max 2 zou goed zijn zoals in België en Duitsland en nog meer landen denk ikquote:Op maandag 23 maart 2020 18:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoop op meer autoriteit op lokaal niveau en een samenscholingsverbod van meer dan 2 mensen.
Verwacht geen algehele lockdown, al zal het misschien geen slecht idee zijn (op de economie dan nog meer kapot gaat dan)
Denk dat wat jij zegt gaat gebeuren. Geen lockdown. Rutte vindt dat geen goede aanpak.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:56 schreef junkiexp het volgende:
Ik hoop op meer autoriteit op lokaal niveau en een samenscholingsverbod van meer dan 2 mensen.
Verwacht geen algehele lockdown, al zal het misschien geen slecht idee zijn (op de economie dan nog meer kapot gaat dan)
Inderdaad, niet eens het origineel van Lee gepakt ookquote:Op maandag 23 maart 2020 18:57 schreef KennyPowers het volgende:
Die cringe You'll never walk alone reclame
slappe hap gestemdquote:Op maandag 23 maart 2020 18:58 schreef SecretStoryWous het volgende:
Poll: Wat verwachten we?
• Slappe hap
• Lock-down
• Paar kleine maatregelen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
diue spullen staan op ONS grondgebied. optiefen met die handel....quote:Op maandag 23 maart 2020 18:58 schreef Belg het volgende:
Gelukkig hebben wij Belgen de grenzen netjes gesloten met Nederlad:
[ afbeelding ]
Met jullie pussy maatregels
Bijzonder vreemde reclame, of het ligt aan mijn eigen associatie met dat nummer.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:57 schreef KennyPowers het volgende:
Die cringe You'll never walk alone reclame
Wie het laatst lacht. Lacht het best.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:58 schreef Belg het volgende:
Gelukkig hebben wij Belgen de grenzen netjes gesloten met Nederlad:
[ afbeelding ]
Met jullie pussy maatregels
Fuckers hebben de comments uitgezet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |