Ik was vroeger verliefd op de zanger van Hanson.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Die popliedjes van vroeger zaten wel echt geniaal in elkaar (bedankt Max Martin) luister eens naar deze instrumental zonder stil te zitten. Werkelijk waar.
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.quote:
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.
Ik ga hard op Shape of my Heart.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.
Je bent een man van smaak.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga hard op Shape of my Heart.
Van mij mag hij heel het land platleggen, ik heb er toch geen last van.quote:
Die hebben sowieso liever allemaal een politiestaat. Hoeven ze zelf ook niet meer na te denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
Denk het wel ja....quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar dit betekent dus nog sowieso twee maanden thuiswerken?
Ik keek al enorm uit naar de lente en vooral de zomer. Nu loop je door het centrum, je ziet wat mensen, maat het is stil en kilquote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, het is niet anders, maar wat een saaie tijd gaan we tegemoet.
Die 2 maanden alleen in mn studio kijk ik niet naar uit inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef franklop het volgende:
Ja erg lang. Nog blij dat ik vriendin en familie heb
Was het niet ook ongemakkelijk in de zin dat mensen veel afstand houden en dat je niet weet wat gewenst en prettig is? Ook sterkte gewenst.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:13 schreef Steven184 het volgende:
Vandaag begrafenis. Was gewoon blij om wat menselijk contact te hebben naast het bellen. Bizar eigenlijk als Fok! Zolderkamerautist
Hier ook. Sinds vorige week zaterdag zit ik dagelijks op de tacx. Nog even en ik win straks de Tour als ze niet uitkijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Mykonos het volgende:
Ben van armoede maar gaan hardlopen naast het fietsen. Als we tot juni gewoon nog naar buiten mogen ga ik iig topfit worden op deze manier.
Ja dat was echt bizar. Heel raar ongemakkelijk in een kringetje. Geen arm om iemand heen als diegene in huilen uitbarst.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was het niet ook ongemakkelijk in de zin dat mensen veel afstand houden en dat je niet weet wat gewenst en prettig is? Ook sterkte gewenst.
Ben blij dat we hier in ieder geval nog naar buiten mogen om te fietsen of hardlopen. Elke dag tacxen zou ik ook niet gelukkig van worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ook. Sinds vorige week zaterdag zit ik dagelijks op de tacx. Nog even en ik win straks de Tour als ze niet uitkijken.
Hardloopschoenen al 5 jaar niet aangeraaktquote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Mykonos het volgende:
Ben van armoede maar gaan hardlopen naast het fietsen. Als we tot juni gewoon nog naar buiten mogen ga ik iig topfit worden op deze manier.
Bizar. Hoop dat het toch een goed en waardig afscheid was.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja dat was echt bizar. Heel raar ongemakkelijk in een kringetje. Geen arm om iemand heen als diegene in huilen uitbarst.
Dat kwam net in me op ja.. Dat worden vreselijk saaie maandenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar dit betekent dus nog sowieso twee maanden thuiswerken?
De videoclip hiervan is ook super spannend.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Die popliedjes van vroeger zaten wel echt geniaal in elkaar (bedankt Max Martin) luister eens naar deze instrumental zonder stil te zitten. Werkelijk waar.
Heb in principe in juni een halve marathon, maar die zal ook wel afgelast worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hardloopschoenen al 5 jaar niet aangeraaktZou het dan toch gebeuren.
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb in principe in juni een halve marathon, maar die zal ook wel afgelast worden.
Dat klopt, is ook wel de planning. Het is nou niet dat ten het koste gaat van wat anders.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.
Zeker, dus wat ik vaak doe is op de televisie via YT een koers van een aantal jaar geleden opzetten en dan zit ik rustig mee te malen. Vanochtend deed ik Lombardije van 2016.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben blij dat we hier in ieder geval nog naar buiten mogen om te fietsen of hardlopen. Elke dag tacxen zou ik ook niet gelukkig van worden.
Heb je nog een tv in de buurt tijdens het tacxen?
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.
Klinkt alsof je langzaam aan het doordraaien bent.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeker, dus wat ik vaak doe is op de televisie via YT een koers van een aantal jaar geleden opzetten en dan zit ik rustig mee te malen. Vanochtend deed ik Lombardije van 2016.
Ik zit al bijna tien dagen opgesloten. De muren komen op me af. Je weet niet wat je meemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je langzaam aan het doordraaien bent.
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.quote:
Ik heb nog een voortuin waar ik een tuinstoel kan neerzetten in deze barre tijden misschien.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit al bijna tien dagen opgesloten. De muren komen op me af. Je weet niet wat je meemaakt.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.
Dit is een ondergewaardeerd filmpje die makkelijk mijn top 10 zou halen.quote:
Dezequote:Op maandag 23 maart 2020 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.
Heb jij die keeper gezien? Die heeft 96 ballen uit de kruising gehaald.quote:
6 april 2012, verder kom ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Een van mijn favorieten is Johan die zegt 'wat vind jij pik' maar die kan ik nergens meer vinden.
Ik vind Gijp en Hansie een beetje over de houdbaarheid heen. Johan is leuk, zolang het maar niet te diep over voetbal gaat en ik ben ook wel fan van Wilfred. Wat mij betreft komt Dickie we lekker bij met Kieft en zo nu en dan eens Boskamp.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel uit de tijd dat VI nog het hoogtepunt van de week was.
Voordat Gijpie mental ging.
Beetje jaloers op dat luchtalarm bij de Roemeense haarlijn.twitter:faustocoppi60 twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:55:53I'm in a hurry to get home. In Romania, it's now forbidden to be outside between 10 PM and 6 AM because of the coronavirus pandemic. This spooky siren doesn't help either... 😱🇷🇴 #coronavirusRomania #covid19 https://t.co/yMHDbXYGRo reageer retweet
Dat is wel minutenlang kwaliteit ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete VI-gerelateerde moment blijft na die samenvatting van Atleti - Valencia 4-2
Ik denk dat ik maar een tijdje bij mijn ouders blijf, binnenkort even mijn fiets ophalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 2 maanden alleen in mn studio kijk ik niet naar uit inderdaad
Fantastisch nummer.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik zeg Coco Jambo, wat zeggen jullie dan?
Beach Boysquote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Later hoop ik geen vroeger-was-alles-beter wolkenschreeuwer te worden, maar de 90's zijn gewoon zonder twijfel de beste jaren ooit.quote:
Steve Beatonquote:Op maandag 23 maart 2020 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)n_welke_speler_past/
Ik ben Peter Wright
Get a Way van Maxx.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook genoeg toiletpapier?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb eten in huis voor 2/3 maanden wel inmiddels
De chemie tussen Wilfred en Johan moest nog een beetje op gang komen heb ik het idee.quote:
Ah, had gemist dat de tekst cursief was. Ik dacht dat jij ook het hamstervirus had.quote:
Ik heb inmiddels 50 rollen plee papier. Moet wel lukken denk ik zo.quote:
https://streamable.com/i1xf6quote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Een van mijn favorieten is Johan die zegt 'wat vind jij pik' maar die kan ik nergens meer vinden.
https://www.dailymotion.com/video/x2q0hl9quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel minutenlang kwaliteit ja.
Dat ze helemaal in de lach schieten om Jean Marie Pfaff die doodserieus over een of andere Eerste Divisie-wedstrijd aan het praten is, vond ik ook altijd mooi, maar die kan ik niet meer vinden.
De meltdown van die Fortunatrainer vanwege het verkeerde schoeisel en scootmobiel-hooligan blijven ook mooie.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs in WLR zijn er een paar ongelooflijk mad
Kwam op mij nogal bot over die hele discussiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:30 schreef Fretwork het volgende:
Wilde net zeggen, niemand die een andere houding aanneemt dan normaal hoor
Redelijk standaard inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kwam op mij nogal bot over die hele discussieMaar dat is dat topic misschien wel standaard.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 01:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
https://www.dailymotion.com/video/x2q0hl9
Joah, die kennen elkaar al lang genoeg om er bot in the kletsenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kwam op mij nogal bot over die hele discussieMaar dat is dat topic misschien wel standaard.
Zit je ook op Zwift?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:18 schreef Momo het volgende:
Ben zo blij dat ik nu paar weken geleden een hometrainer heb aangeschaft
Kan je daar eigenlijk lekker fietsen normaal? (Er van uit gaat dat je de koele momenten kiest).quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zit je ook op Zwift?
ZwiftGoden helpen mij de quarantaine wel door.
Nee, ik heb geen conditie nu dus ga gewoon elke dag een halfuurtje erop zitten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:49 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Zit je ook op Zwift?
ZwiftGoden helpen mij de quarantaine wel door.
Je moet ook trappen hè, anders gebeurt er niksquote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen conditie nu dus ga gewoon elke dag een halfuurtje erop zitten.
Op de normale weg niet, idiote bestuurders en verkeer. Vrijdagochtend is de stad echter verlaten en kan je overal zo rondtoeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kan je daar eigenlijk lekker fietsen normaal? (Er van uit gaat dat je de koele momenten kiest).
Elke beweging helpt. Zeker dagelijks, dan gaat je conditie in rap tempo vooruit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen conditie nu dus ga gewoon elke dag een halfuurtje erop zitten.
Nomnomnom.quote:
Koffieplanter Meganck.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 12:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik heb er weer een fantastisch ritje opzitten.
Je kan zeggen wat je wilt, vinden wat je wilt, maar zelfs in deze barre tijden heb ik beweging. Dat kan niet iedereen in deze conversatie zeggen helaas.quote:
Mijn linkerhand heeft nog nooit zoveel beweging gehad.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wilt, vinden wat je wilt, maar zelfs in deze barre tijden heb ik beweging. Dat kan niet iedereen in deze conversatie zeggen helaas.
Wat is de laatste keer dat je op de fiets hebt gezeten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn linkerhand heeft nog nooit zoveel beweging gehad.
Een uur geleden toen ik van mijn ouders naar mijn huis fietste, en daarvoor vanochtend omdat ik bloed heb laten prikken haha.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is de laatste keer dat je op de fiets hebt gezeten?
Dan ga je toch nog ergens op bedoel je haha.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een uur geleden toen ik van mijn ouders naar mijn huis fietste, en daarvoor vanochtend omdat ik bloed heb laten prikken haha.
Het is wel duidelijk dat jij nodig het huis uit moet.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dan ga je toch nog ergens op bedoel je haha.
In het kader van de VI fragmenten van gisteren vond ik dat een gepaste opmerking.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat jij nodig het huis uit moet.
Ja dat is ook wel weer waar. Houd je relatie nog stand?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
In het kader van de VI fragmenten van gisteren vond ik dat een gepaste opmerking.
Beter dan ooit moet ik zeggen, wat vreemd is als je opgesloten zit.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel weer waar. Houd je relatie nog stand?
Onze rekenprofessor Kyran heeft geen vertrouwen in prof. dr. Wallingaquote:Moet toch steeds aan Jacco denken als ik de cijfers van Uden zie .... Hij had het een paar dagen geleden over Aalten/Doetinchem. Ben benieuwd hoe dat gaat de komende dagen.
Neem hem niet serieus, maar toch wel interessant dat hij dit weken van te voren wist te voorspellen (ook echt specifiek Uden en omgeving) en nu was Bernhoven één van de eerste ziekenhuizen waar het bijna mis ging.
De Tour is officieel nog niet afgelast...quote:Op dinsdag 24 maart 2020 13:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
Walgelijk saaie zomer wordt het zo
Hij heeft het over cardio_jacco, een of ander nepaccount op twitter.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Onze rekenprofessor Kyran heeft geen vertrouwen in prof. dr. Wallinga
Prof Dr. J (Jacco) Wallinga is hoofd van de afdeling Modellering van Infectieziekten bij het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu, en bijzonder hoogleraar Mathematische Modellering van Infectieziekten bij de afdeling Biomedical Data Sciences van het Leids Universitair Medisch Centrum.
Waarom plaatsen ze informatie van nepaccounts op social media. Wat is dat voor niveau dan weer.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij heeft het over cardio_jacco, een of ander nepaccount op twitter.
Ik neem hem niet serieus, maar ik post wel dagelijks over zijn tweets.twitter:cardio_jacco twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:18:45Een additionele “ondergrondse infectiehaard” lijkt zich te voltrekken in de regio “Achterhoek”. Doetinchem-Varsseveld-Aalten-Lichtenvoorde spectaculaire toename respiratoire klachten. #SARSCoV2. Influenza lijkt tevens een rol te spelen. reageer retweet
Bijzonder volk, bijzonder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik neem hem niet serieus, maar ik post wel dagelijks over zijn tweets.twitter:cardio_jacco twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 13:18:45Een additionele “ondergrondse infectiehaard” lijkt zich te voltrekken in de regio “Achterhoek”. Doetinchem-Varsseveld-Aalten-Lichtenvoorde spectaculaire toename respiratoire klachten. #SARSCoV2. Influenza lijkt tevens een rol te spelen. reageer retweet
Hoe heeft Kyran ooit een diploma kunnen halen als hij al een debiel met een Twitteraccount als interessant ziet?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die 'voorspellingen' van dat account zijn verder niet zo spannend, omdat hij net de regio's noemt die bij vorige virussen ook vrij fors werden getroffen. Uden is nogal een inkoppertje, daar breekt altijd de pleuris uit.
Dit kan iedere mongool bedenken, maar prof. dr. mr. ir. Kyran zoekt er toch meer achter.
Als jij hem toespreekt neemt ie dat ook serieus in ieder gevalquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe heeft Kyran ooit een diploma kunnen halen als hij al een debiel met een Twitteraccount als interessant ziet?
twitter:GroenewegenD twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 13:46:22Pas goed op jezelf en op elkaar! 🙏🏻 #BeatTheVirus https://t.co/O96rYJpekj reageer retweet
Hij is wel trots op dat foeilelijke plakplaatje he?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:39 schreef Mykonos het volgende:
[ afbeelding ]twitter:GroenewegenD twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 13:46:22Pas goed op jezelf en op elkaar! 🙏🏻 #BeatTheVirus https://t.co/O96rYJpekj reageer retweet
Cowboy Dillie heeft een boodschap voor jullie.
Tjacka is geen mod van COR meer. Ik mag niet zeggen waarom, want dat zou lekken zijn.quote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die 'voorspellingen' van dat account zijn verder niet zo spannend, omdat hij net de regio's noemt die bij vorige virussen ook vrij fors werden getroffen. Uden is nogal een inkoppertje, daar breekt altijd de pleuris uit.
Dit kan iedere mongool bedenken, maar prof. dr. mr. ir. Kyran zoekt er toch meer achter.
Ik wacht je DM af.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tjacka is geen mod van COR meer. Ik mag niet zeggen waarom, want dat zou lekken zijn.
Die heeft er weinig vertrouwen in.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 14:48 schreef Momo het volgende:
Mailtje van de baas dat we tot 1 juni moeten thuiswerken. Dat is nog zo lang...
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tjacka is geen mod van COR meer. Ik mag niet zeggen waarom, want dat zou lekken zijn.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Misschien kan je hem taggen, haha!
Wel jammer voor jou dat ik zo snel vertrek.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was wel goed popcornvermaak.
Wat???quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En dan zelf in VBL SC roddelen over WLR SC
Het ga je goed Tjacka
VBL SC en WLR SC zijn vrienden. De VBL SC is een beetje het gehandicapte broertje van de WLR SC.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ga je goed Tjacka
Dus die “anderhalve meter afstand” was niet vrijwillig, zoals in MED werd beweerd?quote:
Ja wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:48 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dus die “anderhalve meter afstand” was niet vrijwillig, zoals in MED werd beweerd?
Ter compensatie dat ze nu maanden lang met jou opgescheept zitten?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's hebben heel veel lol met hun nieuwe hooirol van wilgentakjes.
[ afbeelding ]
Je kan dat beter zeggen dan dat je dat elke week moet verlengenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Die heeft er weinig vertrouwen in.
Maar ze komen daar ook niet echt ver inhoudelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het ga je goed Tjacka
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef showtimer het volgende:
Beetje jaloers op dat luchtalarm bij de Roemeense haarlijn.twitter:faustocoppi60 twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:55:53I'm in a hurry to get home. In Romania, it's now forbidden to be outside between 10 PM and 6 AM because of the coronavirus pandemic. This spooky siren doesn't help either... 😱🇷🇴 #coronavirusRomania #covid19 https://t.co/yMHDbXYGRo reageer retweet
twitter:faustocoppi60 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:35:20By they way, this IS the Purge movie siren! 😂 I played it in my car at max volume as a stupid joke! 😝 reageer retweet
Zij moeten ook wat te doen hebben tijdens hun quarantaine.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Ter compensatie dat ze nu maanden lang met jou opgescheept zitten?
Infantiele aidsmilies. Sterf de vlektyfus.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]twitter:faustocoppi60 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:35:20By they way, this IS the Purge movie siren! 😂 I played it in my car at max volume as a stupid joke! 😝 reageer retweet
De Roemeense haarlijn wordt met de dag een grotere idioot.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]twitter:faustocoppi60 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 15:35:20By they way, this IS the Purge movie siren! 😂 I played it in my car at max volume as a stupid joke! 😝 reageer retweet
Hey ik ben toevallig naar het album aan het luisteren hahahahahahahaquote:
Woehahahaquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hey ik ben toevallig naar het album aan het luisteren hahahahahahaha
😀 😁 😂 🤣 😃 😄 😅 😆quote:
Vind je dat echt? Juni is nog wel erg ver weg, zeg dan 1 mei.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je kan dat beter zeggen dan dat je dat elke week moet verlengen
Dommigheid kent geen tijdquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen maar beter weer filmpjes van VI gaan posten. Toch wel genoten van die post van wimderon.
Het filmpje waarin Johan vertelt dat hij bij een andere journalist (Eddy Poelmann) in bed moest kruipen vanwege een gebrek aan kamers kan ik niet meer vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
We kunnen maar beter weer filmpjes van VI gaan posten. Toch wel genoten van die post van wimderon.
Ik ga nog steeds elke keer stuk bij de gelijkspelletjestoto.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Die is briljant inderdaad. Daar hoort deze bij:quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga nog steeds elke keer stuk bij de gelijkspelletjestoto.
Wat is je favoriet van het nieuwe album?quote:
Alles wat Max Martin heeft geproduceerd. Wat een held is die man he. Al 25 jaar aan de top.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Wat is je favoriet van het nieuwe album?
De remix van Save Your Tears.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alles wat Max Martin heeft geproduceerd. Wat een held is die man he. Al 25 jaar aan de top.
Moet haast wel.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:06 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze God won net mijn Zwift race, zou het hem zijn?
454W average, hij zit overduidelijk nog in z'n Saunier-Duval tijd.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 16:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker man, niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:06 schreef DeeBee het volgende:
[ afbeelding ]
Deze God won net mijn Zwift race, zou het hem zijn?
454W average, hij zit overduidelijk nog in z'n Saunier-Duval tijd.
Wat een teringbende.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 15:53 schreef Mani89 het volgende:
Mijn cavia's hebben heel veel lol met hun nieuwe hooirol van wilgentakjes.
[ afbeelding ]
Vrouwen zijn hier ook niet welkom om te leven, hooguit een paar uurtjes.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou die ex maar aanhouden, zo wil verder geen vrouw leven.
Woonde jullie niet samen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vrouwen zijn hier ook niet welkom om te leven, hooguit een paar uurtjes.
Ik heb liever de rest van mijn leven het corona virus dan dat ik met iemand moet samen wonen.quote:
Autist.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb liever de rest van mijn leven het corona virus dan dat ik met iemand moet samen wonen.
Gijp wordt gillend gek in deze hooizolder joh, die legt een scheefliggende afstandsbediening nog recht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:18 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mani van der Gijp, goed man.
Toch knap dat hij dan drie honden heeft. Hele dag aan het stofzuigen waarschijnlijk, is toch heerlijk man.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijp wordt gillend gek in deze hooizolder joh, die legt een scheefliggende afstandsbediening nog recht.
Of leven als de rest van de wereld slaapt. Halve dag in je nest, saunaatje, jacuzzietje. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toch knap dat hij dan drie honden heeft. Hele dag aan het stofzuigen waarschijnlijk, is toch heerlijk man.
Zoals hij nu is. Moet ik persé samenwonen met iemand van jou?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hoe zie je de toekomst voor je?
Niet met Ab.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
Jongens, jongens. Even vijf minuten Ome Marcel.
Hahahaha, Rutger Bregman-bash.
Je achter de bank verstoppen als iemand aanbelt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Of leven als de rest van de wereld slaapt. Halve dag in je nest, saunaatje, jacuzzietje. Niks mis mee.
Puur interesse, lijkt me erg saai.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zoals hij nu is. Moet ik persé samenwonen met iemand van jou?
Genoten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik word er gelukkig van, ik kan er ook niks anders van maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:02 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Puur interesse, lijkt me erg saai.
Ab is een character, al die andere opduikende gezichten zijn bijna inwisselbaar.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:52 schreef wimderon het volgende:
Ab Osterhaus is een heel eng manspersoon.
Directeurtje gaat het tegenwoordig toch lastig krijgen met een pond kibbeling.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je achter de bank verstoppen als iemand aanbelt.
Paniekaanvalletjes zijn niet aan te slepen.
Nou, die zus van Johan Derksen zorgt anders wel voor flink wat nachtmerries.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:11 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ab is een character, al die andere opduikende gezichten zijn bijna inwisselbaar.
Wereldsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
Ik vind er eigenlijk weinig mis mee op basis van deze foto. Denk dat Mani wel een nette dertiger is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:21 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gijp wordt gillend gek in deze hooizolder joh, die legt een scheefliggende afstandsbediening nog recht.
Doe ik ook als het weer een zwijnenstal is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je achter de bank verstoppen als iemand aanbelt.
Paniekaanvalletjes zijn niet aan te slepen.
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 19:19:30Just noticed it's almost 3 weeks ago a gave a real hug to somebody. It start te be a problem because my campervan is now loaded with not given hugs https://t.co/vNJYTFsERY reageer retweet
Ik zit al op 2,5 maand en still going strong.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
twitter:DigitalNomadPCS twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 19:19:30Just noticed it's almost 3 weeks ago a gave a real hug to somebody. It start te be a problem because my campervan is now loaded with not given hugs https://t.co/vNJYTFsERY reageer retweet
Ga je er ook steeds slechter van typen?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zit al op 2,5 maand en still going strong.
Weinig mis mee? Die knaagdieren hebben Mani volledig in de macht.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk weinig mis mee op basis van deze foto. Denk dat Mani wel een nette dertiger is.
Hij heeft de broek niet aan bij die beestjes, laat staan bij zijn ex. Weten we ook direct waarom ze vertrokken is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Weinig mis mee? Die knaagdieren hebben Mani volledig in de macht.
Een miniscuul gedeelte van mijn woning is opgeofferd zodat die beestjes voldoende lebensraum hebben. De rest van mijn woning glimt.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind er eigenlijk weinig mis mee op basis van deze foto. Denk dat Mani wel een nette dertiger is.
Alsof die razende autist ooit iemand een knuffel heeft gegeven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Autisten kunnen de situatie niet goed inschatten dacht ik zo. Dat betekent niet dat ze niet van knuffels houden. Gevolg is dat de knuffels van Steef wat ongemakkelijk over komen waarschijnlijkquote:Op dinsdag 24 maart 2020 19:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alsof die razende autist ooit iemand een knuffel heeft gegeven.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 18:37 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het uitstellen van de Olympische Spelen is ook een flinke domper voor Remco Evenepoel. “Ik heb eens goed gevloekt”, aldus Evenepoel, die zelfs toegaf ook een traantje te hebben weggepinkt toen hij het nieuws aan zijn moeder meldde.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
Het uitstellen van de Olympische Spelen is ook een flinke domper voor Remco Evenepoel. “Ik heb eens goed gevloekt”, aldus Evenepoel, die zelfs toegaf ook een traantje te hebben weggepinkt toen hij het nieuws aan zijn moeder meldde.
Wedden Dat met Jos Brink volgens mij. Weet niet wat het andere is.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:25 schreef maxi-mus het volgende:
Komt er vanavond nog wat leuks bij DWDD presenteert? @:showtimer @:slobeend
Frikandel pinda genot.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wedden Dat met Jos Brink volgens mij. Weet niet wat het andere is.
Jiskefet en Hansie Teeuwen.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans Teeuwen de show? Ik heb dit nog eens teruggezien en me stuk gelachen:quote:
Volgens mij ging het om zijn debuutshow. In ieder geval allebei van halverwege de jaren 90.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans Teeuwen de show? Ik heb dit nog eens teruggezien en me stuk gelachen:
@wimderontwitter:vanranstmarc twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:18:07Als de beste viroloog ter wereld dit zegt, ben ik heel content!
reageer retweet
Heb ook enorm gelachen over die discussie over poema's en antilopen in de commentsquote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hans Teeuwen de show? Ik heb dit nog eens teruggezien en me stuk gelachen:
Alize is wel een beetje passé tegenwoordigquote:
https://newscientist.nl/n(...)osterhaus-nuanceert/quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:50 schreef showtimer het volgende:
@:wimderontwitter:vanranstmarc twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 20:18:07Als de beste viroloog ter wereld dit zegt, ben ik heel content! [ afbeelding ] reageer retweet
Tinkerbell op je lichaam laten kliederen, je zou voor minder.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alize is wel een beetje passé tegenwoordig
Ik wilde nog iets toevoegen over Dylan inderdaad. Zij heeft dat toch helemaal niet nodig. En al helemaal niet zo'n vaag design, wat alleen maar sloerigheid uitstraaltquote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Tinkerbell op je lichaam laten kliederen, je zou voor minder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Alize is wel een beetje passé tegenwoordig
Pieter Postema heeft een kutje opgevreten.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook op het punt dat ik een beetje begin te twijfelen aan het beleid van het RIVM, maar dan op het punt van de lage testcapaciteit. Dat is toch wel erg vreemd. In het noorden heeft men een eigen beleid wat een stuk logischer klinkt, zeg ik als leek. #doealskyranquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:13 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter Er is weer college van Jaap. Benieuwd hoe Kyran vandaag weer een meltdown heeft.
Ik denk dat als er genoeg testcapaciteit was geweest de RIVM strategie er anders uit had gezien.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook op het punt dat ik een beetje begin te twijfelen aan het beleid van het RIVM, maar dan op het punt van de lage testcapaciteit. Dat is toch wel erg vreemd. In het noorden heeft men een eigen beleid wat een stuk logischer klinkt, zeg ik als leek. #doealskyran
Ik vond deze leukerquote:Op woensdag 25 maart 2020 09:35 schreef Fretwork het volgende:
Ik zie hier te weinig smerige 90's platen, te weinig uit-je-pan-muziek.
Jaapgodtwitter:LarsNos twitterde op woensdag 25-03-2020 om 10:27:20Van Dissel van het @rivm meldt nu dat ze schatten dat de besmettingsgraad nu waarschijnlijk onder of op de 1 ligt. Oftewel de sterke stijging van het aantal besmettingen lijkt te zijn gestopt. reageer retweet
In het Noorden schijnen ze meerdere apparaten te hebben waarvoor er kennelijk meer materiaal is. In het midden/zuiden gebruiken ze allemaal zelfde apparaat. Dat is tenminste wat ik begreep.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook op het punt dat ik een beetje begin te twijfelen aan het beleid van het RIVM, maar dan op het punt van de lage testcapaciteit. Dat is toch wel erg vreemd. In het noorden heeft men een eigen beleid wat een stuk logischer klinkt, zeg ik als leek. #doealskyran
NOSquote:Van Leer legt uit waarom in Groningen de problemen van tekorten niet spelen. "Veel ziekenhuizen hebben zich afhankelijk gemaakt van één leverancier die op dit moment niet kan leveren. Dat is problematisch. In Groningen hebben we meer apparaten, meer platforms waarop wij dezelfde test kunnen draaien waardoor wij meer keuze hebben uit leveranciers."
Groningen werkt bovendien nauwelijks samen met de belangrijkste leverancier voor de andere laboratoria in Nederland, zegt Van Leer. "Wij hebben het geluk dat onze leveranciers nog wel voorraad hebben. Ik denk dat andere ziekenhuizen ook langer hadden kunnen doorgaan met testen als ze hadden gespreid over leveranciers."
Dit is wel met aanname van voorraad bij leveranciers. Inbeslagname van VS zou daar bv invloed op kunnen hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het Noorden schijnen ze meerdere apparaten te hebben waarvoor er kennelijk meer materiaal is. In het midden/zuiden gebruiken ze allemaal zelfde apparaat. Dat is tenminste wat ik begreep.
Even gezocht;
[..]
NOS
Uiteraard, hoop onzekere factoren in spel helaas. Bij elk land wel. Ook met beademingsapparaten die we eventueel zouden kunnen krijgen van Philips. Hun fabriek in Amerika kan wel eens gevorderd worden door VS.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit is wel met aanname van voorraad bij leveranciers. Inbeslagname van VS zou daar bv invloed op kunnen hebben.
Ja, maar dat is een beleidsmatige keuze geweest.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In het Noorden schijnen ze meerdere apparaten te hebben waarvoor er kennelijk meer materiaal is. In het midden/zuiden gebruiken ze allemaal zelfde apparaat. Dat is tenminste wat ik begreep.
Even gezocht;
[..]
NOS
Achteraf niet zo slim, maar goed. Jaap blijft een god uiteraard!quote:Waar komt dat verhaal van die testcapaciteit dan vandaan en hoe heeft u zich eraan ontworsteld?
‘Toen het virus nog niet was gearriveerd is gezegd: er zijn straks twee testlabs, bij het RIVM en het Erasmus MC, en er komen twaalf opschalingslabs. Dat is nu achteraf een slechte keuze geweest, daardoor werd er enorm strikt geoordeeld en was de testcapaciteit snel op. In Italië en Duitsland is er aan het begin ook niet snel gehandeld, maar er is wel meteen vol ingezet op veel testen. Nu kunnen ze in Italië honderdduizend en in Duitsland honderdzestigduizend testen per week aan. Dat zou voor Nederland 33.000 testen per week betekenen. In het noorden hebben we al snel tijdens een groepsconferentie gezegd: het maakt niet uit wat het RIVM zegt, wij gaan alle labs voorbereiden. Dat zijn er vijf in totaal. Kijken we naar de getallen, dan testen we nu drie tot vier keer meer dan de rest van Nederland, bij minder inwoners.’
Ja inderdaad. Maar stel dat het Noorden geen voorraad meer krijgt zijn ze snel door hun test voorraad heen en dat zorgt voor nog groter probleem.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uiteraard, hoop onzekere factoren in spel helaas. Bij elk land wel. Ook met beademingsapparaten die we eventueel zouden kunnen krijgen van Philips. Hun fabriek in Amerika kan wel eens gevorderd worden door VS.
Hmm ja, weten we weer voor volgende pandemie. Lullig wel om dat nu te zeggenquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:42 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een beleidsmatige keuze geweest.
[..]
Achteraf niet zo slim, maar goed. Jaap blijft een god uiteraard!
Ik las vanochtend dat hij werd getest op corona omdat hij in de zorg werkt. Hoe dan, als je 18 van de 24 uur in COR post?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:13 schreef El-Stinho het volgende:
@:Koffieplanter Er is weer college van Jaap. Benieuwd hoe Kyran vandaag weer een meltdown heeft.
De laatste pandemie was de mexicaanse griep, en die heeft in NL minder slachtoffers opgeleverd dan de Qkoorts. Probleem is dat daarna een heleboel kennis is wegbezuinigd.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmm ja, weten we weer voor volgende pandemie. Lullig wel om dat nu te zeggen
In de zorg werken kan ook betekenen, adminstratie of IT in een zorgomgeving.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik las vanochtend dat hij werd getest op corona omdat hij in de zorg werkt. Hoe dan, als je 18 van de 24 uur in COR post?
Mijn vriendin werkt in de zorg, is in contact geweest met positieve patient en die wordt geeneens getestquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:53 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik las vanochtend dat hij werd getest op corona omdat hij in de zorg werkt. Hoe dan, als je 18 van de 24 uur in COR post?
Van Kooten-Arissenquote:Op woensdag 25 maart 2020 11:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat zijn er toch veel splinterpartijen.
Goed draadje. 🤩 😭 😫twitter:ventolaterale twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 14:06:18Salite, discese, strade costiere o di alta montagna. In questo thread abbiamo scelto di mostrarvi le 20 curve più iconiche del mondo del ciclismo. Siete pronti? 🚵
#1. I 48 tornanti del Passo dello Stelvio dal versante di Trafoi, una delle strade più belle da percorrere in bici. https://t.co/x8pxPoykQS reageer retweet
Dan doet Elisabeth gelijk afstand van haar kroon.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:22 schreef Mani89 het volgende:
Lol straks gaat Prins Charles nog dood voordat hij koning kan worden. 💀
Die 1 juni van maandag was ook niet lukraak geprikt natuurlijk.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wel deprimerend dat de piek op de IC dus pas eind mei verwacht wordt.
Maver24 genot weerquote:Als het in Rioolwater zit kan het dan ook in het kraanwater zitten? Nee toch?
Vandaag was het anders Vallter 2000 dag. Spannende strijd tussen Nairo de sneeuwman en EWP lag in het verschiet.quote:Op woensdag 25 maart 2020 11:55 schreef Koffieplanter het volgende:
Catalonië is het nieuwe epicentrum.
quote:
quote:
Dat moment dat Gilbert vooruit is in de slotronde en ze nog alle hoop hebben maar opeens de camera omdraait en uit het niets Brajkovic met een heel peloton in zijn wiel met 70 per uur over hem heen dendert. Ik geniet daar van.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Zojuist heb ik mijn gebruikelijke rondje gedaan @:Mani89, onder het genot van het wereldkampioenschap van 2010 in Geelong met co-commentaar van K. Vannieuwkerke. Daar waar Gilbert in het offensief trok in de slotronde. Echter, voordat hij die aanval plaatste schoof er een blauwhemd van de Squadra in zijn wiel. Gilbert schuift naar voren. En daar is Pozzato, godv....
Wat te denken van De Panne. Je zou voor minder.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vandaag was het anders Vallter 2000 dag. Spannende strijd tussen Nairo de sneeuwman en EWP lag in het verschiet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |