Ja verwacht dat alle winkels dicht moeten en samenscholingsverbod.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Goedemiddag! Ben er weer eventjes. Zullen er maatregelen volgen?
Ik kan mij lastig voorstellen dat zij (allemaal) grote foute maken. Mijn inziens is dit een bewuste keuze/tactiek geweestquote:Op maandag 23 maart 2020 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom is het zo godsonmogelijk voor sommigen om te begrijpen dat het RIVM grove fouten maakt?
Daar werken ook gewoon mensen.
CZ bijvoorbeeld als land in europaquote:Op maandag 23 maart 2020 13:07 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In China en diverse andere landen mag je niet eens zonder mondkapje de straat op. Al is het niet voor jezelf dan wel om een ander minder kans op besmetting te geven.
Qua verspreiding niet.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:05 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Als je de juiste protocollen daarvoor niet kent, is een mondkapje vrij nutteloos.
Het gaat veel verder terug, bij de Q-Koorts zijn ze door pure nalatigheid met een sisser weggekomenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:03 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Het zou komisch zijn indien niet zo ernstig, maar nog ernstiger vind ik dat ze niet leren. Het blijft gewoon doorgaan, zo bijzonder.
Ja haha. Ik weet dat jullie net zoveel als mij weten. Stomme vraag...quote:
Die mij dan gelijk de lotto getallen danquote:
Nooit een stomme vraag, maar goed het wordt wel erg speculeren danquote:Op maandag 23 maart 2020 13:08 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ja haha. Ik weet dat jullie net zoveel als mij weten. Stomme vraag...
die bash is terecht, zoveel keer de plank misslaan is een totall failquote:Op maandag 23 maart 2020 12:58 schreef falling_away het volgende:
Het percentage RIVM-bash posts in dit topic is pas echt stuitend.
4 8 15 16 23 42quote:Op maandag 23 maart 2020 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die mij dan gelijk de lotto getallen dan
Indien zo opmerkelijk dat dit dan weer niet door het RIVM bekend gemaakt is.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ik heb dit vorige week ergens op een duitse site voorbij zien komen.
Veel mensen die smaak en reukverlies vertonen idd.
Als het RIVM zegt dat mondkapjes wel werken (ook al is het beperkt)quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze niet werken. En heel veel mensen herhalen dat.
Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat er een verschil is tussen "grove fouten" en werken met zeer beperkte informatie?quote:Op maandag 23 maart 2020 12:59 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Waarom is het zo godsonmogelijk voor sommigen om te begrijpen dat het RIVM grove fouten maakt?
Daar werken ook gewoon mensen.
Ze hanteren ook geen better safe than sorry. Alles valt mee, totdat het tegendeel bewezen is. Dat is hoe de RIVM hun zaakjes doet.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die bash is terecht, zoveel keer de plank misslaan is een totall fail
het is gewoon een onbetrouwbare info bron, er zijn zoveel betere in dit topic voorbij gekomen.
Mja, zelfs ik had mijn twijfels over carnaval, en toen was ik er nog heel nuchter onder.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:07 schreef skrn het volgende:
[..]
Oh, zeker, dat is ook zeker, maar dat is wel een beetje achteraf praten.
Dat ''met de kennis van nu'' zullen we inderdaad pas veel later gaan horen, maar wat let ze om het vanaf nu goed te doen....quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef Kyran het volgende:
[..]
Vast wel, maar lijkt mij ook wel een lastige situatie. Als je nu gaat toegeven dat je al fout zat vanaf dag één dan is het helemaal onmogelijk om het volk te laten doen wat je wil.
Dat is ook een onzin argument. Zij hadden dezelfde informatie als de rest van de wereld (naar eigen zeggen, 'nauwe contacten met ECDC en WHO') en alsnog nemen ze constant andere beslissingen dan die organen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat er een verschil is tussen "grove fouten" en werken met zeer beperkte informatie?
https://www.volkskrant.nl(...)jk-zinloos~b7181f82/quote:
De eerste persco's is dit continue herhaaltquote:Op maandag 23 maart 2020 13:03 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Door wie? Ik heb alleen maar gehoord dat het volk geen mondkapjes krijgt om ze beschikbaar te houden voor de zorg.
Niet besmettelijk zonder symptomen en daar je beleid op voeren is een grove fout, dat heeft niet zoveel met beperkte informatie te maken.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:10 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Waarom is het zo moeilijk om te begrijpen dat er een verschil is tussen "grove fouten" en werken met zeer beperkte informatie?
Toen we geen handen meer mochten schudden moest er een dag later ook een melding komen dat dit uiteraard ook geldt voor zoenen/knuffelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef Fukushima het volgende:
[..]
ze hebben van het weekend toch niet gezegd; 'kom dit weekend niet naar de stranden'
of wel en denkt men nu, dat het wel weer kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |