Dat ben ik zeker met je eens.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die hebben gewoon een heel groot risico genomen wat gelukkig goed af lijkt te lopen, maar het was allesbehalve slim natuurlijk...
Premier Mark Rutte houdt morgenavond een televisietoespraak over de verspreiding van het coronavirus in Nederland. Die toespraak zal om 19.00 uur worden uitgezonden door RTL en de NOS.quote:
Fijn dat users als jij altijd even komen vertellen wanneer deze reeks het fout hadquote:Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef AToontje87 het volgende:
Typisch, ik heb nog niemand gezien die hier ruiterlijk toegeeft het gewoon gruwelijk mis te hebben gehad wat betreft onze vrienden van Vindicat.
Man, wat stond dit forum 3 weken geleden op zijn kop zeg. Groningen zou binnen no-time 900 besmettingen hebben.
Conclusie: ik ben blij dat er experts van het RIVM aan het roer staan tijdens deze crisis. Oja, en Fok!kers lullen maar wat in de rondte.
We worden monddood gemaakt!!11!quote:Kamer gaat korter vergaderen, om ruimte te geven voor crisisbestrijding
Vanwege het coronavirus hebben Kamerleden met Kamervoorzitter Arib afgesproken dat het debat van komende donderdag korter is. Zo zijn de spreektijden niet 6 maar 4 minuten. En worden er afspraken gemaakt om het aantal interrupties te beperken.
De gedachte hierachter is dat bewindspersonen bij een korter debat meer tijd hebben om de crisis te bestrijden. Wel zijn veel volksvertegenwoordigers het erover eens dat het belangrijk is dat het kabinet wel nog wordt bevraagd door de Kamer.
UMCG test juist wel bijzonder veel: https://www.groene.nl/art(...)saal-zorgmedewerkersquote:Op maandag 23 maart 2020 16:33 schreef kilon het volgende:
[..]
We weten het niet als er niet wordt getest.
Ah we worden klaargestoomd voor de lockdown van vanavond.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef maily het volgende:
Supermarkt broeinest van coronaverspreiding
Klant lapt 1,5 meter aan zijn laars.
Vind het raar dat dit niet wat groter wordt uitgemeten eigenlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:22 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik zit/zat in precies dezelfde situatie. Van onze groep van 20-30 man is bijna iedereen ziek geworden (we waren ook in Zillertal). Vijf mensen rapporteren precies dit symptoom! (Geen smaak meer hebben.)
Het is extreem lastig welk advies te volgen. In Amerika zeggen ze zelfs dat je 72 na improvement van het hoesten alweer naar buiten mag etc & minimaal 7 dagen na eerste symptomen. UK zegt dit ook (zie https://www.cdc.gov/coron(...)steps-when-sick.html en https://www.nhs.uk/conditions/coronavirus-covid-19/). WHO zegt schijnbaar 14 dagen na laatste symptomen, maar dat kan ik nergens vinden. Uiteindelijk moet je er zelf een afweging in maken; je kan bijvoorbeeld 72 uur na laatste symptomen doen als je wat veiliger wil zijn dan RIVM-advies.
Rustaagh.quote:
Gewoon even een reminder aan iedereen dat men het niet zo serieus moet nemen wat hier geroeptoeterd wordt.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Fijn dat users als jij altijd even komen vertellen wanneer deze reeks het fout had
Blij dat er in het noorden uitvoeriger getest wordt en dat deze studenten nauw contact hielden met de autoriteiten, inderdaad ook het RIVM.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef AToontje87 het volgende:
Typisch, ik heb nog niemand gezien die hier ruiterlijk toegeeft het gewoon gruwelijk mis te hebben gehad wat betreft onze vrienden van Vindicat.
Man, wat stond dit forum 3 weken geleden op zijn kop zeg. Groningen zou binnen no-time 900 besmettingen hebben.
Conclusie: ik ben blij dat er experts van het RIVM aan het roer staan tijdens deze crisis. Oja, en Fok!kers lullen maar wat in de rondte.
Van Bommel de Epidemioloog / Viroloogquote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
Mark van Bommel gebruikt in ieder geval zijn verstand wel!
https://www.ed.nl/psv/van(...)gn=socialsharing_web
Vast weer het same old same old.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef _I het volgende:
[..]
Premier Mark Rutte houdt morgenavond een televisietoespraak over de verspreiding van het coronavirus in Nederland. Die toespraak zal om 19.00 uur worden uitgezonden door RTL en de NOS.
Je hebt een extra half uurtje.
Weet jij 100% zeker dat er niemand besmet is?quote:Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef AToontje87 het volgende:
quote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Gewoon even een reminder aan iedereen dat men het niet zo serieus moet nemen wat hier geroeptoeterd wordt.
Dat werd wel duidelijk toen vorige maand gezegd werd dat dit binnen een maandje zou overwaaien. Dat bleek ook niet het geval en we zitten middenin een crisis.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef AToontje87 het volgende:
[..]
Gewoon even een reminder aan iedereen dat men het niet zo serieus moet nemen wat hier geroeptoeterd wordt.
dan zal de rest ook wel gaan volgen, daahaaag meivakantiequote:Op maandag 23 maart 2020 16:21 schreef roos94 het volgende:
Corendon schrapt alle vakanties tot 1 juni
Ad.nl
Los van je verhaal (beterschap trouwensquote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind het raar dat dit niet wat groter wordt uitgemeten eigenlijk.
Dit is by far mijn grootste symptoom namelijk. Amper gehoest, amper verkouden, geen koorts.
Maar ook totaal geen smaak. Nu hoor ik sommigen zeggen dat dit een symptoom van verkoudheid is, maar het punt is dus dat ik niet echt verkouden was, en ik sowieso nog nooit enig smaakverlies heb gehad na verkoudheid in mn leven.
Naja ik ga iig nog in quarantaine tot mn reuk en smaak terug zijn, maar zou fijn zijn als dit wat breder wordt uitgemeten in de media naar mijn inziens.
Het is eerder: Nederlandse bevolking doet er alles aan om alleen nog een lockdown als optie te hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:34 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ah we worden klaargestoomd voor de lockdown van vanavond.
Zeg ik dat? Ik weet vrij zeker dat men daar niet in dusdanige getallen besmet is zoals hier door 90% van de Fok!kers het geval zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:37 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weet jij 100% zeker dat er niemand besmet is?
Bizar groot verschil wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:35 schreef Kyran het volgende:
PDF van NVIC zegt trouwens 19 overleden op NICE zegt 39. Blijft raar zo'n groot verschil in aantal doden.
het is een verbijsterende rampquote:Op maandag 23 maart 2020 16:37 schreef Fukushima het volgende:
[..]
dan zal de rest ook wel gaan volgen, daahaaag meivakantie
voorkomen is beter dan genezenquote:Op maandag 23 maart 2020 16:31 schreef AToontje87 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |