Och ja. Heerlijke kerel was datquote:Op maandag 23 maart 2020 00:06 schreef phoenyx het volgende:
Ik zat wat te kijken en kwam uiteindelijk wel wat gebruikers tegen die ik niet miste maar nu wel weer mis omdat ik weet dat ze er waren.
boem-dikkie
boem-dikkie bijvoorbeeld.
Welke personen mis jij?
Old school KLB, KLB SC / Fernandes SC kliekjequote:Op maandag 23 maart 2020 10:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Och ja. Heerlijke kerel was dat
Dwc_ruffryder
Niels19 (weet die nummers erachter niet meer jung)
Postmortum
De_ananas
Breathtaking
Chriz2k
Haan33
Advancedpower
Juminelle
Nog veeeel meer
AdvancedPowerquote:Op maandag 23 maart 2020 10:47 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Och ja. Heerlijke kerel was dat
Dwc_ruffryder
Niels19 (weet die nummers erachter niet meer jung)
Postmortum
De_ananas
Breathtaking
Chriz2k
Haan33
Advancedpower
Juminelle
Nog veeeel meer
Ja die mis ik ookquote:Op dinsdag 24 maart 2020 17:27 schreef Arkai het volgende:
Je had trouwens vroeger ook een irritante user die waarheid heette en regelmatig postte op de FP. Man, wat kon ik mij ergeren aan die gast
Iwanius is anoniem gegaan.quote:
Maghrebijnse post tegenwoordig met een kloon. Hangt veel in het trouwen-topic rond.quote:Op woensdag 25 maart 2020 08:04 schreef SwaPore het volgende:
[..]
Iwanius is anoniem gegaan.
Magrebijnse, is dta niet nu een kloon van sanasoufi ofzo
Tong80 ja kweenie
Pietverdriet inderdaad. Was altijd erg actief. Ik vraag mij af waar hij is gebleven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 09:18 schreef Heph844 het volgende:
Pietverdriet en zijn 'hoe maak ik het klaar' topic
Weg door onenigheid met het beleid/de mods voor de zoveelste keer. Ik kan hem geen ongelijk geven.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:39 schreef rutger05 het volgende:
Pietverdriet inderdaad. Was altijd erg actief. Ik vraag mij af waar hij is gebleven.
Bedankt voor de opheldering. Jammer.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:11 schreef Nine. het volgende:
[..]
Weg door onenigheid met het beleid/de mods voor de zoveelste keer. Ik kan hem geen ongelijk geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |