Dat is het belangrijkste. Er waren heel veel mensen die dachten dat op 6 april alles weer normaal zou zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:18 schreef Californium het volgende:
[..]
Wel wat realististischere datum nu iig
Dat moet haast wel. Anders wordt het alsnog druk overal en heb je nogsteeds mensen op werk samenquote:Op maandag 23 maart 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch nog maatregelen inderdaad. Als dat ook tot 1 juni thuiswerken is dan krijgen we nog een behoorlijke uitdaging.
Jup! Ik had ook een collega. En ik snap dr wel. Contract loopt af per 1 sept en ze had een hele strakke planning qua experimenten...en vriendin in Groningen heeft er zelfs nog maar 2quote:Op maandag 23 maart 2020 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat is het belangrijkste. Er waren heel veel mensen die dachten dat op 6 april alles weer normaal zou zijn.
I know. Maar zie een aantal collega's nu al met veel moeite aan het werk blijven omdat ze niet allemaal even zelfredzaam zijn. Ik kom inmiddels om in het werkquote:Op maandag 23 maart 2020 19:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Anders wordt het alsnog druk overal en heb je nogsteeds mensen op werk samen
Dan moeten ze dat maar leren. En je baas erop aanspreken zou ook helpen. Einde van het jaar nog een leuke salaris verhoging erbijquote:Op maandag 23 maart 2020 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
I know. Maar zie een aantal collega's nu al met veel moeite aan het werk blijven omdat ze niet allemaal even zelfredzaam zijn. Ik kom inmiddels om in het werk
Ja precies. Ik zal toch eens een hobby moeten oppakken.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch nog maatregelen inderdaad. Als dat ook tot 1 juni thuiswerken is dan krijgen we nog een behoorlijke uitdaging.
In zijn werk kan dat nogquote:Op maandag 23 maart 2020 19:25 schreef Californium het volgende:
[..]
Dan moeten ze dat maar leren. En je baas erop aanspreken zou ook helpen. Einde van het jaar nog een leuke salaris verhoging erbij
Je bent nog steeds vrij hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen bevrijdingsdag.... Zijn we een keer vrij.
Ik heb geen idee of dat kan in zijn werk... hoe moet ik dat wetenquote:
Pasen, bevrijdingsdag, Koningsdag....quote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent nog steeds vrij hoor.Lekker hele dag binnen zitten.
Hij heeft hier al vaker aangegeven in welke richting hij werkt dommie!quote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat kan in zijn werk... hoe moet ik dat weten
Ooit waren feestdagen leuk.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pasen, bevrijdingsdag, Koningsdag....
Echt? Niet opgeletquote:Op maandag 23 maart 2020 19:44 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hij heeft hier al vaker aangegeven in welke richting hij werkt dommie!
Die periode ging altijd lekker snel. Van lang weekend naar lang weekend.quote:
gcjoel luistert tenminste naar me, goeie eigenschap.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Echt? Niet opgeletslecht van my
![]()
Ja precies. Paar keer lang weekend en dan meestal op vakantie.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Die periode ging altijd lekker snel. Van lang weekend naar lang weekend.
Nu iedereen maar een beetje doorwerken en dan na de zomer als alles misschien weer enigszins normaal is allemaal tegelijk vakantie
Jammer dat ik bezet ben. Anders was jij mijn eerste keus.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gcjoel luistert tenminste naar me, goeie eigenschap.
Dan maar hele dag Netflixen.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Je bent nog steeds vrij hoor.Lekker hele dag binnen zitten.
quote:Op maandag 23 maart 2020 19:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
gcjoel luistert tenminste naar me, goeie eigenschap.
Heyquote:Op maandag 23 maart 2020 19:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jammer dat ik bezet ben. Anders was jij mijn eerste keus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |