Samenscholingsverbodquote:Op maandag 23 maart 2020 18:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, wat zal er morgen verboden zijn voor ons vanuit het kabinet?
Dan mag vast ook nog iedere gemeente dat zelf bepalen; zodat Rutte zelf niet de knoop door hoeft te hakken.quote:
quote:Op maandag 23 maart 2020 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mag vast ook nog iedere gemeente dat zelf bepalen; zodat Rutte zelf niet de knoop door hoeft te hakken.
Dit denk ik srs trouwens.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan mag vast ook nog iedere gemeente dat zelf bepalen; zodat Rutte zelf niet de knoop door hoeft te hakken.
Ik zie het al voor me. Popo hier schijt in zijn lorre voor de Marokkaantjes en de kampers.quote:
Leger op straatquote:Op maandag 23 maart 2020 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Popo hier schijt in zijn lorre voor de Marokkaantjes en de kampers.
Gewoon honden mee voor de Marokkaantjes en pliesie te paard voor de kampers.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me. Popo hier schijt in zijn lorre voor de Marokkaantjes en de kampers.
Handhaving is in Nederland altijd een dingetje. Blauw op straat mist sowieso wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Discriminatie! Racisme! Altijd weer deze groepen die er onder moeten lijden!quote:Op maandag 23 maart 2020 18:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon honden mee voor de Marokkaantjes en pliesie te paard voor de kampers.
Lijkt me wel lachen.quote:
Kampers zijn beter bewapend dan de popo. Gelukkig houden ze zich meestal tot hun eigen lap grond.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat sowieso.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Handhaving is in Nederland altijd een dingetje. Blauw op straat mist sowieso wel.
Vanmiddag weer een partij scholieren gezellig op een speelpleintje. Wat mij betreft mag de ME er gewoon een keer met de lange lat doorheen. Fuck die boetes. Wie niet horen wil moet maar voelenquote:Op maandag 23 maart 2020 18:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Gewoon én én. En die dikke boete is dan voor de ouders.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een partij scholieren gezellig op een speelpleintje. Wat mij betreft mag de ME er gewoon een keer met de lange lat doorheen. Fuck die boetes. Wie niet horen wil moet maar voelen
Gewoon met een bulldozer er over heen. Kutkinderen.quote:Op maandag 23 maart 2020 18:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanmiddag weer een partij scholieren gezellig op een speelpleintje. Wat mij betreft mag de ME er gewoon een keer met de lange lat doorheen. Fuck die boetes. Wie niet horen wil moet maar voelen
Godsamme tot 1 juni niks doen vind ik wel heftig.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
Rutte met "de afspraak" die we hebben. Veel vrijblijvender kun je het niet maken.
Grapperhaus die het "slordig" noemt en foei zegt.
Toch nog maatregelen inderdaad. Als dat ook tot 1 juni thuiswerken is dan krijgen we nog een behoorlijke uitdaging.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Godsamme tot 1 juni niks doen vind ik wel heftig.
Wel wat realististischere datum nu iigquote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Minimaal.quote:Op maandag 23 maart 2020 19:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |