abonnementen ibood.com bol.com
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:32:01 #201
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_192271898
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 07:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:

Ik voel me wel redelijk beflikkerd aangezien ik een vaste besteller was.

Ik heb dezelfde ervaring. Elke keer als ze erbij komen is het direct vol.
Ja tref ik ook vaak bij Albert Heijn best balen om zo je boodschappen te bestellen. :X
  woensdag 25 maart 2020 @ 18:40:03 #202
3542 Gia
User under construction
pi_192272043
Geen idee, al 2 weken niet geweest.
pi_192272264
Ik merk dat ik vaker naar de supermarkt ga, om de dag. Normaal 1x p week.
Het enige dat open is hier, zie ik nog wat mensen na een dag thuis werken.
pi_192272657
quote:
8s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:32 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja tref ik ook vaak bij Albert Heijn best balen om zo je boodschappen te bestellen. :X
Vanochtend de klantenservice gevraagd hoe dit zit, zojuist antwoord: als je een bezorgbundel hebt worden de tijdsloten eerder open gesteld, dat is dus een simpele verklaring van het al vol zijn wanneer ze voor mensen zonder bundel beschikbaar komen.
sig verwijderd door FA
pi_192272727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vanochtend de klantenservice gevraagd hoe dit zit, zojuist antwoord: als je een bezorgbundel hebt worden de tijdsloten eerder open gesteld, dat is dus een simpele verklaring van het al vol zijn wanneer ze voor mensen zonder bundel beschikbaar komen.
Dit is niet eerlijk naar ouderen en zieken die minder te besteden hebben en geen bundel kunnen nemen.
Het zou netjes zijn als albert heyn de zieken en de ouderen wat meer tegemoet zou komen.
pi_192272739
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Dit is niet eerlijk naar ouderen en zieken die minder te besteden hebben en geen bundel kunnen nemen.
Het zou netjes zijn als albert heyn de zieken en de ouderen wat meer tegemoet zou komen.
Hoe zou je objectief moeten vaststellen en controleren wie tot die groep hoort?
PM
Ik heb quote-alerts uitstaan.
#Haags
pi_192273155
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:13 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoe zou je objectief moeten vaststellen en controleren wie tot die groep hoort?
Medische verklaring behandelend arts bijvoorbeeld. Maar ja dan zit je ook met privacy wetgeving.
pi_192273272
quote:
6s.gif Op woensdag 25 maart 2020 15:44 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan, moet je niet eten?
Ik ben al sinds 6 maart niet meer in een supermarkt geweest. Beat that! :7
kloddert maar een eind weg....
EEN KAMEEL KIJKT NOOIT ACHTEROM.
pi_192273295
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ik vond 16 maart al heel wat :D
En hoef op zijn vroegst pas 20 april weer.
pi_192273407
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:37 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Heb je dan een moestuin anders krijg je toch te weinig vitamientjes binnen

[ Bericht 0% gewijzigd door the-eye op 25-03-2020 20:29:21 ]
I'm a Live Wire
pi_192273647
Vandaag was het al een stuk beter dan gisteren. Ik moest ook nog even naar de Aldi want de haring bij de AH is niet te vreten. Daar waren natte doekjes voor de mandhandvatten en een keurig lange rij voor de kassa en iedereen lette wel op. De rij voor de Jumbo er tegenover stond over het halve plein, maar liet een gat van meer dan 3 meter waar ik precies doorheen kon fietsen.

Bij de AH hadden ze ook maatregelen, een handpompje met het een of het ander en het verzoek een schoongemaakt mandje te pakken. Ook mochten er niet teveel klanten naar binnen en stond degene voor mij in de deuropening, ik ben toen maar verder naar achter gaan staan zodat mensen op de stoep veilig konden passeren. Toen kwamen er twee kakelende studenten aan die zich langs de dame in de deuropening wilden wurmen, waarop ik zei dat het eind van de rij elders was. 'Ja, sorry macht der gewoonte hahaha'. 'Net als met zijn tweeen boodschappen doen?' en toen hield het gekakel ook op.
Wie slaapt in een democratie wordt woke in een dictatuur.
pi_192274463
quote:
7s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:42 schreef the-eye het volgende:

[..]

Heb je dan een moestuint anders krijg je toch te weinig vitamientjes binnen
-ik hou van koken en bakken
-ik ben alleen en een niet zo'n grote eter
-koelvriescombi is de koeling 301 liter, de vriezer 112 liter, A+++ *O*
-ik koop veel al diepvriesgroenten of ik vries groenten zelf in porties na het geblancheerd te hebben.
-heb altijd diepvriesfruit voor oa smoothies of in de yoghurt met cruesli
-als ik trek heb in koekjes en ze zijn niet in huis, dan bak ik ze dus zelf wel.
-ik heb erg vaak trek in cake of taart dus standaard heb ik in de voorraadbussen bloem, volkoren tarwemeel en zelfrijzend bakmeel. Van dat alles heb ik minimaal ook 1-2 pakken op vroorraad
-heb geloof ik 5 verschillende soorten suiker in de voorraadbussen.
-vlees haal ik bij de Turkse slager en verpak dat in porties en gaat gelijk de vriezer in
-de groentelade is zo goed dat zelfs een halve paprika na anderhalve week nog prima was, appels doen het na 6 weken ook nog gewoon en sinaasappels nog langer zelfs :D
-kruiden/specerijen heb ik gigantisch veel van, net als bijv gist, bouillonblokes, bakpoeder etc
-ik ben een behoorlijke snoeperd, ik ben dol op chocolade, heb daar best veel van in huis, maar ipv gelijk een hele reep of een halve zak drop naar binnen te werken eet ik gewoon een paar stukjes chocolade of een paar dropsleutels, ik noem maar wat, alles gaat netjes in ziplock wat aangebroken is.
-rijst heb ik in de voorraadbus en standaard een zak in de kast, dan heb ik ook nog altijd zakjes lontong liggen :9
-vis zoals zalm, mosselen, kabeljauw ook standaard in de vriezer
-ik hoef niet per se elke dag vis of vleesch te hebben voor het avondeten

En zo kan ik nog wel even doorgaan :@

Inmiddels ben ik sinds een paar dagen wat ziekerig verkouden/hoofd/keel/spierpijn en kan/mag ik dus niet meer naar de winkel :D
Gelukkig komt morgen een vriend even wat boodschappen brengen want mijn eieren zijn op en bijna alles om een hele grote pan chili te maken ook.

Ohja, en ik heb dus vrienden die blijkbaar voor me klaarstaan als het nodig is, maar dat wist ik al ;)
pi_192274554
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

-ik koop veel al diepvriesgroenten of ik vries groenten zelf in porties na het geblancheerd te hebben.
-als ik trek heb in koekjes en ze zijn niet in huis, dan bak ik ze dus zelf wel.
-ik heb erg vaak trek in cake of taart dus standaard heb ik in de voorraadbussen bloem, volkoren tarwemeel en zelfrijzend bakmeel. Van dat alles heb ik minimaal ook 1-2 pakken op vroorraad
-vlees haal ik bij de Turkse slager en verpak dat in porties en gaat gelijk de vriezer in
-de groentelade is zo goed dat zelfs een halve paprika na anderhalve week nog prima was, appels doen het na 6 weken ook nog gewoon en sinaasappels nog langer zelfs :D
-kruiden/specerijen heb ik gigantisch veel van, net als bijv gist, bouillonblokes, bakpoeder etc
-ik ben een behoorlijke snoeperd, ik ben dol op chocolade, heb daar best veel van in huis, maar ipv gelijk een hele reep of een halve zak drop naar binnen te werken eet ik gewoon een paar stukjes chocolade of een paar dropsleutels, ik noem maar wat, alles gaat netjes in ziplock wat aangebroken is.
-rijst heb ik in de voorraadbus en standaard een zak in de kast, dan heb ik ook nog altijd zakjes lontong liggen :9

Inmiddels ben ik sinds een paar dagen wat ziekerig verkouden/hoofd/keel/spierpijn en kan/mag ik dus niet meer naar de winkel :D
Gelukkig komt morgen een vriend even wat boodschappen brengen want mijn eieren zijn op en bijna alles om een hele grote pan chili te maken ook.

Ohja, en ik heb dus vrienden die blijkbaar voor me klaarstaan als het nodig is, maar dat wist ik al ;)
Nu heb ik trek in drop :'(
(Maarja, ik ga nu echt niet naar de pomp. )
I'm a Live Wire
pi_192274617
quote:
12s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:29 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

En brokjes voor Jeroen *O* O+
pi_192274675
Mijn Appie nu ook verplicht karretje, en een maximum aantal daarvan tegelijk in de winkel. Gebruikte wagentjes werden eerst door medewerkers schoongemaakt voor ze weer aan volgende klanten werden uitgegeven. Op sommige plekken in winkel is afstand houden lastig, maar de meeste mensen doen wel gewoon hun best om i.i.g. zo veel als mogelijk afstand te houden.
  woensdag 25 maart 2020 @ 20:43:23 #217
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_192274738
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:10 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Klopt, ik heb zo'n bundel (die had ik al voor het corona-gedoe) en kan nu om de 2 weken boodschappen laten bezorgen. Dan hoef ik nu dus maar 1 keer per 2 weken echt de winkel in.
pi_192274847
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:36 schreef -river- het volgende:

[..]

En brokjes voor Jeroen *O* O+
Op 2 maart had ik met een vriend die een auto heeft boodschappen gedaan en gelijk een zak van 10 kilo gehaald, alsof ik het voelde aankomen :D

@the-eye, en juist om dat soort situaties te voorkomen heb ik gewoon dat soort dingen in huis. Want als ik ergens trek in heb dan wil ik gewoonweg ook niet misgrijpen ;)
pi_192274914
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Klopt, ik heb zo'n bundel (die had ik al voor het corona-gedoe) en kan nu om de 2 weken boodschappen laten bezorgen. Dan hoef ik nu dus maar 1 keer per 2 weken echt de winkel in.
Waarom zou je niet elke week laten bezorgen?
sig verwijderd door FA
pi_192275027
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Op 2 maart had ik met een vriend die een auto heeft boodschappen gedaan en gelijk een zak van 10 kilo gehaald, alsof ik het voelde aankomen :D

@:the-eye, en juist om dat soort situaties te voorkomen heb ik gewoon dat soort dingen in huis. Want als ik ergens trek in heb dan wil ik gewoonweg ook niet misgrijpen ;)
Ik heb dat expres niet in huis. Ik koop alleen maar healthy food en daar heb ik zelfs mee dat ik alles achter elkaar opvreet. Ik weet geen maat te houden, geen discipline
I'm a Live Wire
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:00:44 #221
311468 Van_Poppel
pi_192275031
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 20:55 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom zou je niet elke week laten bezorgen?
Er is pas over 2 weken weer een nieuw tijdslot beschikbaar. Weet niet of het mogelijk is om 2 actieve bestellingen te laten lopen.

Het is sowieso mogelijk om een vast bestelmoment per week in te stellen, maar daar geldt nu een ruim tijdslot voor (bijvoorbeeld van 16h00-21h00). Dat is gewoon onhandig. Bovendien is niet alles altijd online beschikbaar. Dan is om de 2 weken de supermarkt bezoeken een mooi compromis.
pi_192275065
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Er is pas over 2 weken weer een nieuw tijdslot beschikbaar. Weet niet of het mogelijk is om 2 actieve bestellingen te laten lopen.

Het is sowieso mogelijk om een vast bestelmoment per week in te stellen, maar daar geldt nu een ruim tijdslot voor (bijvoorbeeld van 16h00-21h00). Dat is gewoon onhandig. Bovendien is niet alles altijd online beschikbaar. Dan is om de 2 weken de supermarkt bezoeken een mooi compromis.
Je kunt tig bestellingen tegelijk open hebben.
sig verwijderd door FA
  woensdag 25 maart 2020 @ 21:06:27 #223
311468 Van_Poppel
pi_192275158
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 21:02 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Je kunt tig bestellingen tegelijk open hebben.
Okay, dat wist ik niet :@ Bedankt voor de tip!

Ik verwacht overigens wel dat AH gaat opschalen. Dit is voor hun gouden handel.
pi_192276827
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 19:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik vond 16 maart al heel wat :D
En hoef op zijn vroegst pas 20 april weer.
oeehhhh dat is ook helemaal goed geregeld :D O+
Had ook niet anders verwacht van je ;)
pi_192277316
Verplicht met karretje hier.
Goed uiteraard...
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')