Huehuequote:Op maandag 23 maart 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het in tijden niet zo druk gehad
Aantal mensen moet je echt aan blijven duwen.
En dan hopen dat het niet terugkomt.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Sure en 'dan heb je het maar alvast gehad'
Dat is best wel kut.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:44 schreef STING het volgende:
Stukadoor heeft zich ziekgemeld *tubular bells*
Ik ben bang dat onze huiskamer voorlopig nog wel even een puinzooi blijft
Voorlopig dan maar bivakeren op zolder, als een echte Fokker
Boodschapje gedaan?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hopen dat het niet terugkomt.
De meeste gezonde mensen bouwen gewoon immuniteit op hoor.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan hopen dat het niet terugkomt.
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:44 schreef STING het volgende:
Stukadoor heeft zich ziekgemeld *tubular bells*
Ik ben bang dat onze huiskamer voorlopig nog wel even een puinzooi blijft
Voorlopig dan maar bivakeren op zolder, als een echte Fokker
Ja, leuk is anders. Door de crisis komen onze nieuwe radiatoren waarschijnlijk ook al niet, terwijl de oude wel al weg zijn. Wordt nog best uitdagend zo met al die planning onzekerheden, sloop keuken, sloop vloer, leggen nieuwe vloer, installatie nieuwe keuken, allemaal verschillende partijenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat is best wel kut.
Onze timmerman kwam zaterdag gelukkig nog wel. Nu zijn alle grote dingen af en kunnen we het verder zelf afmaken
Letterlijk en figuurlijk.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Dankzij die houding is @:Ang3l door z'n rug gegaan.
Geloof niet dat mijn spieren t eens zijn met op de bank liggen tijdens werktijd.quote:
Zijn ze wel weer een stuk blijer wanneer je dan thuis komt.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaaZe gaan het wel zwaar krijgen zodra ik op kantoor aan het werk mag, ben al bijna 2 maanden hele dagen thuis
Maar wij zijn Fokkers.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:46 schreef Californium het volgende:
[..]
De meeste gezonde mensen bouwen gewoon immuniteit op hoor.
Truequote:Op maandag 23 maart 2020 09:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zijn ze wel weer een stuk blijer wanneer je dan thuis komt.
Een echte Fokker raakt natuurlijk helemaal niet geinfecteerd, want die zit standaard al in thuisquarantinequote:
Maar dus ook nul immuniteit straksquote:Op maandag 23 maart 2020 09:52 schreef STING het volgende:
[..]
Een echte Fokker raakt natuurlijk helemaal niet geinfecteerd, want die zit standaard al in thuisquarantine
Maar gelukkig wel straks genoeg InCel (hihaho) bedden.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar dus ook nul immuniteit straks
Want geen mensen om zich heen gehad.
Keuzes keuzes.
Kan je er beter na doen. Wellicht houden mensen dan wel gelijk 1,5 meter afstand, heb je dat probleem ook niet.quote:
ik ga dit ook proberen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kan je er beter na doen. Wellicht houden mensen dan wel gelijk 1,5 meter afstand, heb je dat probleem ook niet.
Ben benieuwd naar je resultaten.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga dit ook proberen.
vooral mensen in de rij voor de kassa snappen het nog steeds niet.
vanmorgen bij het tankstation zat er ook iemand in mn nek te hoesten
terwijl het tankstation er ook nog leuk op heeft ingespeeld door een startgrid op de vloer te tapen. zo kan iedereen fijn in zn eigen vakje staatquote:Op maandag 23 maart 2020 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar je resultaten.
Oh, gatverdamme.Gelijk neerhoeken zo'n iemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |