Zullen ze überhaupt gewezen worden op de kritische feedback nu de tendens is dat men geen kritisch oog mag hebben op het RIVM/de overheid? (hand in haaaaand)quote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef Kyran het volgende:
[..]
Weer een mooi voorbeeld van altijd uitgaan van best case scenario.
Ik kan er niet over uit waarom ze niet gewoon alles een stapje voor willen zijn.
als er één schaap over de dam is....quote:12:21
Het Baarnsch Lyceum in Baarn kondigt als eerste school in Nederland aan dat het tot de meivakantie onderwijs op afstand blijft geven. Ook als het Ministerie van Onderwijs zou beslissen dat de scholen op 6 april weer open mogen, meldt rector Henk van Ommen.
,,We zijn nu net lekker warmgelopen met online lessen. Bovendien kan het geen kwaad om de maatregelen wat langer vast te houden’’, aldus Van Ommen. De rector verwacht overigens dat de overheid de scholen ook na 6 april nog op slot houdt.
,,Ik ga er vanuit dat landelijk gezien het onderwijs op afstand tot de meivakantie gehandhaafd wordt. Wij als school doen dat dus sowieso.’’
Ja dat zal ze leren.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Feiten in hun smoel douwen waarbij bewezen is dat ze fout zitten is bashen?
Ik heb dit vorige week ergens op een duitse site voorbij zien komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:53 schreef SunZomer het volgende:
[..]
https://www.hln.be/nieuws(...)besmetting~a5551462/
Dit al besproken? Zie hier (uiteraard) niets van terugkomen vanuit de RIVM
In verhouding best weinig. De overgrote meerderheid van de vierders is Brabants.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:59 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mensen uit de Randstad carnaval vieren in Brabant? Dat zijn er giga veel
Dat wordt toch ook de hele tijd gezegd? Ga geen mondkapjes kopen omdat er anders niet genoeg zijn voor de mensen die ze wel echt nodig hebben.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:59 schreef Xenorium het volgende:
RIVM blijft maar achter de feiten lopen. Echt ongelooflijk. Zelfde gezeik ook met dat Corona 3 uur in de lucht kan hangen, mondkapjes hebben wel degelijk effect dus.
Stop met liegen, zeg gewoon we hebben niet genoeg mondkapjes voor de mensen in de zorg, dat is de reden dat het het afraden voor het gewone klootjesvolk.
Als ik het doe? Totaal niet.quote:
In België een man van 39. Weinig achtergrond info betreffende evt bestaand ziekenbeeld, wel dat hij nog grapje dat hij Corona had, toen hij wat ziek begon te worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef vosss het volgende:
Jongste dode dus nu 55 jaar voor wie het gemist had.
Er wordt gezegd dat ze niet werken. En heel veel mensen herhalen dat.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook de hele tijd gezegd? Ga geen mondkapjes kopen omdat er anders niet genoeg zijn voor de mensen die ze wel echt nodig hebben.
Ja dat las ik gisteren.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef SunZomer het volgende:
[..]
In België een man van 39. Weinig achtergrond info betreffende evt bestaand ziekenbeeld, wel dat hij nog grapje dat hij Corona had, toen hij wat ziek begon te worden.
Vast wel, maar lijkt mij ook wel een lastige situatie. Als je nu gaat toegeven dat je al fout zat vanaf dag één dan is het helemaal onmogelijk om het volk te laten doen wat je wil.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Zullen ze überhaupt gewezen worden op de kritische feedback nu de tendens is dat men geen kritisch oog mag hebben op het RIVM/de overheid? (hand in haaaaand)
En dan bedoel ik niet zozeer van Fokkersmaar van bv hun WHO/Groningse vakgenoten.
Dat zie ik hier niet uit zichzelf gebeuren. Want het RIVM wordt nog altijd als heilig gezien. En laat die schoolexamens gewoon maar doorgaan jongens. Het is niet alsof veel docenten en leerlingen met het ov moeten komen.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef Fukushima het volgende:
[..]
als er één schaap over de dam is....
dit gaat waarschijnlijk landelijk beleid worden.
Bron: AD liveblog
ze hebben van het weekend toch niet gezegd; 'kom dit weekend niet naar de stranden'quote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef -river- het volgende:
https://twitter.com/bloemendaaltwit/status/1242023340384104450
We zien vandaag weer veel mensen naar het strand komen, dit is niet de bedoeling! Kom ook doordeweeks niet naar het strand en de duinen. De parkeerplaatsen zijn zo lang als nodig is afgesloten. #samentegencorona
'We geven het een 90% kans'quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Totale onzin. In verhouding is het juist erg veel. De meerderheid is uiteraard Brabants, maar er gaan volksstammen uit de Randstad richting het Zuiden tijdens carnaval.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In verhouding best weinig. De overgrote meerderheid van de vierders is Brabants.
Wat een onzin en dan ook nog eens een foto van een zee zonder mensenquote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef -river- het volgende:
https://twitter.com/bloemendaaltwit/status/1242023340384104450
We zien vandaag weer veel mensen naar het strand komen, dit is niet de bedoeling! Kom ook doordeweeks niet naar het strand en de duinen. De parkeerplaatsen zijn zo lang als nodig is afgesloten. #samentegencorona
Het zou komisch zijn indien niet zo ernstig, maar nog ernstiger vind ik dat ze niet leren. Het blijft gewoon doorgaan, zo bijzonder.quote:Op maandag 23 maart 2020 12:55 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Maar in het verzameltopic van het RIVM geplaatst... het leest inmiddels als een absurdistisch meesterwerk
Door wie? Ik heb alleen maar gehoord dat het volk geen mondkapjes krijgt om ze beschikbaar te houden voor de zorg.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Er wordt gezegd dat ze niet werken. En heel veel mensen herhalen dat.
En toch is alleen maar in Brabant momenteel een groot probleem. Wat raar. Echt, je pikt de Brabanders er zo uit.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Totale onzin. In verhouding is het juist erg veel. De meerderheid is uiteraard Brabants, maar er gaan volksstammen uit de Randstad richting het Zuiden tijdens carnaval.
groep 8 examens zijn al gecanceled toch, jij bedoelt middelbaar?quote:Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef kilon het volgende:
[..]
Dat zie ik hier niet uit zichzelf gebeuren. Want het RIVM wordt nog altijd als heilig gezien. En laat die schoolexamens gewoon maar doorgaan jongens. Het is niet alsof veel docenten en leerlingen met het ov moeten komen.
Nee.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:01 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat wordt toch ook de hele tijd gezegd? Ga geen mondkapjes kopen omdat er anders niet genoeg zijn voor de mensen die ze wel echt nodig hebben.
Ze hebben best fouten gemaakt, maar om daar nou 25 - 30% (op zijn minst?) van de posts over te gaan zeiken gaat wat ver. Net als die mensen die zich nu op de borst kloppen dat ze het allemaal al voorspeld hadden maanden geleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 13:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |