Plus dat het ook nog een basis in Frankrijk is.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Welke grens? Het concept van de organisatie is juist dat er geen grenzen zijn![]()
Bovendien is het ook geen Nederlandse, maar internationale organisatie. Dat ze hier een 'basis' hebben zegt niet dat die spullen 'van Nederland' zijn.
Bron? Kom op mod, geef het goede voorbeeldquote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Trump gaat schijnbaar de National Garde sturen naar New York, Californie en Washington.
En wat doen die?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
Trump gaat schijnbaar de National Garde sturen naar New York, Californie en Washington.
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen is een Internationale organisatie die geheel politiek onafhankelijk is. Als landen elke keer zomaar hun spullen in beslag nemen dan kunnen ze zich beter opheffen, denk je dat dat verstandig is?
Oké man. We spreken je dan wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee met met z'n zestienen in het park gaan zitten yogaën en spullen naar Iran laten vertrekken is de manier.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat we over een jaar in een Mad Max achtige toestand leven want dit gaat niet goed aflopen op deze manier.
"Met de kennis van toen".quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef riazop het volgende:
[..]
Als we Rutte zijn plannetje laten uitvoeren wel ja. 150k normalen sterfte plus 350k coronadoden. En dan zijn er 11 miljoen Nederlanders "immuun"
Dat zegt het rivm...
oh wacht! rivm?
DC of de staat?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
https://abc7ny.com/politi(...)te-%7C-live/6038979/
Wolkenkrabbers dichtlassenquote:
En de USNS Mercy en USNS Comfortquote:Op zondag 22 maart 2020 23:15 schreef Frutsel het volgende:
https://abc7ny.com/politi(...)te-%7C-live/6038979/
Ik stop deze discussie.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.
Misschien is het juist tijd om eens te stoppen met dromen en met beide benen op de grond te komen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar het willen en naartoe leven, dat is iets anders. Constant dat simpele gewauwel van PVV/FvD adepten over krachtig ingrijpen en de handel op slot: het is niet mijn droomwereld in ieder geval.
Nee, het is belangrijk dat AzG of het Rode Kruis onafhankelijk werken en zelf bepalen waar ze werken en met welke hulpmiddelen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In crisistijd kan dat gewoon. We hebben er zelfs een speciale wet voor. Ik vind dat dat moet kunnen ja.
Heel populistisch om continu de nadruk te leggen op die mensen die de maatregelen aan hun laars lappen. Hier kon je een kanon afschieten vandaag.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef the-eye het volgende:
[..]
Nee met met z'n zestienen in het park gaan zitten yogaën en spullen naar Iran laten vertrekken is de manier.![]()
Ik krijg steeds meer het idee dat we over een jaar in een Mad Max achtige toestand leven want dit gaat niet goed aflopen op deze manier.
Mijn fiets terugquote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Leuk als deze topics over een paar jaar als naslagwerk gebruikt kunnen worden.quote:
En dan achter twee gasten aan te lopen die het pertinent met elk beleid oneens zijn, nee dat is visiequote:Op zondag 22 maart 2020 23:17 schreef the-eye het volgende:
[..]
Misschien is het juist tijd om eens te stoppen met dromen en met beide benen op de grond te komen.
Dan denken wij daar anders over. In normale omstandigheden ben ik het helemaal met je eens. Maar dit is een zeer bijzondere tijd, dan gelden wmb andere regels.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, het is belangrijk dat AzG of het Rode Kruis onafhankelijk werken en zelf bepalen waar ze werken en met welke hulpmiddelen.
Inderdaad, mee eens. Vind hem wat irritant in hoe hij zaken brengt, maar gelijk heeft hij wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef Rijst het volgende:
Geen fan van Lubach maar hij slaat wel de spijker op zn kop.
Gewauywel. Die waren wel de eerste die aan de bel trokken. Geschied Vervalser. !!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag. Maar het willen en naartoe leven, dat is iets anders. Constant dat simpele gewauwel van PVV/FvD adepten over krachtig ingrijpen en de handel op slot: het is niet mijn droomwereld in ieder geval.
Ja 2 tellen voordat ie instortte omdat Klaver hem compleet (terecht) af gefikt had dat de overheid er NIET alles aan aan het doen was door louter te vertrouwen op de goodwill van bedrijven om op vrijwillige basis die spullen af te staan terwijl er een invorderingswet bestaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:05 schreef trein2000 het volgende:
Zelfs bruins had al besloten bepaalde spullen te vorderen
Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Is er uberhaubt wel hoop op een medicijn op korte termijn. Die vent bij Op1 was zo negatief en totaal niet iets aan een positief dingetje. Heel deprimerend
Die hadden sowieso al avondklok in een aantal steden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef riazop het volgende:
Pakistan is nu sinds een uur ook op totale lockdown
Ja, dat begint al met dat volgende week alles enorm in de soep loopt wegens gebrek aan zorgfaciliteiten. Kennelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Fukushima het volgende:
[..]
Leuk als deze topics over een paar jaar als naslagwerk gebruikt kunnen worden.
12 tot 18 maanden voor een vaccin hoorde ik net bij tegenlichtquote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Maver24 het volgende:
Is er uberhaubt wel hoop op een medicijn op korte termijn. Die vent bij Op1 was zo negatief en totaal niet iets aan een positief dingetje. Heel deprimerend
Die 2 gasten bepleitten al weken wat de rest van de wereld ons voortdurend verteldequote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
En dan achter twee gasten aan te lopen die het pertinent met elk beleid oneens zijn, nee dat is visie
Die spullen die ze naar Iran sturen. Zijn die nu in Nederland? Frankrijk? Zuid-Afrika?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dan denken wij daar anders over. In normale omstandigheden ben ik het helemaal met je eens. Maar dit is een zeer bijzondere tijd, dan gelden wmb andere regels.
Tuurlijk, maar toen hadden we nog niet eens één bekend geval in NL. Denk jij dat ze geluisterd hadden?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef eriksd het volgende:
In retrospectief had dat carnaval natuurlijk nooit door moeten gaan. Maargoed, dat standpunt geldt wat mij betreft ook zonder virus.
Amsterdamquote:Op zondag 22 maart 2020 23:18 schreef eriksd het volgende:
In retrospectief had dat carnaval natuurlijk nooit door moeten gaan. Maargoed, dat standpunt geldt wat mij betreft ook zonder virus.
yep , nu mag er helemaal niemand meer op straatquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die hadden sowieso al avondklok in een aantal steden.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:10 schreef julius123 het volgende:
[..]
ik las op facebook dat het beter werkt met een heteluchtpistool
Nu wel ja, een paar weken geleden lachte hij er nog om en stelde mensen zich aan volgens hem.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef Rijst het volgende:
Geen fan van Lubach maar hij slaat wel de spijker op zn kop.
Ja maar op welk termijn. Zoals die gast Op1 sprak dan zitten we over een jaar nog zo als nuquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.
Begrijp jij wel wat er gaande is?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Artsen zonder Grenzen is een Internationale organisatie die geheel politiek onafhankelijk is. Als landen elke keer zomaar hun spullen in beslag nemen dan kunnen ze zich beter opheffen, denk je dat dat verstandig is?
Als je Drugshond aan de andere kant hebt weet je zeker dat je goed bezig bent. I rest my case. Natuurlijk trekken die licht fascistoïde figuren aan de bel als ze een kans ruiken voor een totalitair regime.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Gewauywel. Die waren wel de eerste die aan de bel trokken. Geschied Vervalser. !!
Nog iets te melden. ?!
En al 3 tot 10 jaar het tegenovergestelde van wat het beleid is, zodat zo boze en teleurgestelde mensen aan zich kunnen binden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Die 2 gasten bepleitten al weken wat de rest van de wereld ons voortdurend vertelde
Argentinie zetten ze toch ook op slot met maar 1 dode?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toen hadden we nog niet eens één bekend geval in NL. Denk jij dat ze geluisterd hadden?
Heb et over een medicijn. Geen vaccinquote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef Fukushima het volgende:
[..]
12 tot 18 maanden voor een vaccin hoorde ik net bij tegenlicht
Frankrijk. Dus dan is dat aan de Fransen. Maar dat doet niet af aan het principe dat ik het asociaal vind om spullen de grens over te sturen die in je eigen land nodig zijn ter voorkoming van een enorme crisis.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die spullen die ze naar Iran sturen. Zijn die nu in Nederland? Frankrijk? Zuid-Afrika?
Welk land zou dat in beslag moeten nemen?
Gewoon niet doen dus. Dat materiaal is van AzG.
Meen je dat?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Nu wel ja, een paar weken geleden lachte hij er nog om en stelde mensen zich aan volgens hem.
Ik hoop eigenlijk dat jij aan het trollen bent.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Begrijp jij wel wat er gaande is?
Dit is een situatie die zich nog nooit heeft voorgedaan. De tijd van Kumbaja en "Jij bent welkom" is nu echt voorbij.
En als Polen nu onze net bestelde mondkapjes inpikt. Zoals dat bij de Italianen gebeurde. Is dat gewoon prima?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In Noord Korea hebben ze kindslaven, je punt?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Argentinie zetten ze toch ook op slot met maar 1 dode?
Wat is deze?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:14 schreef houdafstand het volgende:
In ieder geval een duidelijke uitleg van Professor Jacco van het RIVM:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)viltje-doet-a3994580
Virologen/microbiologen zijn nodig voor het bestrijden van het virus en het ontwikkelen van vaccins (Osterhaus, Friedrich, Vossen, Koopmans, etc.), maar voor het uitwerken van scenario's en het voorspellen van de curve hebben wij (gelukkig) modelleurs van infectieziekten (wiskundigen, gedragswetenschappers) voor het grotere plaatje. Voor mij een hele geruststelling dat het RIVM ook die mensen in huis heeft!
Dus de hele groep blijft nu netjes thuis?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:21 schreef raptorix het volgende:
Ik heb ironisch genoeg dit jaar voor het eerst een avondje carnaval gevierd, en ik kom uit Amsterdam, en ja de hele groep heeft idd vage klachten gehad.
Daar gaat het om een vaccin, dat is veel lastiger omdat je veel meer research moet doen, zie het als een nieuwe chip ontwikkelen, dat kun je niet versnellen door er meer mensen op te zetten. Een medicijn op korte termijn is realistischer, maar dan zou het om een bestaand medicijn moeten gaan. Echter hier zitten ook weer grote risico's aan omdat je dat niet echt goed controleerbaar kunt doen, zeker niet op patiënten die niet kritiek zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja maar op welk termijn. Zoals die gast Op1 sprak dan zitten we over een jaar nog zo als nu
Totaal andere situatie natuurlijk. Iets wat op doorreis is of iets wat in jou land in een opslag ligt. Maar dat is meer diplomatiek gedoe.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:22 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En als Polen nu onze net bestelde mondkapjes inpikt. Zoals dat bij de Italianen gebeurde. Is dat gewoon prima?
Die wet uitvoeren leidt wel tot een probleem. Het maakt de nederlandse overheid onbetrouwbaar als die wel mogen stelen
Ja, dat had je er niet doorgekregen inderdaad. Heb je ook gelijk in. Ik denk dat het RIVM elke keer de toen bekende informatie op waarde heeft geschat.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar toen hadden we nog niet eens één bekend geval in NL. Denk jij dat ze geluisterd hadden?
Überhaupt nog geluk gehad met de storm
Ik denk dat er best genoeg te verdienen is aan een COVID-19 medicijn of een vaccin tegen SARS-CoV-2. An sich dan. Omdat de hele wereld in de fik staat daardoor. Dus waar blijft dat?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.
AzG is een NGO. Zou me niet verbazen als het vastgelegd is dat je die goederen niet kan vorderen, Rode Kruis heeft ook een bijzondere status.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Dit is een situatie die zich nog nooit heeft voorgedaan. De tijd van Kumbaja en "Jij bent welkom" is nu echt voorbij.
Heeft er niets mee te maken, dit is geen Westerse hulpverleningsorganisatie.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Zou kut zijn voor de horeca, vliegsector en nog wat andere branches. Zou het zelf wel volhouden hoorquote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja maar op welk termijn. Zoals die gast Op1 sprak dan zitten we over een jaar nog zo als nu
Vooralsnog staan we op plaats 5 van de wereld als het om relatief aantal doden gaat.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat had je er niet doorgekregen inderdaad. Heb je ook gelijk in. Ik denk dat het RIVM elke keer de toen bekende informatie op waarde heeft geschat.
Vind het overigens ook knap hoe men (Rutte/RIVM) nu het hoofd redelijk koel houdt in plaats van paniekerige afsluitingen die op korte termijn schijngevoel van daadkracht wekken maar in een groter perspectief uitstek van executie betekenen. Uitstekende koers vaart men momenteel wat mij betreft.
En vervolgens een keiharde middelvinger geven naar hun donateurs?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:20 schreef the-eye het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet.quote:
Op slot zetten kun je doen in de fase dat je nog contacten onderzoek kunt doen. Ja dan verspreidt het zich niet. En als je dan je hele land virusvrij krijgt, en echt de grenzen kan sluiten, dan heeft het zin, anders niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Argentinie zetten ze toch ook op slot met maar 1 dode?
Dat is het niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
AzG is een NGO. Zou me niet verbazen als het vastgelegd is dat je die goederen niet kan vorderen.
Medicijn maken gaat ook sneller? Stel er komt een medicijn zodat je uberhaubt niet dood gaat. Kan zoiets als medicijn gemaakt worden op korte termijn. Vaccin komt later welquote:Op zondag 22 maart 2020 23:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Daar gaat het om een vaccin, dat is veel lastiger omdat je veel meer research moet doen, zie het als een nieuwe chip ontwikkelen, dat kun je niet versnellen door er meer mensen op te zetten. Een medicijn op korte termijn is realistischer, maar dan zou het om een bestaand medicijn moeten gaan. Echter hier zitten ook weer grote risico's aan omdat je dat niet echt goed controleerbaar kunt doen, zeker niet op patiënten die niet kritiek zijn.
Ja maar half miljoen doden! Ik roep het op het internet dus het is waar!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ja, dat had je er niet doorgekregen inderdaad. Heb je ook gelijk in. Ik denk dat het RIVM elke keer de toen bekende informatie op waarde heeft geschat.
Vind het overigens ook knap hoe men (Rutte/RIVM) nu het hoofd redelijk koel houdt in plaats van paniekerige afsluitingen die op korte termijn schijngevoel van daadkracht wekken maar in een groter perspectief uitstek van executie betekenen. Uitstekende koers vaart men momenteel wat mij betreft.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook geen probleem om een jaar binnen te zitten. Vervelen doe ik niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zou kut zijn voor de horeca, vliegsector en nog wat andere branches. Zou het zelf wel volhouden hoor
Het is bij mij al weggetrokken, maar ik hoest sowieso altijd veel, en verkouden ben ik al vanaf november.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:22 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dus de hele groep blijft nu netjes thuis?
En stijgende. Onze CFR gaat ook flink stijgen de komende 2 weken.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooralsnog staan we op plaats 5 van de wereld als het om relatief aantal doden gaat.
quote:
quote:Médecins Sans Frontières (MSF; pronounced [meds? s? f??tj??] (About this soundlisten)), sometimes rendered in English as Doctors Without Borders, is an international humanitarian medical non-governmental organisation (NGO) of French origin best known for its projects in conflict zones and in countries affected by endemic diseases. In 2019, over 35,000 personnel--mostly local doctors, nurses and other medical professionals, logistical experts, water and sanitation engineers and administrators--provided medical aid in over 70 countries.[2] Private donors provide about 90% of the organisation's funding, while corporate donations provide the rest, giving MSF an annual budget of approximately US$1.63 billion.[3]
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
AzG is een NGO. Zou me niet verbazen als het vastgelegd is dat je die goederen niet kan vorderen, Rode Kruis heeft ook een bijzondere status.
quote:Op zondag 22 maart 2020 23:26 schreef SoldMayor het volgende:
https://m.hln.be/nieuws/b(...)ronavirus~a5e29df96/
Na een paar uur al overleden.quote:Toen de jonge vader hem deze week opbelde, voelde hij zich al wat grieperig. “Hij grapte nog dat hij het coronavirus had", klinkt het bij zijn vriend. Zaterdagochtend werden de symptomen plots erger en kreeg hij moeilijkheden met ademen. Op de spoedafdeling van het ziekenhuis kreeg hij te horen dat hij besmet was met coronavirus. Hij werd nog beademd in het ziekenhuis, maar enkele uren later overleed de man.
Klopt. Welke aantallen spreken we? Bevolkingsdichtheid verdisconteerd? Wat telt als coronaslachtoffer?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:25 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vooralsnog staan we op plaats 5 van de wereld als het om relatief aantal doden gaat.
Waar ligt dat aan dan? Niet genoeg tests?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef vosss het volgende:
[..]
En stijgende. Onze CFR gaat ook flink stijgen de komende 2 weken.
Oh?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een beperking van de vorderingsmogelijkheden.
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat er best genoeg te verdienen is aan een COVID-19 medicijn of een vaccin tegen SARS-CoV-2. An sich dan. Omdat de hele wereld in de fik staat daardoor. Dus waar blijft dat?
Net als bij HIV. Heeft ook maar 16 jaar geduurd vanaf dat dat een pandemie werd tot wij dat enigszins onder controle hadden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet genoeg IC's en niet genoeg beademingsunits.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan dan? Niet genoeg tests?
Joh voor mijn part is het, het circus van Tony Boltini. Er verdwijnen spullen waarmee mensen in leven gehouden kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, dit is geen Westerse hulpverleningsorganisatie.
Ja dat is dus helemaal kutquote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Na een paar uur al overleden.(39 jaar)
Juist het relatief aantal doden is een goede graadmeter voor het succes van het beleid. En je kan wel met bevolkingsdichtheid komt maar dan zou ik eens kijken naar een Hong-Kong bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Welke aantallen spreken we? Bevolkingsdichtheid verdisconteerd? Wat telt als coronaslachtoffer?
Staar je vooral blind op negatieve interpretatie hoor, prima. Zolang het land niet absoluut op slot moet, lijkt het mij in eenieder belang dat niet te doen. Wat ik vandaag zag was goeddeels braaf afstand houden, uitgestorven perrons en weinig verkeer. Zag er hoopgevend uit.
Dat was ook politiek helaas een wat minder interessante groep om voor op te komen, hoe erg het ook is. Tijden veranderen wat dat betreft gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Net als bij HIV. Heeft ook maar 16 jaar geduurd vanaf dat dat een pandemie werd tot wij dat enigszins onder controle hadden.
Precies, ook mensen in andere landen zoals Iran. Dat zijn ook mensen namelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh voor mijn part is het, het circus van Tony Boltini. Er verdwijnen spullen waarmee mensen in leven gehouden kunnen worden.
Ja, want hij gaat meteen geld verdienen als de meubelketens morgen dicht gaan voor Hans en Ahmed.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/
Of gewoon veel oude mensen die nu overlijden waardoor het veel lijktquote:Op zondag 22 maart 2020 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet genoeg IC's en niet genoeg beademingsunits.
Ja ik snap niet dat hij vanavond weer aan tafel zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/
Man dat het zo snel over kan zijn. Eng hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Na een paar uur al overleden.(39 jaar)
Jaap, rot op!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:57 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit staat haaks op wat Jaap beweerd in het artikel op Nu.nl
[..]
Als de situatie niet zo ernstig was kon je er hartelijk om lachen.
Dat kan eenvoudigweg ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Het gaat nooit gebeuren dat we een jaar dicht gaan, Economisch houdt geen land dat vol.
Ja maar niet onze mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Precies, ook mensen in andere landen zoals Iran. Dat zijn ook mensen namelijk.
Daarom dat kan toch niet. Dan gaan ook zoveel horeca zaken kapot.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Het gaat nooit gebeuren dat we een jaar dicht gaan, Economisch houdt geen land dat vol.
Tuurlijk wel. Dat heet een oorlogseconomie, waarbij alles in het teken staat van het verslaan van de vijand.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Hoe zie je het dan voor je? Komt een medicijn op de markt die de mensen helpen en dan langzaam iedereen het laten krijgen? Dat medicijn moet er echt komenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Daar ben ik zelf ook wel blij om.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
In tegenstelling tot alle moraalridders op social media ben ik blij dat ik niet aan het stuur zit nu, je hebt alleen maar kutopties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |