Ik hoop wel dat het gaat meevallen hier. Vind 179 eigenlijk al veel.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Sowieso wel als er een paar honderdduizend dood gaan.
Dit is nog niets. Elke 2 a 3 dagen een verdubbeling.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het gaat meevallen hier. Vind 179 eigenlijk al veel.
Zolang mensen nog lekker in groepen overal heen gaan, gaat het alleen maar oplopen.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat het gaat meevallen hier. Vind 179 eigenlijk al veel.
Yupquote:Op maandag 23 maart 2020 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is nog niets. Elke 2 a 3 dagen een verdubbeling.
Vreselijk al die tokkies op de strandenquote:Op maandag 23 maart 2020 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zolang mensen nog lekker in groepen overal heen gaan, gaat het alleen maar oplopen.
Thierry belde, hij zoekt nog een paniekzaaier.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Dit is nog niets. Elke 2 a 3 dagen een verdubbeling.
quote:Op maandag 23 maart 2020 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thierry belde, hij zoekt nog een paniekzaaier.
Ik heb me al aangemeld.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thierry belde, hij zoekt nog een paniekzaaier.
Goed bezig. Zo draagt iedereen een steentje bij.quote:
Best goed naar omstandigheden?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
"hier" is het best goed naar omstandigheden.
en daar?
Dat is wel apart inderdaad.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best goed naar omstandigheden?
Thuiswerken op mijn eerste dag bij mijn nieuwe opdrachtgever. Nog nooit zo'n bijzondere eerste dag gehadMaar gaat goed hier
hier is nog wat onduidelijkheid wat werk betreft, maar goed. wel een goed weekend gehad en verder gaat alles zn gangetjequote:Op maandag 23 maart 2020 08:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Best goed naar omstandigheden?
Thuiswerken op mijn eerste dag bij mijn nieuwe opdrachtgever. Nog nooit zo'n bijzondere eerste dag gehadMaar gaat goed hier
Ja, echt heel raarquote:Op maandag 23 maart 2020 08:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel apart inderdaad.
Heb je mogelijkheden tot thuiswerken?quote:Op maandag 23 maart 2020 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is nog wat onduidelijkheid wat werk betreft, maar goed. wel een goed weekend gehad en verder gaat alles zn gangetje
dat zal vanmiddag wel duidelijk worden.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je mogelijkheden tot thuiswerken?
Goed weekend gehad, fijn! Wat heb je gedaan?
Spannend dusquote:Op maandag 23 maart 2020 08:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat zal vanmiddag wel duidelijk worden.
ik zou eigenlijk vandaag aan een project beginnen waar ik 5 weken voor naar brabant moest.
maar die domme brabanders zijn er nog steeds niet over uit of het nu wel/niet/gedeeltelijk door gaat.
Als het niet door gaat kan ik wel thuis werken, maar dan is het nog de vraag of er uberhaupt nog wel werk is op dit moment.
Oeh, lekkerquote:Op maandag 23 maart 2020 08:59 schreef gianni61 het volgende:
ohw en in het weekend heb ik redelijk veel op de fiets gezeten (alleen natuurlijk)
en verder was het gewoon mooi weer om een beetje niks te doen.
con.callsquote:Op maandag 23 maart 2020 08:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, echt heel raarWord zo gebeld, ben alvast wat dingen aan het lezen. Maar moet uiteindelijk voor deze opdracht heel veel in overleg met mensen, dus ik ben benieuwd hoe ze dat voor zich zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |