Yep, hij heeft het materiaal.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:15 schreef Evertjan het volgende:
Frank van het Hof zit toch ook alleen nog bij Radio 2 omdat hij samen met zijn vader een audiobedrijf heeft waar de NPO zaken mee doet voor locatie uitzendingen.
Doe ik ook, maar vooral op muziekkennisquote:Op maandag 20 juli 2020 18:59 schreef Cee het volgende:
Kicken vind ik ook bestmaar ik geloof best wat ie zegt over Stenders. Best eng hoe iedereen hem daar verafgoodt.
het is op dit moment karig op de radio nu iedereen op vakantie is. Ben maar geswitcht naar Radio 1 voor de komende weken, Ben echt een oude lul aan het wordenquote:Op maandag 20 juli 2020 18:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, hij heeft het materiaal.
Vanochtend even vijf minuten naar hem en Wout geluisterd, langer hield ik het niet vol. Wat zijn die twee druk, niet grappig en schreeuwerig.
Kicken vind ik ook bestmaar ik geloof best wat ie zegt over Stenders. Best eng hoe iedereen hem daar verafgoodt.
Oh ja, da’s ook wel een idee. Of radio 5, alles beter dan 2 momenteel.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het is op dit moment karig op de radio nu iedereen op vakantie is. Ben maar geswitcht naar Radio 1 voor de komende weken, Ben echt een oude lul aan het worden
Leo Blokhuis maybequote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
Wie neemt de show van Stenders eigenlijk over volgende week tijdens zijn vakantie?
Heb even gecheckt op zijn Twitter, maar die is in ieder geval de komende twee weken op vakantie.quote:
3FM, heeft wel een aardige vakantieprogrammering.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, da’s ook wel een idee. Of radio 5, alles beter dan 2 momenteel.
Muziek spreekt me niet aan.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
3FM, heeft wel een aardige vakantieprogrammering.
Ah vandaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 10:15 schreef Evertjan het volgende:
Frank van het Hof zit toch ook alleen nog bij Radio 2 omdat hij samen met zijn vader een audiobedrijf heeft waar de NPO zaken mee doet voor locatie uitzendingen.
Het was ook je reinste plagiaat.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 14:26 schreef InTrePidIvity het volgende:
Vraag me af of Merel dat nou echt zo tof vond van Rob
Ik lees nu dat Frank van ‘t Hof dat gaat doen.quote:Op maandag 20 juli 2020 20:30 schreef Nizno het volgende:
Wie neemt de show van Stenders eigenlijk over volgende week tijdens zijn vakantie?
quote:Op dinsdag 21 juli 2020 18:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik lees nu dat Frank van ‘t Hof dat gaat doen.
Iets met een spijker en een kop.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:10 schreef Piles het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gezellig-is-a4006447
Goeie analyse
Goed stuk. Het is allemaal veel te veilig, veel te veel middle of the road. Schaarse uitzonderingen zoals de Platenbonanza daargelaten. Ik vind ook dat Radio 2 te veel in het vaarwater van 3FM zit: te veel muzikale overlap, te veel "puberale" muziek uit de categorie-Nielson, te weinig "volwassen" muziek, te weinig dat afwijkt van de commerciėle mainstream.quote:Op dinsdag 21 juli 2020 13:10 schreef Piles het volgende:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)gezellig-is-a4006447
Goeie analyse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |