ja doei, ik ben een showpeertje. ik heb 4 weken vakantie buiten europa nodigquote:Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sowieso op vakantie willen.Gewoon weer een jaartje Tuinesië hier.
Ligt er aan welke plekken je bezoekt.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef Oscar. het volgende:
[..]
mis je niets aan. Bali is ondertussen ook Bijlmer aan Zee geworden
Hij praat ook met dieren!quote:Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Ab Osterhaus steeds vervelender worden
Heel duidelijk praat hij op de handrem, zeker over het kabinet.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Ab Osterhaus steeds vervelender worden
Lekker bomen.quote:
Ik heb het idee dat hij continu gewoon de vraag niet beantwoordtquote:
Douze points....quote:Op zondag 22 maart 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij continu gewoon de vraag niet beantwoordt
Dat dus, wilde eerst geen lockdown, nu wel een lockdown en geeft tegelijkertijd aan dat je het daarmee niet oplostquote:Op zondag 22 maart 2020 23:08 schreef Vallon het volgende:
Ab wil Wuhan...... anders gaat het fout, dan is het afgelopen en hebben nog steeds een probeem. Dat is iets dat we zouden aankunnen...... hij lult woorden en zegt totaal niets.
Alleen in Permuteran is het nog leuk. De rest kun je wel missen. Tenzij je in een doodsboot richting de Gili eilanden wiltquote:Op zondag 22 maart 2020 23:08 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ligt er aan welke plekken je bezoekt.
Kansloos.quote:Op zondag 22 maart 2020 23:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat dus, wilde eerst geen lockdown, nu wel een lockdown en geeft tegelijkertijd aan dat je het daarmee niet oplost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |