quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
Als van de week de hele tafel ziek is hebben we een wereldprimeur.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef superniger het volgende:
Legendarische aflevering.
Minimaal 3 mediacourant artikelen hierover.
Het meest positieve aan tafel was die huisartsquote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Pauw was het enige positieve puntje van de uitzending
Live experiment meegemaaktquote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Als van de week de hele tafel ziek is hebben we een wereldprimeur.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het meest positieve aan tafel was die huisarts
Ja corona-positief.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zei het die ex corona patient. Op naar immuniteit😂quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef Vallon het volgende:
Zoz....traag hier.... allemaal opzoek naar ziek worden.
[ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
Technisch gezien houdt ze zich aan de regels maar dit geeft wel aan hoe scheef die zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar die vrouw zei toch ook nog dat ze telefonisch patienten te woord staat en niet fysiek ontmoet? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En dan wel aan zo'n tafel gaan zitten
Fantastisch😂quote:Op zondag 22 maart 2020 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Maar die vrouw zei toch ook nog dat ze telefonisch patienten te woord staat en niet fysiek ontmoet? Of heb ik dat verkeerd begrepen? En dan wel aan zo'n tafel gaan zitten
Ook niet van te voren aangegeven bij de redactie van Op1quote:Op zondag 22 maart 2020 23:35 schreef Newone82 het volgende:
Fantastische cliffhanger van die vrouw. Kijkgenot. Ik proestte mijn biertje uit van schrik toen ze zei dat ze pas enkele dagen corona vrij was😂
Ze vertelde het verhaal en ik dacht dat ze ging zeggen "Maar het bleek dat ik het niet had"quote:Op zondag 22 maart 2020 23:35 schreef Newone82 het volgende:
Fantastische cliffhanger van die vrouw. Kijkgenot. Ik proestte mijn biertje uit van schrik toen ze zei dat ze pas enkele dagen corona vrij was😂
Welnee..... zijn alleen maar regels toch of begrijpt het virus(wijf) dat niet.quote:
Precies dit jaquote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze vertelde het verhaal en ik dacht dat ze ging zeggen "Maar het bleek dat ik het niet had"
En toen kwam het hoor
Samequote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zelden zoiets bizars meegemaakt in een talkshow.
Mwah, juist zij als huisarts zou misschien nog wat voorzichtiger moeten zijn...quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef Vallon het volgende:
[..]
Welnee..... zijn alleen maar regels toch of begrijpt het virus(wijf) dat niet.
Die trok bleek weg😂quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ab wasblij dat hij al in het publiek zat, risicogroepje
En wat is jouw bron?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef KINGIEE het volgende:
''Patients with the new coronavirus keep the pathogen in their respiratory tract for as long as 37 days, a new study found, suggesting they could remain infectious for many weeks.''
ONBEGRIJPELIJK ook dat het RIVM maar 24 uur zegt.
Wat denk je van Pauw zelf, die is ook al tegen de 60quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ab wasblij dat hij al in het publiek zat, risicogroepje
https://www.bloomberg.com(...)eeks-after-contagionquote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef svann het volgende:
Als zij inmiddels immuun is, wordt ze natuurlijk positief getest op afweerstoffen.
[..]
En wat is jouw bron?
Ja, en ook dat hardlopen er achter aan. Na 3 dagen corona ging ik weer hardlopen kwam het op neer👍👌👌👌quote:Op zondag 22 maart 2020 23:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze vertelde het verhaal en ik dacht dat ze ging zeggen "Maar het bleek dat ik het niet had"
En toen kwam het hoor
genotquote:Op zondag 22 maart 2020 23:39 schreef Kaji het volgende:
Ik wil best geloven dat ze niet meer besmettelijk is, maar voor de landelijke coronabestrijding was dit niet zo slim. De hele uitzending erin hameren bij de kijkers dat ze het virus echt serieus moeten nemen, en die boodschap werd zo even in 10 seconden teniet gedaan.
Thx nog voor de waarschuwing (OP1 start) in het centrale topic. Ik was er iig bij.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb zelden zoiets bizars meegemaakt in een talkshow.
Ze heeft vanmorgen wel lekker hardgelopen... tot haar verdediging moet ik dan wel zeggen dat je dat niet zomaar effe doet met longproblemenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef Protoplanet het volgende:
Volgens mij zijn er ook legio verhalen van mensen die even klachtenvrij zijn maar dat Corona daarna toch weer de kop opsteekt
Nee GGD had ze overleg mee gehadquote:Op zondag 22 maart 2020 23:37 schreef KINGIEE het volgende:
''Patients with the new coronavirus keep the pathogen in their respiratory tract for as long as 37 days, a new study found, suggesting they could remain infectious for many weeks.''
ONBEGRIJPELIJK ook dat het RIVM maar 24 uur zegt.
Daar in de studio zijn mensen aanwezig die strijden tegen deze crisis. Die man draagt hele dag zo'n pak. Gaat zij ff na 24 uur in die studio zitten.quote:
Schijt aan alles😂quote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar in de studio zijn mensen aanwezig die strijden tegen deze crisis. Die man draagt hele dag zo'n pak. Gaat zij ff na 24 uur in die studio zitten.
En zij zit er naar paar dagen. Hehe.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef KINGIEE het volgende:
Wereldwijde standaard: Currently, the recommended isolation period after exposure is 14 days to avoid spreading the virus.
Ik vind het nog steeds arbitrair wat de definitie van "geen klachten" is, maar zij zou als huisarts juist voorzichtig moeten zijn... en dat is ze dus blijkbaar wel voor haar patienten maar gaat wel vrolijk aan tafel zittenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:41 schreef Confetti het volgende:
Ze volgt gewoon het advies van het RIVM. Dat moeten we toch blind doen van Jetten? Hij had haar moeten knuffelen om haar te feliciteren.
Topwijf. Schijt aan alles.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds arbitrair wat de definitie van "geen klachten" is, maar zij zou als huisarts juist voorzichtig moeten zijn... en dat is ze dus blijkbaar wel voor haar patienten maar gaat wel vrolijk aan tafel zitten
Niet erg bemoedigend.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:38 schreef KINGIEE het volgende:
https://www.bloomberg.com(...)eeks-after-contagion
Ik denk (en hoop) dat de redactie niet op de hoogte was. Anders moet je per direct met deze show stoppen. Hieraan kun je mensen die de corona-crisis bestrijden niet blootstellen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe the fuck verzin je dit. Wat een blamage. Iemand die gewoon Corona heeft gehad en nog besmettelijk kan zijn uitnodigen in een ruimte met andere mensen.
Straks wordt iedereen aan tafel ziek. Dit gaat de hele wereld overquote:Op zondag 22 maart 2020 23:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Hoe the fuck verzin je dit. Wat een blamage. Iemand die gewoon Corona heeft en nog besmettelijk kan zijn uitnodigen in een ruimte met andere mensen. Wat een muts ook, echt een schande.
Dit kan écht niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Straks wordt iedereen aan tafel ziek. Dit gaat de hele wereld over
Klopt. Dit gaat zeker de wereld over.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
matige covid 19 garpjequote:Op zondag 22 maart 2020 23:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Dit gaat zeker de wereld over.
Dit is het perfecte voorbeeld hoe veel mensen in Nederland over corona denken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:52 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Klopt. Dit gaat zeker de wereld over.
Dat is toch de zekerheids quarantainetijd na een mogelijk contact met het virus met het oog op de incubatietijd?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:40 schreef KINGIEE het volgende:
Wereldwijde standaard: Currently, the recommended isolation period after exposure is 14 days to avoid spreading the virus.
Past mooi in de traditie van Rutte die een hand geeft aan Van Dissel. Nederlanders kunnen niets echt serieus nemen (daarom zijn onze acteurs ook zo belabberd volgens mij).quote:Op zondag 22 maart 2020 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja, lekker hardlopen met corona😬quote:Op zondag 22 maart 2020 23:56 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een bizarre actie. Dat ze zelf geen seconde twijfelde om daar aan tafel te gaan zitten en überhaupt om 9 kilometer te hardlopen...
Als dat mijn huisarts was, zou ik meteen een nieuwe gaan zoeken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:56 schreef Waterdrinker het volgende:
Wat een bizarre actie. Dat ze zelf geen seconde twijfelde om daar aan tafel te gaan zitten en überhaupt om 9 kilometer te hardlopen...
Ja, heel Nederland wordt opgeroepen om ook maar bij het kleinste snottertje thuis te blijven, mevrouw de huisarts is nota bene positief getest, haar man met ziekteverschijnselen ook, en ze komt gewoon buiten en gaat daar aan tafel zitten.quote:
Dat mag dus gewoon van het RIVM he. Of het voor de beeldvorming slim is, is een tweede.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland wordt opgeroepen om ook maar bij het kleinste snottertje thuis te blijven, mevrouw de huisarts is nota bene positief getest, haar man met ziekteverschijnselen ook, en ze komt gewoon buiten en gaat daar aan tafel zitten.
Zal het wel worden als het door de mediacouranten en telegraaf van deze wereld wordt opgepikt.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:03 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Ja, heel Nederland wordt opgeroepen om ook maar bij het kleinste snottertje thuis te blijven, mevrouw de huisarts is nota bene positief getest, haar man met ziekteverschijnselen ook, en ze komt gewoon buiten en gaat daar aan tafel zitten.
Ik mag hopen dat dit nog een flinke rel gaat worden.
Inderdaad, hoe tegenstrijdig is dat wel niet. Geen wonder dat je nooit iedereen op een lijn krijgt. Voortdurend aan de ene kant waarschuwen en paniekberichten en aan de andere kant de hele boel bagatelliseren. Ik heb een 89-jarige demente thuiswonende moeder die er geen flikker van snapt dat ze nu ineens haar dagelijkse voerbakje nu met de voordeur open buiten moet oppakken, allemaal onzin.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:34 schreef Poefbank het volgende:
Dus mevrouw is huisarts, is positief getest en manlief zit nog ziek in huis. En dan wel prediken dat 1.5 meter afstand houden heel belangrijk is. Dat komt nog dommer over dan al die dagjesmensen..
Die corona huisarts.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:29 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is er mee naar de woonboot gegaan
Sterker nog..... ze zegt live op Zondag 22mar20 omstreeks 23u45 (ik kijk nu herhaling terug op 23mar20 om 00u58) : ik had afgelopen Dinsdag 17mar20 milde corona, ben (Vandaag 22mar20) beter geworden en mag volgens de regels na 24 uur klachtenvrij weer aan het werk... dus morgen (23mar20) mag ik officieel weer werken.quote:Op maandag 23 maart 2020 00:34 schreef Poefbank het volgende:
Dus mevrouw is huisarts, is positief getest en manlief zit nog ziek in huis. En dan wel prediken dat 1.5 meter afstand houden heel belangrijk is. Dat komt nog dommer over dan al die dagjesmensen..
quote:Op maandag 23 maart 2020 02:08 schreef dexamfetamine het volgende:
[ afbeelding ]
Met der idiote zelfingenomen kop
https://www.mediacourant.(...)gt-recordcijfers-af/quote:Talkshowkoning Jeroen Pauw dwingt recordcijfers af
Hij is terug op televisie: de koning van de Nederlandse late-night-talkshow. Al met zijn eerste verschijning in Op1 heeft Jeroen Pauw een kijkcijferrecord behaald: er keken zondagavond 1,9 miljoen mensen (43 procent) naar het praatprogramma op NPO 1. Dat blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek. Pauw heeft zijn solotalkshow Pauw precies op het verkeerde moment vaarwel gezegd. Juist nu het land massaal behoefte heeft aan actualiteiten-tv, had hij geen eigen programma meer.
De presentator baalde daar behoorlijk van en toen de NPO bekendmaakte dat Op1 nu ook een zaterdag- en zondageditie krijgt, bood hij zich direct aan. Hij vormt voorlopig elke zondag een duo met Fidan Ekiz.
Hun debuut heeft het zondagavond dus heel erg goed gedaan. Nog niet eerder wist Op1 zo veel kijkers te boeien. Daarmee overtreft de talkshow het record van zaterdagavond, toen er 1,4 miljoen mensen keken.
Nu de Nederlandse tv-kijker in het weekend zo massaal naar Op1 heeft gekeken, kun je je afvragen of de talkshow nu nóg meer ten koste van Jinek de nationale arena van het coronadebat wordt.
Hoezo niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:32 schreef TheVulture het volgende:
Fidan en Jeroen zien we zondag niet terug
Was een grapje, allebei Coronaquote:
Nee hoor, Ab is nu te zien op tv bij 'Goedemorgen Nederland'quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als van de week de hele tafel ziek is hebben we een wereldprimeur.
Het kersverse presentatieduo, dat gisteren onder meer viroloog Ab Osterhaus en D66-leider Rob Jetten ontving, valt overigens goed in de smaak bij de kijkers. 'Wat een verademing', schrijft iemand. En een andere kijker: ‘Fidan en Pauw op de zondagavond. Ik kan er wel aan wennen’.quote:‘Een verademing', merken kijkers op
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:18 schreef superniger het volgende:
1,9 miljoen kijkers voor Jeroen en Fidan. 😉
Who the fuck is Eva Jinek 😂
De incubatietijd loopt nog.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef Haaibaaike het volgende:
Nee hoor, Ab is nu te zien op tv bij 'Goedemorgen Nederland'
Wat een kneuzenkermis weerquote:Op maandag 23 maart 2020 18:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Jeroen Pauw: ’Huisarts had moeten vertellen dat ze besmet is’
Erik, Willemijn en Ab. Meer heb je niet nodig.quote:Op maandag 23 maart 2020 21:27 schreef Newone82 het volgende:
Maximum 3 gasten. Anders ¤400 boete per persoon. Ik ga er op letten.
Goed verhaalquote:Op maandag 23 maart 2020 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die huisarts is daar alleen maar gekomen voor haar eigen eer en ego. Wetende dat ze zelf 2 dagen terug nog corona had en haar partner nog ziek thuis zit.
Vervolgens komt ze voor het eerst aan het woord en Pauw neemt haar niet serieus en kapt haar min of meer af. Duidelijk not amused druipt mevrouw af.
Echter mevrouw is gekrenkt en wil de aandacht terug en komt vervolgens met dit hele verhaal. Ze had dit anders never nooit niet vertelt maar haar eigen ego en roep voor de shine is haar de baas. Willens en wetens is zij aan die tafel gaan zitten.
Deze mevrouw is zeer roekeloos en zou voor het tucht moeten verschijnen. Walgelijke actie. Ik mag hopen dat al haar patiënten weg gaan.
Duimpje omhoog voor jou.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:15 schreef RamboDirk het volgende:
Die huisarts is daar alleen maar gekomen voor haar eigen eer en ego. Wetende dat ze zelf 2 dagen terug nog corona had en haar partner nog ziek thuis zit.
Vervolgens komt ze voor het eerst aan het woord en Pauw neemt haar niet serieus en kapt haar min of meer af. Duidelijk not amused druipt mevrouw af.
Echter mevrouw is gekrenkt en wil de aandacht terug en komt vervolgens met dit hele verhaal. Ze had dit anders never nooit niet vertelt maar haar eigen ego en roep voor de shine is haar de baas. Willens en wetens is zij aan die tafel gaan zitten.
Deze mevrouw is zeer roekeloos en zou voor het tucht moeten verschijnen. Walgelijke actie. Ik mag hopen dat al haar patiënten weg gaan.
Eens. Hij realiseert zich dat een deel van het land tering dom is.quote:
Zij wast haar handen niet na een toiletbezoek.quote:
Onderbuikgevoel-beleid.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk houden ze bij wie zich niet aan de regels houdt. Wat mij betreft heb je dan ook geen recht op zorg meer. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten.
Meen je dat nou? Vervelend links wijf!quote:
of gewoon egoistischquote:Op maandag 23 maart 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens. Hij realiseert zich dat een deel van het land tering dom is.
Ik ben ook links he. En ik vind haar een godin, zeker met die bril.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:21 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Vervelend links wijf!
Nu pasquote:Op maandag 23 maart 2020 22:20 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Eens. Hij realiseert zich dat een deel van het land tering dom is.
Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Je mag toch nog wel ALLEEN de straat op? (Buiten boodschappen om!)
Jawel, indien afstand.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Yes, en daar komt het volgende misverstand.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:23 schreef Bocaj het volgende:
Vond hem anders wel een leuke teamspeler in WIDM -tegen mijn verwachting om moet ik zeggen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:24 schreef BlackNero het volgende:
Waarom zit Nathan Rutjes daar? Ontzettend vervelende gast.
Ik heb geen idee, maar dit worden weer kamervragen. Teveel mazen voor het asociale deel van de bevolking.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als het binnen de huiselijke sfeer is?
Oudjes zijn bij mijn supermarkten welkom tussen 7 en 8 uur in de ochtend, daarna mag de rest winkelen.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:26 schreef Bocaj het volgende:
Oud en zwak moeten maar helemaal geen boodschappen meer doen! Te gevaarlijk!
Ja precies dit.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:27 schreef BlackNero het volgende:
Teveel mazen voor het asociale deel van de bevolking.
Fake Taxi's wel heb ik gehoord.quote:
Oud is één maar ook nog zwak erbij is wel link hoor... Ik zou laten brengen!quote:Op maandag 23 maart 2020 22:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oudjes zijn bij mijn supermarkten welkom tussen 7 en 8 uur in de ochtend, daarna mag de rest winkelen.
30cm afstand @Zipportalquote:Op maandag 23 maart 2020 22:28 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Fake Taxi's wel heb ik gehoord.
Dat is erg vroeg.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:27 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Oudjes zijn bij mijn supermarkten welkom tussen 7 en 8 uur in de ochtend, daarna mag de rest winkelen.
De meeste oudjes zijn dan al drie uur lang wakker.quote:
LOCKDOWNEDquote:
Ik heb geen idee, waarom is hij uberhaupt verbannen? In Cor lopen tieren zeker?quote:
CORREDquote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, waarom is hij uberhaupt verbannen? In Cor lopen tieren zeker?
Geen voetbal, geen darts, geen FOK!, het is een ware Armageddon voor die knulquote:
Daarom katten.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
Hoe doet men dat met huisdieren in een totale lockdown?
Gaan die poepen en piesen op een pismat?
[ afbeelding ]
Het leger laat de honden uit.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
in spanje mocht men toch naar buiten om de hond uit te latenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
DRTquote:Op maandag 23 maart 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Geen voetbal, geen darts, geen FOK!, het is een ware Armageddon voor die knul
quote:
Dat je alleen met reden en alleen naar buiten mag.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:34 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Moeten ze ook een gele ster opspelden?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:36 schreef svann het volgende:
[..]
Dat je alleen met reden en alleen naar buiten mag.
In Italië moeten ze een formulier uitprinten met de reden voor ze naar buiten mogen.
Sommige mensen overdrijven hun lockdown.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:35 schreef monkyyy het volgende:
Geen voetbal, geen darts, geen FOK!, het is een ware Armageddon voor die knul
quote:
moet jij wetenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef superniger het volgende:
Heb laatst John Wick gratis op Film1 gekeken.
Gele apenvirusquote:Op maandag 23 maart 2020 22:40 schreef superniger het volgende:
Fuck de Chinezen.
Gewoon fatsoenlijk vreten en geen vleermuis.
Mij niet meer gezien bij de WOKquote:Op maandag 23 maart 2020 22:40 schreef superniger het volgende:
Fuck de Chinezen.
Gewoon fatsoenlijk vreten en geen vleermuis.
Mag dat niet?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:42 schreef Japepk het volgende:
Dat blonde vrouwtje is niet echt objectief. Zij is het duidelijk niet eens met overheidsbeleid en kan dat moeilijk verbergen.
ze moet toch verwoorden wat veel mensen zich afvragenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:42 schreef Japepk het volgende:
Dat blonde vrouwtje is niet echt objectief. Zij is het duidelijk niet eens met overheidsbeleid en kan dat moeilijk verbergen.
Ze mag van mij wel iets minder cynisch zijn en haar vragen wat objectiever stellen. Het gesprek werd er niet beter van vond ik.quote:
Iedereen naar de universiteit!quote:Op maandag 23 maart 2020 22:43 schreef Oostblokkert het volgende:
Als de Eredivisie niet afgemaakt kan worden, dan scholen ook niet.
Allemaal kampioenen.
Eindelijk weer iets Made in Holland!quote:Op maandag 23 maart 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Oké Willemijn, bouw jij de fabriek even?
Net als op dat VMBO in Maastricht.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:44 schreef monkyyy het volgende:
Examens afgelast, doe je laatste jaar maar nog een keer
Geïnspireerd door Pauw, denk ik.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:43 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ze mag van mij wel iets minder cynisch zijn en haar vragen wat objectiever stellen. Het gesprek werd er niet beter van vond ik.
Kan beter Peter R neerzetten, die schijnt het beter te wetenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:48 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wel gek om academici aan top van de organisatie te plaatsen
Hij heeft wel een mooie vrouw!quote:
Virologen Peter R en Johan Dquote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan beter Peter R neerzetten, die schijnt het beter te weten
quote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie vrouw!
[ afbeelding ]
Hij heeft ook een kloon, Lavezzi Rutjes. Heel eng.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hij heeft wel een mooie vrouw!
[ afbeelding ]
Sticker voor jou als je wat inside info spuit.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:49 schreef Doublepain het volgende:
Zei je toch van een oefening, ik heb inside info jongens gvd
Weer gelijk
Sticker voor mij
Die wordt helemaal geil van t idee van leger in de stratenquote:Op maandag 23 maart 2020 22:51 schreef kurk_droog het volgende:
Dit blonde wijf is de meeste irritante van allemaal. Wat een domme irritante presentator zeg.
Ah, jij hebt inside information. Ik geloof je meteen.quote:
Heb de huisarts van gisteren op gespuugdquote:
Voertuigen van de pantserinfanteriequote:Op maandag 23 maart 2020 22:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ah, jij hebt inside information. Ik geloof je meteen.
Die haarinplantaten van Ruud gaan ook niet lekkerquote:
@KingRolandquote:Op maandag 23 maart 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
Dit is marketing. Die redactie van Op1 bestaat echt uit rare mensen.
Leraren maken op grote schaal educatieve vlogs nu.quote:Op maandag 23 maart 2020 22:59 schreef Oostblokkert het volgende:
En opeens is iedereen leraar in een tijd van het lerarentekort.
quote:Op maandag 23 maart 2020 23:05 schreef Oostblokkert het volgende:
Paul heeft wel zo'n Gymnasiumhoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |