Thx!quote:Op donderdag 2 april 2020 17:02 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tip 1. Graaf achter je 2 gaten, zo schuif je niet weg van de steen tijdens het scheppen.
Tip 2. Je kan naar een mystery island gaan en hopen dat daar stenen zijn.
[ afbeelding ]
Succes
Mystery eilanden bezoeken en daar ook de stenen stoten, met de methode die in het gifje staat.quote:Op donderdag 2 april 2020 16:53 schreef ChilllayD het volgende:
Jemig. Ik kom echt voor geen meter aan die 30 ijzerklompjes.
Thx het is geluktquote:Op vrijdag 3 april 2020 09:44 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Mystery eilanden bezoeken en daar ook de stenen stoten, met de methode die in het gifje staat.
Die optie krijg je over een paar dagen idd.quote:Op vrijdag 3 april 2020 21:54 schreef ChilllayD het volgende:
[..]
Thx het is gelukt
Als die winkel af is, krijg je dan daarna de optie tot bruggen bouwen of heb ik iets gemist
quote:
Nu nog een versie Im a Eggs guyquote:
Ja die kan ik ook niet meer zien. Heb alle DIY's al en alles gemaakt behalve de kledingquote:Op maandag 6 april 2020 08:49 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nu nog een versie Im a Eggs guy
Ik twijfel of ik alles heb...heb de wand bijvoorbeeld nog niet gemaakt. Heb geen star elementenquote:Op maandag 6 april 2020 08:50 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ja die kan ik ook niet meer zien. Heb alle DIY's al en alles gemaakt behalve de kledingen dat was op dag 3 al van dat achterlijke event.
Ik schiet ze nog wel...omdat je er nookmiles voor krijgt.Als ik boven de 300 pakketjes zou komen, dan stop ik iddquote:Op maandag 6 april 2020 08:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja, ik ben die stomme eieren ook beu. Duurt veel te lang dit. Heb alles al gemaakt. Zit je moeite te doen voor een vis, is het wéér zo'n stom ei. Die gestreepte ballonnen neem ik al niet eens de moeite meer voor om uit de lucht te schieten.
Idem. Ik heb nog geen enkele craft voor die kersenbloesemblaadjes gekregen, het enige dat ik vind zijn dubbele recepten voor weer een paasvloer, paaskast of paasstoel. Ga je vissen: eieren. Hak je een boom: eieren. Ze hebben het event uit Pocket Camp iets te veel doorgetrokken.quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Geld verdienen schiet bij mij echt niet op. En ben die eieren echt beu....
Heb wel wat klei over eventueelquote:Op maandag 6 april 2020 12:11 schreef speknek het volgende:
Ik moet heel veel klei hebben voor de inboedel van de drie nieuwe eilandbewoners. Maar er komen dus alleen maar eieren uit de paar stenen die mijn eiland rijk is. Al drie Nook miles bonnen er tegenaan gegooid, maar ook alleen maar eieren. Fucking eieren. Als ik zipper zie trek ik zijn rits omlaag.
Geld verdienen, moet je naar mystery eiland gaan en dan hopen op tarantula eiland, of bamboo eiland (dan kan je tarantula eiland maken). Tevens kan je met turnips veel geld verdienen. Wij melden allemaal in discord onze prijzen, zodat je op zondag ochtend weet bij wie je ze goedkoper kan krijgen. De rest van de week melden we allemaal onze prijzen en dan weet je of iemand een goede prijs heft om te verkopen.quote:Op maandag 6 april 2020 11:57 schreef StarGazer het volgende:
Geld verdienen schiet bij mij echt niet op. En ben die eieren echt beu....
Update 1.1.4 Patch Notes:quote:Op maandag 6 april 2020 12:21 schreef senesta het volgende:
Met de update van vanmorgen zouden er minder eieren moeten zijn toch?
quote:General updates:
Egg appearance rates adjusted For April 1st through April 11th
Increased egg appearance rates on April 12th.
Fixed scarab beetle model glitch with Flick
Dat delen we allemaal op discord. Hoogste is nu 171 op mijn eilandquote:Op dinsdag 7 april 2020 12:21 schreef Diamond3d het volgende:
Heeft iemand een mooie knollenprijs toevallig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |