Dat moet een bijzonder gesprek zijn geweest.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Klant belt mij, ik vertellen dat ik thuiswerk, verontschuldigd de klant zich omdat ze mij belde.![]()
aj, nog steeds ziek dus?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh![]()
Gaat beetje bergafwaarts hier. Hopelijk snel weer wat beter
misschien dat die hele corona meuk toch nog wat positiefs met zich mee brengtquote:
Ze vroeg of het nog een beetje ging, dus ik vertelde dat ik al sinds niet vorige week, maar de dinsdag daarvoor thuiswerk.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat moet een bijzonder gesprek zijn geweest.
Lekker.man.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze vroeg of het nog een beetje ging, dus ik vertelde dat ik al sinds niet vorige week, maar de dinsdag daarvoor thuiswerk.
Voor mij wordt t morgen ook al 2 weken iddquote:Op maandag 23 maart 2020 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze vroeg of het nog een beetje ging, dus ik vertelde dat ik al sinds niet vorige week, maar de dinsdag daarvoor thuiswerk.
Heb me wel even vermaakt met de nieuwe COD Warzone.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t thuisblijven niet zo zwaar, want ben al best een Loner en kan thuis sporten etc.
Maar moeder natuur dacht vanochtend "Ik zal je eens hebben" en liet me door m'n rug gaan.
Hij's fijn.
Herd immunityquote:Op maandag 23 maart 2020 09:32 schreef STING het volgende:
[..]
Sure en 'dan heb je het maar alvast gehad'
Genoeg vrijwillige kuddedieren te vinden in de bossen, parken en op de stranden.quote:
Je bent me net voorquote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genoeg vrijwillige kuddedieren te vinden in de bossen, parken en op de stranden.
Ik ben zo aardig om mezelf op te sluitenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Genoeg vrijwillige kuddedieren te vinden in de bossen, parken en op de stranden.
beterschap.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Ik vond t thuisblijven niet zo zwaar, want ben al best een Loner en kan thuis sporten etc.
Maar moeder natuur dacht vanochtend "Ik zal je eens hebben" en liet me door m'n rug gaan.
Hij's fijn.
Moet zeggen, het bevalt me wel.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor mij wordt t morgen ook al 2 weken idd
Het is meer dat er nu andere prioriteiten liggen bij andere mensen (dus escalaties, productie etc) waardoor ik als ondersteunende management functie echt weinig vragen krijg. Dan zijn de cijfers toch vaak maar bijzaakquote:Op maandag 23 maart 2020 09:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet zeggen, het bevalt me wel.
Kan je ook eens een beetje bijkomen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is meer dat er nu andere prioriteiten liggen bij andere mensen (dus escalaties, productie etc) waardoor ik als ondersteunende management functie echt weinig vragen krijg. Dan zijn de cijfers toch vaak maar bijzaakDus het is behoorlijk rustig aan t worden
kattenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Mijn katten zijn in ieder geval erg blij met de huidige situatie
Jaaquote:
Wat een klotewijf is het toch ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:31 schreef Ang3l het volgende:
Hij's fijn.
Ik heb het in tijden niet zo druk gehadquote:Op maandag 23 maart 2020 09:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is meer dat er nu andere prioriteiten liggen bij andere mensen (dus escalaties, productie etc) waardoor ik als ondersteunende management functie echt weinig vragen krijg. Dan zijn de cijfers toch vaak maar bijzaakDus het is behoorlijk rustig aan t worden
huehuequote:Op maandag 23 maart 2020 09:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb het in tijden niet zo druk gehad
Aantal mensen moet je echt aan blijven duwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |