Mcgyveren.... het gaat erom of je koorts hebt.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:24 schreef Injetta het volgende:
Waar vind ik nog een oorthermometer?? Alles is uitverkocht. Ik heb geen thermometer in huis. Nooit nodig gehad, maar nu is het eerste wat elke dokter vraagt:wat is je temperatuur.
Dat betekend dat jij je poen pas in augustus of november of december of volgend jaar krijgt.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:21 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Wat betekend dat? Wij hebben toch gewoon recht op ons geld? kunnen bedrijven dat zomaar beslissen? of moet dat vanuit de politiek komen?
Dat waren de cijfers van gisterenquote:
Gisterenquote:
Lijkt me niet van vandaag.quote:
Portugal gaat inderdaad hard ineens.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:32 schreef riazop het volgende:
Portugal verder de shit in
Van 14 naar 23 doden
Je bedoelt NZ adoptedquote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
In de afgelopen drie dagen hebben drie collega's in totaal vier ouders verloren aan Corona. Mijn gevoel is dat een lockdown de enige optie is die ons rest.
De plaatselijke Action hier kreeg ze vanavond weer binnen. Even vragen aan de manager.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:29 schreef kilon het volgende:
[..]
Ik heb ook geen thermometer. Alles bij de grotere online winkels is ook uitverkocht. Maar ja, ik mag aannemen dat als ik 40+ graden koorts heb, ik me zo dood voel dat ik met al mijn resterende krachten 112 bel. Net als wanneer ik niet meer kan ademen.
Red ik dat niet meer, dan zou dat wel kut zijn.
Ik snap ook niet waarom ze niet gewoon even een simpele HTML-pagina maken met de laatste informatie, inderdaad gehost bij een of andere cloudprovider. De kans dat zoiets eruit vliegt is 0,0.quote:Op maandag 23 maart 2020 14:33 schreef raptorix het volgende:
Simpele oplossing voor RIVM maak gewoon een tijdelijk platte informatie pagina in een AWS S3 bucket, als die eruit ligt dan heb je een groter probleem als Corona.
Waar is dit dan?quote:Op maandag 23 maart 2020 14:26 schreef _The_General_ het volgende:
In de afgelopen drie dagen hebben drie collega's in totaal vier ouders verloren aan Corona. Mijn gevoel is dat een lockdown de enige optie is die ons rest.
quote:Op maandag 23 maart 2020 14:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
Komt Rutte weer met een persco vanavond? Had zoiets net gehoord,maar ik lees het nergens terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |