Ja, maar ik haat videobellenquote:
conference calls kunnen toch ook zonder camera.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar ik haat videobellenOf überhaupt bellen
Maargoed, komt vast goed
nja, ik snap niet hoe ze het in hun hoofd halen om het nog door te laten gaan, maar we zullen het zien..quote:Op maandag 23 maart 2020 09:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Spannend dus
[..]
Oeh, lekkerWas inderdaad lekker weer, vandaag ook weer
Wandel inmiddels elke dag even en stuk, ga ik mooi straks rond de lunch ook weer doen
Ja, kan. Maar mijn ervaring is dat men meestal de voorkeur geeft aan videobellenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
conference calls kunnen toch ook zonder camera.
videobellen vind ik ook niks hoor.I'm camera-shy.
Lekker in de neuzen van je collega's kijkenquote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar mijn ervaring is dat men meestal de voorkeur geeft aan videobellen
Daar gingen ze later nog over beslissen toch?quote:Op maandag 23 maart 2020 09:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nja, ik snap niet hoe ze het in hun hoofd halen om het nog door te laten gaan, maar we zullen het zien..
wandelen/fietsen is nu wel lekker.
Gelukkig is het hier nog goed te doen om lekker buiten te zijn zonder bij andere mensen in de buurt te komen.
In de randstad zal dat toch een stuk lastiger zijn
'Je hebt daar wat... nee, andere neusgat..'quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker in de neuzen van je collega's kijken
Moet me zo ook maar even aankleden.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:15 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Lekker in de neuzen van je collega's kijken
Nou, dat gaat deze week echt nog wel hoger zijn.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het gaat meevallen hier. Vind 179 eigenlijk al veel.
Gewoon de video uitschakelen voor je gaat bellen en vervolgens verbaast reageren dat het niet werkt.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, kan. Maar mijn ervaring is dat men meestal de voorkeur geeft aan videobellen
Enkel shirt is voldoende.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Moet me zo ook maar even aankleden.
Ik snap er niks van, maar ik zie jullie wel dus laten we starten !quote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de video uitschakelen voor je gaat bellen en vervolgens verbaast reageren dat het niet werkt.
ja, vandaag gaan ze weer vergaderen.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar gingen ze later nog over beslissen toch?
Lijkt me beter om alle niet-noodzakelijke dingen niet door te laten gaan
Ja, is hier goed te doen inderdaadKom überhaupt amper mensen tegen hier in het bos, maar als ik ze tegenkom, is dat op hele ruime afstand
Mehquote:
Haha, echt hequote:Op maandag 23 maart 2020 09:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon de video uitschakelen voor je gaat bellen en vervolgens verbaast reageren dat het niet werkt.
Heerlijk is datquote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, vandaag gaan ze weer vergaderen.
zaterdag 2 uur op de mtb, gisteren 2,5 op de racefiets was heerlijk. ook stukken waar totaal geen mens of auto of niks te bekennen is
Precies dat.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik snap er niks van, maar ik zie jullie wel dus laten we starten !
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh![]()
Gaat beetje bergafwaarts hier. Hopelijk snel weer wat beter
quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh![]()
Had juist het idee dat het gister wat beter met je gingquote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh![]()
Oh jee.quote:Op maandag 23 maart 2020 09:21 schreef Californium het volgende:
[..]
Meh![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |