kan ookquote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat we meer hebben aan een muur om Brabant.
Net als in ieder ander land ter wereld. Afschrikking en boetes om het overgrote deel te laten gehoorzamen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik mij afvraag, hoe ga je een samenscholingsverbod handhaven. Ga je op iedere hoek een agent zetten?
Slappe hap incoming…..quote:
Pleeg nog liever zelfmoord of ik een mof ga wordenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik blijf erbij, Nederland en Belgie moeten een provincie van Duitsland worden
Zelfstandige superland heb je dan
Op een gegeven moment moet je daar heel hard in zijn. Peter wil dus gewoon dat Nederland naar de knoppen gaat. Een landverrader dus.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef Fukushima het volgende:
Gvd zeg Peter r de vries die net op rtl verkondigt dat je best naar het strand of bos moet kunnen als gezinnetje
Tuurlijk moet dat kunnen, het moet alleen niet te druk zijn omdat iedereen dat wil doen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef Fukushima het volgende:
Gvd zeg Peter r de vries die net op rtl verkondigt dat je best naar het strand of bos moet kunnen als gezinnetje
Die mensen die beademd worden, zijn die gewoon bij kennis?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:50 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Buikbeademing kan alleen bij intonatie (beademingsapparaat nodig). Met een zak om het hoofd heb je veel minder complexe apparatuur nodig. Geen beademingsapparaat in ieder geval.
Dus meer handhaving en sluiting non-essentiele winkels. Maar verder mag je gewoon buiten komen. Als je maar die anderhalf meter aanhoudt.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:53 schreef Netflixed het volgende:
twitter:alexanderbakker twitterde op maandag 23-03-2020 om 18:52:45Rond 19.00 uur persconferentie na crisisberaad kabinet. Achter de schermen klinkt door: verscherping van bestaande maatregelen. #CoronaCrisis reageer retweet
boetes van 4000 euro geven en dan ook echt doen, wat helaas niet gebeurd in het buitenland.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Net als in ieder ander land ter wereld. Afschrikking en boetes om het overgrote deel te laten gehoorzamen.
Zo'n wagen met waterkanonnen door elke straatquote:Op maandag 23 maart 2020 18:50 schreef Maver24 het volgende:
Wat ik mij afvraag, hoe ga je een samenscholingsverbod handhaven. Ga je op iedere hoek een agent zetten?
Kunnen we die gozer niet gewoon verplicht laten emigrerenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef Fukushima het volgende:
rtl4 kan ookquote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef vosss het volgende:
Welke zender is die persco, gewoon nederland 1?
Zelden eens met Peterrr, maar nu wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:51 schreef Fukushima het volgende:
Idd, fopmaatregelen dus. Winkels zijn vrijwel allemaal al dicht, en afhalen blijft dan ook gewoon mogelijk. Geen samenscholingsverbod.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef kilon het volgende:
[..]
Dus meer handhaving en sluiting non-essentiele winkels. Maar verder mag je gewoon buiten komen. Als je maar die anderhalf meter aanhoudt.
Ja en dat gaat dus niet dus het alternatief is alles dicht. BE heeft dat ook al moeten doenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef Automatisch het volgende:
[..]
Tuurlijk moet dat kunnen, het moet alleen niet te druk zijn omdat iedereen dat wil doen.
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zo'n wagen met waterkanonnen door elke straat![]()
![]()
En een livestreamcamera erop met de feed naar youtube.
je kan ook frans bauer opzettenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:55 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zo'n wagen met waterkanonnen door elke straat![]()
![]()
En een livestreamcamera erop met de feed naar youtube.
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die mensen die beademd worden, zijn die gewoon bij kennis?
Ik hoorde zoiets op radio 1 tijden het lokken, maar ik kon het niet goed horen.
Nee, die worden in coma gehouden (gesedeerd). Pas bij verbetering worden ze langzaam weer wakker gemaakt.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Die mensen die beademd worden, zijn die gewoon bij kennis?
Ik hoorde zoiets op radio 1 tijden het lokken, maar ik kon het niet goed horen.
Bron?quote:Op maandag 23 maart 2020 18:52 schreef BlauweTijger het volgende:
Olympische spelen met een jaar uigesteld!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |