Voor de duizendste keer: het gaat niet om het aantal doden, het gaat om de ziekenhuiscapaciteit. Wanneer we dit virus vrij z'n gang laten gaan, puilen de ICs straks uit en kan er helemaal niemand meer geholpen worden, met wat voor klachten dan ook. Dat is wat er in Itali is gebeurd en het zou leuk zijn als ons dat bespaard wordt. Daarom is alles dicht. Niet vanwege die 213 mensen die er tot nu toe aan overleden zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
Op een bevolking van 18.000.0000
Mensen - wat een hysterie. Serieus. Nog steeds.
Alles ligt plat h. En we praten over 34 doden. Met de griep zijn er minstens 100 doden per dag. Dit zijn allemaal oudere mensen, vaak al met iets onder de leden.
Dit is geen troll, maar ik ben realistisch. Dit zijn echt MINIMALE aantallen voor een samenleving als de onze.
Niet alles is dicht godzijdankquote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer: het gaat niet om het aantal doden, het gaat om de ziekenhuiscapaciteit. Wanneer we dit virus vrij z'n gang laten gaan, puilen de ICs straks uit en kan er helemaal niemand meer geholpen, met wat voor klachten dan ook. Dat is wat er in Itali is gebeurd en het zou leuk zijn als ons dat bespaard wordt. Daarom is alles dicht. Niet vanwege die 213 mensen die er tot nu toe aan overleden zijn.
Dat kan niet, want er wordt niet meer getest!1!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Vanaf hier zijn we positief
Vuurwerkbrillen? Gaan ze serieus met die kneut werken?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:23 schreef SunZomer het volgende:
JaapGod, RIVMGod, RutteGod, die dit bagatelliseerde /niet zagen aankomen waardoor medisch personeel nu via Twitter oproepjes moet doen voor beschermende materialen.twitter:ZaansMC twitterde op vrijdag 20-03-2020 om 16:03:57We hebben nog nodig:
•Vuurwerkbrillen
•FFP2 maskers (3M)
•Handschoenen latex M en L
Kunt u ons hiermee helpen? Stuur een mail naar: servicedeskHRM@zaansmc.nl. Heel hartelijk dank namens onze patinten en medewerkers! https://t.co/TAF0kEHeMQ reageer retweet
Laten we eerst maar eens kijken hoe het nu in China gaat lopen als de mensen weer buiten zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Godsamme wat een hosanna sfeer in het topic.. laat het eens week dagelijks dalen voordat we stiekem positief kunnen worden..
Ik kijk liever gewoon naar de situatie hier in Nederland eerst.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe het nu in China gaat lopen als de mensen weer buiten zijn.
Eens. Het probleem is alleen dat er (vergeleken met een normale griep) wel erg veel mensen zwaardere klachten krijgt; sommigen zelfs naar de IC. Ja, dat zijn vooral ouderen, maar je wil voorkomen dat de IC overbelast raakt. Dus daarom wel goed dat er maatregelen zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:19 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Dit is toch NIETS
Op een bevolking van 18.000.0000
Mensen - wat een hysterie. Serieus. Nog steeds.
Alles ligt plat h. En we praten over 34 doden. Met de griep zijn er minstens 100 doden per dag. Dit zijn allemaal oudere mensen, vaak al met iets onder de leden.
Dit is geen troll, maar ik ben realistisch. Dit zijn echt MINIMALE aantallen voor een samenleving als de onze.
Ja laten we vooral weer schreeuwen om een vrijwillige gevangenschap en dat de samenleving een ongekende slachting ondergaat.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Godsamme wat een hosanna sfeer in het topic.. laat het eens een week dagelijks dalen voordat we stiekem positief kunnen worden..
zolang een nieuwe golf daar maar blijft dan...quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Laten we eerst maar eens kijken hoe het nu in China gaat lopen als de mensen weer buiten zijn.
Spanje is er al overheen in jouw plaatje.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef riazop het volgende:
Voorlopig een knappe 4e plaats op de sterftelijst van vandaag maar Italie en Frankrijk gaan daar ongetwijfeld nog overheen
[ afbeelding ]
De mensen die op de IC belanden zijn niet voornamelijk ouderen. Meer dan de helft van de coronapatinten op de IC is onder de 50 jaar.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Eens. Het probleem is alleen dat er (vergeleken met een normale griep) wel erg veel mensen zwaardere klachten krijgt; sommigen zelfs naar de IC. Ja, dat zijn vooral ouderen, maar je wil voorkomen dat de IC overbelast raakt.
Dan lees je een andere reeks dan ik. Zie enige positiviteit, maar vooral users die toch vooral benoemen dat er niet te vroeg gejuicht moet worden. Het is maar net wat je wil lezen hier (alle kanten op).quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Godsamme wat een hosanna sfeer in het topic.. laat het eens een week dagelijks dalen voordat we stiekem positief kunnen worden..
Lekker negeren. Mensen houden zichzelf graag dom, zo blijkt. Verstandige mensen wachten morgen sowieso nog af om een beetje positief te zijn, en het liefst een hele week.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Ergens begint een dalingquote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit dus.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor de duizendste keer: het gaat niet om het aantal doden, het gaat om de ziekenhuiscapaciteit. Wanneer we dit virus vrij z'n gang laten gaan, puilen de ICs straks uit en kan er helemaal niemand meer geholpen worden, met wat voor klachten dan ook. Dat is wat er in Itali is gebeurd en het zou leuk zijn als ons dat bespaard wordt. Daarom is alles dicht. Niet vanwege die 213 mensen die er tot nu toe aan overleden zijn.
Ze gaan het succes van Jaap's beleid vanavond vieren met een groots vuurwerkquote:Op maandag 23 maart 2020 15:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vuurwerkbrillen? Gaan ze serieus met die kneut werken?
Hele discussies over 500.000 doden en dat heel Nederland zou afstervenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ergens begint een daling
Misschien is het te vroeg gejuicht. Maar dat permanent negatieve gemiemel wordt op den duur ook heel vervelend. Je kan ook onder voorbehoud blij zijn.
Ben liever realistisch dan na 1 dag daling te denken dat het vanaf nu in een rechte lijn de goede kant op zal gaan. Overigens noem ik het geen daling als ik kijk naar de procentuele toename in doden en het aantal IC bezettingen. Vanavond hopelijk maatregelen die NOG verdere uitbreiding in gaan dammen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ergens begint een daling
Misschien is het te vroeg gejuicht. Maar dat permanent negatieve gemiemel wordt op den duur ook heel vervelend. Je kan ook onder voorbehoud blij zijn.
Daar hoef je je geen zorgen over te maken hoor, die liggen door hun collectivistische cultuur mijlenver op ons voor wat betreft preventie: . Zelfs steden in de regio Hubei hoeften totaal niet in lock-down, omdat iedereen een mondkapje draagt, afstand houdt, hyginische voorschriften opvolgt, etc. etc. Dit in combinatie met testen & meten.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
In elk geval een iemand van 55 en een iemand van 57 overleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Jed1Gam het volgende:
De gemiddelde leeftijd van mensen die in Nederland aan COVID-19 zijn overleden, is nu 82 jaar. :/
Zou tof zijn als de cijfers opdelen boven 75 jaar en er onder.
Een bekende het laten doen en voor je deur zettenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Mijn post is verwijderd dus ik zal het op een andere manier vragen:
Stel je hebt ziekteverschijnselen. Hoe moet je dan boodschappen doen?
Heb je je wel eens afgevraagd hoe het komt dat je alleen woont?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
vind het aantal besmettingen nu meer interessant dan het aantal dodenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Dit dus.
Jammer dat mensen het nog steeds niet snappen
Jij bent zeker ook de vrolijkste thuis?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Verwacht morgen gewoon een stijging hoor. Alle jubel stemming ook weg
Is dat echt het definitieve cijfer van de UK? Dat is moeilijk te geloven.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:26 schreef riazop het volgende:
Voorlopig een knappe 4e plaats op de sterftelijst van vandaag maar Italie en Frankrijk gaan daar ongetwijfeld nog overheen
[ afbeelding ]
een ander vragen en die zet het voor je deur en rent keihard weg.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ik heb alleen mijn ouders in de buurt en mijn moeder heeft een hartaandoening dus ik wil hun sowieiso niet lastig vallen. Ik zal het aan mijn buren vragen, maar het zou me niet verbazen als ze mij uitlachen. Woon in een achterstandsbuurt.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:30 schreef influcted het volgende:
[..]
Een bekende het laten doen en voor je deur zetten
Boodschappentas over je hoofd zodat je duidelijk herkenbaar bent als randdebiel.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Die had je 2 weken geleden al massaal moet inslaanquote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Laten thuisbezorgen, al zijn de wachttijden nu wel lang bij supermarkten.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jawel maar ben een realistquote:Op maandag 23 maart 2020 15:30 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook de vrolijkste thuis?
Omdat het aantal mensen dat wordt getest nogal verschilt per land.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het dodental op basis van de getesten per land zo varieert?
Ja die las ik gisteren. 500.000 doden en dan het merendeel ging er nog in mee ook😂quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Hele discussies over 500.000 doden en dat heel Nederland zou afsterven![]()
Wij gaan binnenkort weer genieten van de lente
Diezelfde mensen die jij als ''verstandig'' neer zou zetten hadden er geen problemen mee om elk stukje negatief nieuws aan te grijpen als een ''zie je wel'' though. Op dagelijkse basis. Vaak ook gebaseerd op 1-2 dagen. Just saying. Maar dat is vst anders. Beetje positiviteit kan nooit kwaad. Denk dat we allemaal weten dat we er echt nog niet vanaf zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Lekker negeren. Mensen houden zichzelf graag dom, zo blijkt. Verstandige mensen wachten morgen sowieso nog af om een beetje positief te zijn, en het liefst een hele week.
Weet je waar ik statistieken kan vinden met het testbeleid per land?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het aantal mensen dat wordt getest nogal verschilt per land.
Omdat het aantal getesten verschilt, is die capaciteit laag, dan schiet je mortaliteitscijfer omhoogquote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom het dodental op basis van de getesten per land zo varieert?
Verschil in de bevolkingsopbouw; nog meer bejaarden bijvoorbeeldquote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
2 dagen intussenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ben liever realistisch dan na 1 dag daling te denken dat het vanaf nu in een rechte lijn de goede kant op zal gaan. Overigens noem ik het geen daling als ik kijk naar de procentuele toename in doden en het aantal IC bezettingen. Vanavond hopelijk maatregelen die NOG verdere uitbreiding in gaan dammen.
500 doden per dag terwijl nog niet eens de 100 hebben aangetikt op 1 dag. Volkomen debiele post.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Montov het volgende:
Ik denk dat de huidige aanpak goed is en ik zie dat Rutte op basis van geinformeerde experts de beste beslissingen probeert te nemen. Dat gezegd hebbende kan je op basis van weekendcijfers geen conclusies trekken. En ik denk dat we de piek nog lang niet hebben bereikt. We gaan naar de 500 doden per dag vrees ik en de beschikbaarheid van de IC wordt een probleem.
In welke regio woon je? Misschien kan je het via FHF proberen?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:31 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn ouders in de buurt en mijn moeder heeft een hartaandoening dus ik wil hun sowieiso niet lastig vallen. Ik zal het aan mijn buren vragen, maar het zou me niet verbazen als ze mij uitlachen. Woon in een achterstandsbuurt.
Dat weet ik ook, en ze zetten het er hier zelfs bij, maar toch, met aantal geteste mensen die positief zijn zitten we op een CFR van om en nabij de 4,5%quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef Tijn het volgende:
[..]
Omdat het aantal mensen dat wordt getest nogal verschilt per land.
Ik heb opzich wel genoeg pasta in huis. Denk dat het dan droge pasta wordt de komende dagen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laten thuisbezorgen, al zijn de wachttijden nu wel lang bij supermarkten.
Mensen bellen of ze het willen halen en voor je deur zetten.
Daarom wordt hier ook al enkele weken het advies gegeven om voor minimaal 2 tot 3 weken aan eten in huis te hebben zodat je zonder problemen in zelf quarantaine kan, mocht je ziek zijn.
quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef kibo het volgende:
[..]
Ze gaan het succes van Jaap's beleid vanavond vieren met een groots vuurwerk
Ketchup?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ik heb opzich wel genoeg pasta in huis. Denk dat het dan droge pasta wordt de komende dagen.
Rotterdam zuid. Wat is FHF?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
In welke regio woon je? Misschien kan je het via FHF proberen?
En terecht. Zonder jaap komen we deze “crisis” niet door!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef kibo het volgende:
[..]
Ze gaan het succes van Jaap's beleid vanavond vieren met een groots vuurwerk
FOK!kers helpen FOK!kersquote:Op maandag 23 maart 2020 15:34 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Rotterdam zuid. Wat is FHF?
Maar verklaart dat echt die schokkende verschillen??quote:Op maandag 23 maart 2020 15:33 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Omdat het aantal getesten verschilt, is die capaciteit laag, dan schiet je mortaliteitscijfer omhoog
Zeker geen rekentalent?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Poepewapper het volgende:
[..]
Hele discussies over 500.000 doden en dat heel Nederland zou afsterven![]()
Wij gaan binnenkort weer genieten van de lente
Dus nederland heeft veel bejaardenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Verschil in de bevolkingsopbouw; nog meer bejaarden bijvoorbeeld
Het aantal nieuwe besmettingen neemt al 2 dagen af.quote:
Je kunt er dus van uitgaan dat Itali veel en veel meer dan die 60k gevallen heeft.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Maar verklaart dat echt die schokkende verschillen??
Ter vergelijking:
Itali nu bijna 60.000 gevallen getest, daarvan is meer dan 5000 overleden dat is dus bijna 1 op de 10.
Duitsland 26000 gevallen getest iets meer dan honderd doden. Dat is 1 op de 260...
Dat vertellen we lekker niet want anders raakt iedereen in paniek!!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:33 schreef Maver24 het volgende:
1230 coronapatinten in Nederland opgenomen
Van de 4749 coronapatinten in Nederland zijn er 1230 opgenomen in het ziekenhuis, meldt het RIVM. De meeste opgenomen patinten vallen in de leeftijdscategorie van 75 tot 79 jaar oud. Overlijdensgevallen komen tot nu toe het meest voor in de leeftijden van 80 tot 84 jaar. De meeste zieken zijn tussen de 54 en 60 jaar oud.
Hoeveel onder de 54 dan. Dat willen we weten
Duitsland doet volgens mij niet aan post mortem testen. Dus dat kan ook behoorlijk wat schelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ter vergelijking:
Itali nu bijna 60.000 gevallen getest, daarvan is meer dan 5000 overleden dat is dus bijna 1 op de 10.
Duitsland 26000 gevallen getest iets meer dan honderd doden. Dat is 1 op de 260...
Ben je dan klaar, als Corona patient.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Fletcher en Van der Valk stellen hotelvestigingen beschikbaar als centra waar coronapatinten opgevangen kunnen worden, bevestigen beide ketens maandag aan NU.nl. Meer dan honderd locaties zijn klaar om binnen korte tijd omgevormd te worden voor patintenopvang.
https://www.nu.nl/economi(...)coronapatienten.html
Waarschijnlijk een heleboel die asymptomatisch zijn, of slechts heel lichte klachten hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:33 schreef Maver24 het volgende:
1230 coronapatinten in Nederland opgenomen
Van de 4749 coronapatinten in Nederland zijn er 1230 opgenomen in het ziekenhuis, meldt het RIVM. De meeste opgenomen patinten vallen in de leeftijdscategorie van 75 tot 79 jaar oud. Overlijdensgevallen komen tot nu toe het meest voor in de leeftijden van 80 tot 84 jaar. De meeste zieken zijn tussen de 54 en 60 jaar oud.
Hoeveel onder de 54 dan. Dat willen we weten
Zo is het!quote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef Nober het volgende:
If you ain't Dutch you ain't much
TOETERTJES!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwacht ik ook. Handen schudden advies was 14 dagen geleden. Dat heeft helemaal nog geen impact op aantal doden (vermoedelijk had het de eerste dagen berhaupt geen impact).quote:Op maandag 23 maart 2020 15:29 schreef Maver24 het volgende:
Verwacht morgen gewoon een stijging hoor. Alle jubel stemming ook weg
Nu anders ook hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat vertellen we lekker niet want anders raakt iedereen in paniek!!
Nee, want die verwachten 500.000 doden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:37 schreef Jed1Gam het volgende:
Lijkt wel dat sommige users het kut vinden als de cijfers omlaag gaan.
Hoe kan het dan dat het in Itali sneller en harder is verspreid dan in de andere landen? Verkeerde maatregelen? Zo ja, welke (los van de zorgcapaciteit, daar ben ik me van bewust?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt er dus van uitgaan dat Itali veel en veel meer dan die 60k gevallen heeft.
Het enige wat ik kan zeggen is dat Nederland ook met de Spaanse griep verhoudingsgewijs veel minder slachtoffers telden dan andere landen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:32 schreef hakunamatafaka het volgende:
Wonen met meer mensen in een huisquote:Op maandag 23 maart 2020 15:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat het in Itali sneller en harder is verspreid dan in de andere landen? Verkeerde maatregelen? Zo ja, welke (los van de zorgcapaciteit, daar ben ik me van bewust?
Ja, wat anders?quote:Op maandag 23 maart 2020 15:35 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Ter vergelijking:
Lekker in de buffetbakken graaien. Iedereen is toch al besmet.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Ben je dan klaar, als Corona patient.
Kom je ook nog eens in zo n kuttent terecht.
2500 is ook niet veel verder ofzo. Die mensen hebben allemaal familie he.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:39 schreef -Chakotay- het volgende:
Daarom denk ik ook niet dat we ons heel erg zorgen hoeven te maken dat er veel mensen in NL zullen overlijden. Ik denk max 2500 ofzo.
Je hoeft met exponentile groei (zoals zo'n virus zich verspreidt) maar een paar dagen te laat te zijn om een enorm verschil te maken in het aantal besmettingen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat het in Itali sneller en harder is verspreid dan in de andere landen? Verkeerde maatregelen?
Grotere families, meer mensen die in n huis wonen? Incl. opa en oma.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:38 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Hoe kan het dan dat het in Itali sneller en harder is verspreid dan in de andere landen? Verkeerde maatregelen? Zo ja, welke (los van de zorgcapaciteit, daar ben ik me van bewust).
Yes.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
Zo dan.. we gingen toch Italie achterna? Iedereen die hier enigzins relativeert wordt de grond in geknalt want we gaan Italie 2.0 worden en bloedbad etc etc.
Niet dus. Mooie daling in doden en besmettingen.
Hoop dat de paniekzaaiers ook hier wat van leren.
Er komen op een gegeven moment testen voor antilichamen en dan kan er een betere schatting gemaakt worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:36 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je kunt er dus van uitgaan dat Itali veel en veel meer dan die 60k gevallen heeft.
1 meetpunt geeft inderdaad een trend weerquote:Op maandag 23 maart 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
Zo dan.. we gingen toch Italie achterna? Iedereen die hier enigzins relativeert wordt de grond in geknalt want we gaan Italie 2.0 worden en bloedbad etc etc.
Niet te vroeg juichen. Volgende week zitten wij royaal over de 500 doden. Minimaal. En dan begint het pas echt goed los te gaan. Wij gaan linksom of rechtsom Itali achterna hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
Maar nog altijd minder dan het influenza virus waar 2017/2018 9000 mensen aan stierven.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:39 schreef vosss het volgende:
[..]
2500 is ook niet veel verder ofzo. Die mensen hebben allemaal familie he.
Het is een goed teken, laten we het komende dagen afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
Ziet er toch echt niet verkeerd uit.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:37 schreef kibo het volgende:
[..]
Ben je dan klaar, als Corona patient.
Kom je ook nog eens in zo n kuttent terecht.
Wat een gewauwel weer zeg van je.. alsof we hopen dat het blijft stijgenquote:Op maandag 23 maart 2020 15:40 schreef roos94 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |