Ik was vroeger verliefd op de zanger van Hanson.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Die popliedjes van vroeger zaten wel echt geniaal in elkaar (bedankt Max Martin) luister eens naar deze instrumental zonder stil te zitten. Werkelijk waar.
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.quote:
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.
Ik ga hard op Shape of my Heart.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.
Je bent een man van smaak.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga hard op Shape of my Heart.
Van mij mag hij heel het land platleggen, ik heb er toch geen last van.quote:
Die hebben sowieso liever allemaal een politiestaat. Hoeven ze zelf ook niet meer na te denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |