Nee, dat zei ook niemand. Je vroeg welke auto-immuunziekte ik had en aangezien ik aan de insuline zit lijkt die vraag me niet zo gek moeilijk te beantwoorden.quote:Op maandag 23 maart 2020 07:35 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat staat niet gelijk aan het hebben van een auto immuun ziekte.
Er waren nog steeds jongeren en sporters die met groepen bij elkaar kwamen.quote:Op maandag 23 maart 2020 15:50 schreef TheVoice4ever het volgende:
vanavond die persconferentie
ik verwacht niks met de ''economie eerst'' mentaliteit van Rutte en consorten
Dit dus. En bekeuringen uitdelen aan degenen die zich er niet aan houden.quote:Op maandag 23 maart 2020 16:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er waren nog steeds jongeren en sporters die met groepen bij elkaar kwamen.
Dat zouden ze nog kunnen verbieden. Dan is er ook iets te handhaven.
Ja, maar voor begrafenissen en kerkelijke bruiloften geldt wel een uitzondering.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:38 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik neem aan dat kerken, moskeeën etc ook gewoon onder deze regels vallen?
Minder kans op besmettingquote:Op maandag 23 maart 2020 21:20 schreef theunderdog het volgende:
Kinderen mogen dus lekker met elkaar blijven buitenspelen. Want, kinderen zijn van een ander soort, ofzo?
maar net zo besmettelijk toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 21:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Minder kans op besmetting
Edit: oh nee, alleen minder symptomen
Kerken bieden daarom voorlopig hun diensten online aan.quote:Op maandag 23 maart 2020 20:38 schreef BlackEyedAngel het volgende:
Ik neem aan dat kerken, moskeeën etc ook gewoon onder deze regels vallen?
Blijkbaar zijn kinderen toch minder ontvankelijk voor het virus.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:04 schreef mschol het volgende:
[..]
maar net zo besmettelijk toch?
compleet willekeurig dan (iig voor een deel van de mensen)
De jongeren hebben juist behoefte aan onderlegde amusante mensen, niet aan mensen die met veel krachtige medestanders iedereen die alleen is vervelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:09 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Kerken bieden daarom voorlopig hun diensten online aan.
Het is een mogelijkheid die door mij (katholiek) en andere aanbieders van kerkelijke activiteiten in het ganse land werd aangebracht om te kunnen blijven voorzien in behoeftes van gelovigen in deze moeilijke tijden voor jong en oud.
Kan ook door de werkgever of het bedrijf komen die mensen gewoon laat opdraven.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:11 schreef kawotski het volgende:
Collega's gaan nog steeds maar het werk ondanks dat ze thuis kunnen werken. Volgens mij snappen ze niet wat er gisteren gezegd is door de overheid.
of dat zijn werknemers die slecht zijn in thuiswerken (teveel afleiding)quote:Op dinsdag 24 maart 2020 08:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Kan ook door de werkgever of het bedrijf komen die mensen gewoon laat opdraven.
Als je werkgever tegen je / mensen van het bedrijf, zegt blijf maar thuis als het kan, ga je mij niet vertellen dat men dan alsnog gewoon komt.
Nee, zijn waarschijnlijk aso werkgevers.
maar artsen en verpleegkundigen zijn echt zoveel uur per dag blootgesteld aan dat virus, niet echt een vergelijking voor gewone algemene jongere mensenquote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)ooit-heb-gezien.html
Het is maar een griepje 2.0!!!
Blij dat zulk soort debielen meer en vaker de bek houden op fok.
Ook duidelijk dat jongere er ook aan onder doorgaan, als het klopt wat de arts zegt, als artsen en verpleegkundigen er ook aan onderdoorgaan.
Hoe dan ook @torentje, uw mening hier als feit poneren lijkt me sowieso al geen strak plan en ook geen goed begin van wederzijds begrip en steun in deze tijd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 07:48 schreef torentje het volgende:
[..]
De jongeren hebben juist behoefte aan onderlegde amusante mensen, niet aan mensen die met veel krachtige medestanders iedereen die alleen is vervelen.
In ieder geval, de mensen met kracht zijn nooit amusant of onderlegd. Want waren zij wel amusant en onderlegd dan hadden zij nooit zoveel religieuze uitingen geproduceerd.quote:Op dinsdag 24 maart 2020 10:05 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Hoe dan ook @:torentje, uw mening hier als feit poneren lijkt me sowieso al geen strak plan en ook geen goed begin van wederzijds begrip en steun in deze tijd.
Natuurlijk zijn er dingen misgegaan in het verleden, maar aan veelal ongefundeerde uitlatingen van critici en onderbuik omtrent de huidige wandel en gangen van de kerk en het geloof is men ondertussen al gewend geraakt. Daartegen heeft men al een dikke laag eelt gevormd.![]()
Mijn advies: probeer nu zelf ook eens het goede voorbeeld te geven.
Mooie dag verder,
Scjvb
Wat heeft de hoeveelheid blootstelling ermee te maken?quote:Op dinsdag 24 maart 2020 09:47 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
maar artsen en verpleegkundigen zijn echt zoveel uur per dag blootgesteld aan dat virus, niet echt een vergelijking voor gewone algemene jongere mensen
??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |