Oh?quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Een beperking van de vorderingsmogelijkheden.
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik denk dat er best genoeg te verdienen is aan een COVID-19 medicijn of een vaccin tegen SARS-CoV-2. An sich dan. Omdat de hele wereld in de fik staat daardoor. Dus waar blijft dat?
Net als bij HIV. Heeft ook maar 16 jaar geduurd vanaf dat dat een pandemie werd tot wij dat enigszins onder controle hadden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Er komt altijd een medicijn, als er maar genoeg geld te verdienen is, dan is het er zo.
Niet genoeg IC's en niet genoeg beademingsunits.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Waar ligt dat aan dan? Niet genoeg tests?
Joh voor mijn part is het, het circus van Tony Boltini. Er verdwijnen spullen waarmee mensen in leven gehouden kunnen worden.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Heeft er niets mee te maken, dit is geen Westerse hulpverleningsorganisatie.
Ja dat is dus helemaal kutquote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Na een paar uur al overleden.(39 jaar)
Juist het relatief aantal doden is een goede graadmeter voor het succes van het beleid. En je kan wel met bevolkingsdichtheid komt maar dan zou ik eens kijken naar een Hong-Kong bijvoorbeeld.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Welke aantallen spreken we? Bevolkingsdichtheid verdisconteerd? Wat telt als coronaslachtoffer?
Staar je vooral blind op negatieve interpretatie hoor, prima. Zolang het land niet absoluut op slot moet, lijkt het mij in eenieder belang dat niet te doen. Wat ik vandaag zag was goeddeels braaf afstand houden, uitgestorven perrons en weinig verkeer. Zag er hoopgevend uit.
Dat was ook politiek helaas een wat minder interessante groep om voor op te komen, hoe erg het ook is. Tijden veranderen wat dat betreft gelukkig.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef SamCooke het volgende:
[..]
Net als bij HIV. Heeft ook maar 16 jaar geduurd vanaf dat dat een pandemie werd tot wij dat enigszins onder controle hadden.
Precies, ook mensen in andere landen zoals Iran. Dat zijn ook mensen namelijk.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:30 schreef the-eye het volgende:
[..]
Joh voor mijn part is het, het circus van Tony Boltini. Er verdwijnen spullen waarmee mensen in leven gehouden kunnen worden.
Ja, want hij gaat meteen geld verdienen als de meubelketens morgen dicht gaan voor Hans en Ahmed.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/
Of gewoon veel oude mensen die nu overlijden waardoor het veel lijktquote:Op zondag 22 maart 2020 23:30 schreef vosss het volgende:
[..]
Niet genoeg IC's en niet genoeg beademingsunits.
Ja ik snap niet dat hij vanavond weer aan tafel zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:29 schreef raptorix het volgende:
[..]
Bij mensen zoals Ab, je gaat eerst een doomsday scenario opzetten, en vervolgens verdien je er aan: https://www.quotenet.nl/z(...)cin-producent-32723/
Man dat het zo snel over kan zijn. Eng hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Na een paar uur al overleden.(39 jaar)
Jaap, rot op!quote:Op zondag 22 maart 2020 22:57 schreef SunZomer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit staat haaks op wat Jaap beweerd in het artikel op Nu.nl
[..]
Als de situatie niet zo ernstig was kon je er hartelijk om lachen.
Dat kan eenvoudigweg ook niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Het gaat nooit gebeuren dat we een jaar dicht gaan, Economisch houdt geen land dat vol.
Ja maar niet onze mensen.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Precies, ook mensen in andere landen zoals Iran. Dat zijn ook mensen namelijk.
Daarom dat kan toch niet. Dan gaan ook zoveel horeca zaken kapot.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Het gaat nooit gebeuren dat we een jaar dicht gaan, Economisch houdt geen land dat vol.
Tuurlijk wel. Dat heet een oorlogseconomie, waarbij alles in het teken staat van het verslaan van de vijand.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Hoe zie je het dan voor je? Komt een medicijn op de markt die de mensen helpen en dan langzaam iedereen het laten krijgen? Dat medicijn moet er echt komenquote:Op zondag 22 maart 2020 23:33 schreef raptorix het volgende:
Daar ben ik zelf ook wel blij om.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:34 schreef Harmankardon het volgende:
In tegenstelling tot alle moraalridders op social media ben ik blij dat ik niet aan het stuur zit nu, je hebt alleen maar kutopties.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |