wedstrijden te spelen zijn vind ik doelsaldo niet de beste keuze om als eerste te gebruiken.Je hebt immers niet dezelfde tegenstanders gehad en dus is dat vrij scheef. Eerlijker vind ik het om dan te kijken naar de resultaten van de onderlinge confrontaties. Mag jij nu weer rare onzin over op straat schijten roepenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh de regel dat dat niet meer mag blijft wel intact?
Het gaat dus alleen om regels die jou niet uitkomen?
Sorry, dat begreep ik even niet!
Wat jij zegt is net zo goed van toepassing op het aantal punten, maar dat dat gelijk is is volgens jouw verhaaltje wel eerlijk maar doelsaldo niet. Heel raar vind ik dat!quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Als je evenveel punten hebt, terwijl er nog flink wat wedstrijden te spelen zijn vind ik doelsaldo niet de beste keuze om als eerste te gebruiken.Je hebt immers niet dezelfde tegenstanders gehad en dus is dat vrij scheef. Eerlijker vind ik het om dan te kijken naar de resultaten van de onderlinge confrontaties. Mag jij nu weer rare onzin over op straat schijten roepen
Ik ben inderdaad van mening dat je altijd bij punten moet beginnen. En ik verkies onderlinge confrontaties boven doelsaldo. Ik vind het van weinig objectiviteit getuigen dat jij de doelpunten van Ajax tegen bijvoorbeeld PEC, RKC en ADO veel zwaarder vindt wegen dan twee afgetekende overwinningen van AZ op Ajax. Dat zijn in mijn ogen echte kampioenswedstrijden.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat jij zegt is net zo goed van toepassing op het aantal punten, maar dat dat gelijk is is volgens jouw verhaaltje wel eerlijk maar doelsaldo niet. Heel raar vind ik dat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |