Ja, ga er een wedstrijdje van makenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:32 schreef Belg het volgende:
Nederland past eerder in het rijtje met Spanje en Italië![]()
België neigt richting de Duitsers te gaan. In België zien we eerst een mindere stijging

Wat een debielen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:29 schreef Nielsch het volgende:
Vriend van mij die in een supermarkt werkt zegt dat mensen boos worden als anderen hen er op aanspreken afstand te nemen of de tang te gebruiken bij de broodjes. Wtf.

Ik vind dat die verse croissants en kaiserbroodjes er sowieso even uit moeten.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo'n tang moet je altijd gewoon gebruiken. Virus of niet.

Ik zag het ook. Echt zo een cringe filmpje, waarom niet gewoon objectieve verslaggeving.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor wie ook wilt huilen, maar ook de waarheid nogmaals wilt horen:
https://eenvandaag.avrotr(...)e-kiezen-wie-we-bet/

Dit is echt niets vreemds hoor. Zo werkt dat in een ziekenhuis...quote:Op maandag 23 maart 2020 18:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Voor wie ook wilt huilen, maar ook de waarheid nogmaals wilt horen:
https://eenvandaag.avrotr(...)e-kiezen-wie-we-bet/

Als een broodje afgezonderd ligt pak ik die gewoon (zonder een ander broodje aan te raken). Wat een hufter ben ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:30 schreef Apotheose het volgende:
[..]
zo'n tang moet je altijd gewoon gebruiken. Virus of niet.

Hoe zit het met fruit eigenlijk?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:33 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Wat een debielen.
Ik pak ook niet meer van die broodjes en losse groenten enzo.

Verpak ze idd maar voor. Goed idee van jequote:Op maandag 23 maart 2020 18:33 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik vind dat die verse croissants en kaiserbroodjes er sowieso even uit moeten.
Supermarkt moet echt even een aantal tijdelijke corona maatregels krijgen om het minder een broeinest te maken.
Die tang mag er dus uit wat mij betreft.

nvicquote:

Beter ook, want ik heb nog niemand die tang zien ontsmetten. Kan je beter met je handen die broodjes pakken ipv elkaar besmetten via die tang.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Als een broodje afgezonderd ligt pak ik die gewoon (zonder een ander broodje aan te raken). Wat een hufter ben ik.

Gebeurt volgens mij in veel supermarkten ondertussen al.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verpak ze idd maar voor. Goed idee van je

Kunnen we hier ook zeggen over carnaval bv. Denk dat dit voor Spanje ook zal gelden helaas.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:33 schreef TLC het volgende:
Ik las laatst dat de wedstrijd in Milaan van Atalanta tegen Valencia de biologische bom was.. je vraagt je toch af hoeveel mensenlevens bespaard zouden zijn gebleven als die wedstrijd nooit was gespeeld.

Omdat dat de druk zou verlichten.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:34 schreef Zeroku het volgende:
Net in eenvandaag een item over Italië. Waarom liggen ze daar allemaal met een ballon op hun hoofd en op hun rug? Ik dacht dat je altijd op je buik beademd werd?

heb je het strand niet gezien?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:30 schreef 20100 het volgende:
volgens mij gaan we de komende maanden ook veel echtscheidingen zien nu dat iedereen thuis zit

Dan kan de vlag toch nog niet uitquote:Op maandag 23 maart 2020 18:34 schreef Kyran het volgende:
Toename van 20% op IC, 25% in totaal ziekenhuisopnames, dus niet echt een daling te zien helaas.
Bron: NVIC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |