Ik was vroeger verliefd op de zanger van Hanson.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Die popliedjes van vroeger zaten wel echt geniaal in elkaar (bedankt Max Martin) luister eens naar deze instrumental zonder stil te zitten. Werkelijk waar.
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.quote:
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hier bestaat helaas geen officiele instrumental van. Dit is hele slechte namaak.
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Blijft een legendarisch nummer. Mijn vriendin is de laatste tijd helemaal van Quit Playing Games.
Ik ga hard op Shape of my Heart.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is mijn favoriete NSYNC liedje en Quit Playing Games vind ik dan weer niks aan. Alleen de videoclip is leuk, dat ze allemaal zonder shirt in de regen staan enzo.
Je bent een man van smaak.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:44 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik ga hard op Shape of my Heart.
Van mij mag hij heel het land platleggen, ik heb er toch geen last van.quote:
Die hebben sowieso liever allemaal een politiestaat. Hoeven ze zelf ook niet meer na te denken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
In positieve of negatieve zin?quote:Op maandag 23 maart 2020 19:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
COR gaat helemaal los over de handhaving en boetes.
Denk het wel ja....quote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar dit betekent dus nog sowieso twee maanden thuiswerken?
Ik keek al enorm uit naar de lente en vooral de zomer. Nu loop je door het centrum, je ziet wat mensen, maat het is stil en kilquote:Op maandag 23 maart 2020 20:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Tja, het is niet anders, maar wat een saaie tijd gaan we tegemoet.
Die 2 maanden alleen in mn studio kijk ik niet naar uit inderdaadquote:Op maandag 23 maart 2020 20:09 schreef franklop het volgende:
Ja erg lang. Nog blij dat ik vriendin en familie heb
Was het niet ook ongemakkelijk in de zin dat mensen veel afstand houden en dat je niet weet wat gewenst en prettig is? Ook sterkte gewenst.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:13 schreef Steven184 het volgende:
Vandaag begrafenis. Was gewoon blij om wat menselijk contact te hebben naast het bellen. Bizar eigenlijk als Fok! Zolderkamerautist
Hier ook. Sinds vorige week zaterdag zit ik dagelijks op de tacx. Nog even en ik win straks de Tour als ze niet uitkijken.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Mykonos het volgende:
Ben van armoede maar gaan hardlopen naast het fietsen. Als we tot juni gewoon nog naar buiten mogen ga ik iig topfit worden op deze manier.
Ja dat was echt bizar. Heel raar ongemakkelijk in een kringetje. Geen arm om iemand heen als diegene in huilen uitbarst.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Was het niet ook ongemakkelijk in de zin dat mensen veel afstand houden en dat je niet weet wat gewenst en prettig is? Ook sterkte gewenst.
Ben blij dat we hier in ieder geval nog naar buiten mogen om te fietsen of hardlopen. Elke dag tacxen zou ik ook niet gelukkig van worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ook. Sinds vorige week zaterdag zit ik dagelijks op de tacx. Nog even en ik win straks de Tour als ze niet uitkijken.
Hardloopschoenen al 5 jaar niet aangeraaktquote:Op maandag 23 maart 2020 20:28 schreef Mykonos het volgende:
Ben van armoede maar gaan hardlopen naast het fietsen. Als we tot juni gewoon nog naar buiten mogen ga ik iig topfit worden op deze manier.
Bizar. Hoop dat het toch een goed en waardig afscheid was.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:33 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ja dat was echt bizar. Heel raar ongemakkelijk in een kringetje. Geen arm om iemand heen als diegene in huilen uitbarst.
Dat kwam net in me op ja.. Dat worden vreselijk saaie maandenquote:Op maandag 23 maart 2020 20:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Maar dit betekent dus nog sowieso twee maanden thuiswerken?
De videoclip hiervan is ook super spannend.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:31 schreef Mani89 het volgende:
Die popliedjes van vroeger zaten wel echt geniaal in elkaar (bedankt Max Martin) luister eens naar deze instrumental zonder stil te zitten. Werkelijk waar.
Heb in principe in juni een halve marathon, maar die zal ook wel afgelast worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hardloopschoenen al 5 jaar niet aangeraaktZou het dan toch gebeuren.
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Heb in principe in juni een halve marathon, maar die zal ook wel afgelast worden.
Dat klopt, is ook wel de planning. Het is nou niet dat ten het koste gaat van wat anders.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.
Zeker, dus wat ik vaak doe is op de televisie via YT een koers van een aantal jaar geleden opzetten en dan zit ik rustig mee te malen. Vanochtend deed ik Lombardije van 2016.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ben blij dat we hier in ieder geval nog naar buiten mogen om te fietsen of hardlopen. Elke dag tacxen zou ik ook niet gelukkig van worden.
Heb je nog een tv in de buurt tijdens het tacxen?
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je kan altijd een halve marathon gaan lopen.
Klinkt alsof je langzaam aan het doordraaien bent.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeker, dus wat ik vaak doe is op de televisie via YT een koers van een aantal jaar geleden opzetten en dan zit ik rustig mee te malen. Vanochtend deed ik Lombardije van 2016.
Ik zit al bijna tien dagen opgesloten. De muren komen op me af. Je weet niet wat je meemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klinkt alsof je langzaam aan het doordraaien bent.
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.quote:
Ik heb nog een voortuin waar ik een tuinstoel kan neerzetten in deze barre tijden misschien.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zit al bijna tien dagen opgesloten. De muren komen op me af. Je weet niet wat je meemaakt.
quote:Op maandag 23 maart 2020 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.
Dit is een ondergewaardeerd filmpje die makkelijk mijn top 10 zou halen.quote:
Dezequote:Op maandag 23 maart 2020 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Prachtig, dit schoot in mijn hoofd op het moment dat ik op post klikte. In mijn hoofd ging het alleen over de kuip dus ik was tevergeefs aan het zoeken. Kwam daardoor wel ook dit juweeltje tegen.
Heb jij die keeper gezien? Die heeft 96 ballen uit de kruising gehaald.quote:
6 april 2012, verder kom ik niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Een van mijn favorieten is Johan die zegt 'wat vind jij pik' maar die kan ik nergens meer vinden.
Ik vind Gijp en Hansie een beetje over de houdbaarheid heen. Johan is leuk, zolang het maar niet te diep over voetbal gaat en ik ben ook wel fan van Wilfred. Wat mij betreft komt Dickie we lekker bij met Kieft en zo nu en dan eens Boskamp.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is wel uit de tijd dat VI nog het hoogtepunt van de week was.
Voordat Gijpie mental ging.
Beetje jaloers op dat luchtalarm bij de Roemeense haarlijn.twitter:faustocoppi60 twitterde op maandag 23-03-2020 om 20:55:53I'm in a hurry to get home. In Romania, it's now forbidden to be outside between 10 PM and 6 AM because of the coronavirus pandemic. This spooky siren doesn't help either... 😱🇷🇴 #coronavirusRomania #covid19 https://t.co/yMHDbXYGRo reageer retweet
Dat is wel minutenlang kwaliteit ja.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn favoriete VI-gerelateerde moment blijft na die samenvatting van Atleti - Valencia 4-2
Ik denk dat ik maar een tijdje bij mijn ouders blijf, binnenkort even mijn fiets ophalen.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die 2 maanden alleen in mn studio kijk ik niet naar uit inderdaad
Fantastisch nummer.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Als ik zeg Coco Jambo, wat zeggen jullie dan?
Beach Boysquote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Later hoop ik geen vroeger-was-alles-beter wolkenschreeuwer te worden, maar de 90's zijn gewoon zonder twijfel de beste jaren ooit.quote:
Steve Beatonquote:Op maandag 23 maart 2020 22:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
https://www.rtl7darts.nl/(...)n_welke_speler_past/
Ik ben Peter Wright
Get a Way van Maxx.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:07 schreef Koffieplanter het volgende:
Ook genoeg toiletpapier?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:57 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb eten in huis voor 2/3 maanden wel inmiddels
De chemie tussen Wilfred en Johan moest nog een beetje op gang komen heb ik het idee.quote:
Ah, had gemist dat de tekst cursief was. Ik dacht dat jij ook het hamstervirus had.quote:
Ik heb inmiddels 50 rollen plee papier. Moet wel lukken denk ik zo.quote:
https://streamable.com/i1xf6quote:Op maandag 23 maart 2020 21:15 schreef Slobeend het volgende:
Een van mijn favorieten is Johan die zegt 'wat vind jij pik' maar die kan ik nergens meer vinden.
https://www.dailymotion.com/video/x2q0hl9quote:Op maandag 23 maart 2020 21:36 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat is wel minutenlang kwaliteit ja.
Dat ze helemaal in de lach schieten om Jean Marie Pfaff die doodserieus over een of andere Eerste Divisie-wedstrijd aan het praten is, vond ik ook altijd mooi, maar die kan ik niet meer vinden.
De meltdown van die Fortunatrainer vanwege het verkeerde schoeisel en scootmobiel-hooligan blijven ook mooie.
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Zelfs in WLR zijn er een paar ongelooflijk mad
Kwam op mij nogal bot over die hele discussiequote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:30 schreef Fretwork het volgende:
Wilde net zeggen, niemand die een andere houding aanneemt dan normaal hoor
Redelijk standaard inderdaadquote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kwam op mij nogal bot over die hele discussieMaar dat is dat topic misschien wel standaard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |