Jaquote:Op maandag 23 maart 2020 08:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker vanuit huis schijtposten vandaag, Haagsie?
Ik moet hier ook een beetje mijn best doen om er een goed ritme in te houden; met thuiswerken zijn dingen als pauze weer lastig.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je tenminste afleiding. Al is het thuis.
En dingen als werken ook.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet hier ook een beetje mijn best doen om er een goed ritme in te houden; met thuiswerken zijn dingen als pauze weer lastig.
Ja eens. Helaas ligt alles hier stil. Maarja, komt hopelijk snel weer goed.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je tenminste afleiding. Al is het thuis.
Zo optimistisch ben ik nietquote:Op maandag 23 maart 2020 08:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja eens. Helaas ligt alles hier stil. Maarja, komt hopelijk snel weer goed.
Zo optimistisch ben ik nietquote:Op maandag 23 maart 2020 08:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach we maken er maar het beste van.
Gewoon een erotische Skypesessie plannen rond 12:30 voor de ontspanning.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet hier ook een beetje mijn best doen om er een goed ritme in te houden; met thuiswerken zijn dingen als pauze weer lastig.
Is de woningnood zo opgelost.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Straks komen de werkgevers er achter dat al die dure kantoorpanden helemaal niet nodig zijn dat we voortaan altijd thuis kunnen werken
Alleen maar voordelenquote:Op maandag 23 maart 2020 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de woningnood zo opgelost.
Sowieso wel als er een paar honderdduizend dood gaan.quote:Op maandag 23 maart 2020 08:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is de woningnood zo opgelost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |