Waarom nu wel?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef eigendeegcookie het volgende:
ik heb gister en vandaag helemaal geen gezeik meer gehoord in de trant van GEEN PANIEK!
een klein beetje paniek moet kunnen nu inmiddels?
Dat sowieso. Niet raar opkijken als ze binnen een week aan het rellen zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:36 schreef Cronometer het volgende:
[..]
geen idee, het is cultuur bij die mensen. Zal vast niet veranderen.
[..]
Ik denk dat Fransen ander soort volk zijn dan wij hier in NL.
Dit. Dus. Waarom. Jaap. Waarom?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:29 schreef SunZomer het volgende:
Wauw, deze uitbraak had er zomaar heel anders uit kunnen zien met iemand als deze man aan de top van het RIVM.
Bijzonder:
Voldoende test(capaciteit)Strikt testbeleid
Kinderen kunnen wel degelijk besmet raken/besmettelijk zijn (en serieus ook)
Huidig RIVM beleid lijkt te zijn gebaseerd op oude (reken)modellen van de Mexicaanse griep (2009) die niet te vergelijken zijn met de huidige pandemie.Enz
Die hoef ik ook niet zo te zien hoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:40 schreef Cronometer het volgende:
[..]
LOL, ik zal al te wachten wanneer het iemand zou opvallen![]()
Waarom zijn de beelden naar? Het zijn dieren. Ik mag hier toch ook dode koeien posten?
Omdat het RIVM faalt en zoals ik al vaker heb gezegd altijd uitgaat van "best case scenario".quote:Op zondag 22 maart 2020 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
RIVM:
[..]
Maar waarom mag mijn kind dan niet naar opa en oma om op te passen? Wat een krom beleid weer.
Quote van Alex Friedrich, arts-microbioloog.quote:Ten tweede, kinderen zijn besmettelijk ook al worden ze zelf niet ziek.’
Nee .... gewoon nee .... ik geef je buuf gelijk ...quote:Op zondag 22 maart 2020 22:19 schreef PippenScottie het volgende:
Vandaag kwam een klasgenootje van mijn dochtertje spelen.
Kreeg direct een Whatsappje van een buurvrouw.. dat we afstand moeten houden en geen kinderen bij elkaar laten spelen.
Prima dat je de dreiging serieus neemt, wij bagatelliseren de gevaren ook echt niet, maar get a life buurvrouw.
Erg dat het gewoon zo gezegd wordt ook.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
RIVM:
[..]
Maar waarom mag mijn kind dan niet naar opa en oma om op te passen? Wat een krom beleid weer.
Eigenlijk wel gewoon een geniaal virus.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Erg dat het gewoon zo gezegd wordt ook.
Kinderen zijn de ultieme ziekteverspreiders en hier wordt gedaan of het niks is door het rivm.
Je kinderen moeten op oma en opa passen?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
RIVM:
[..]
Alsof iemand erover heeft nagedacht.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gewoon een geniaal virus.
En dat zijn de adviseurs van Rutte cs.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Kinderen zijn de ultieme ziekteverspreiders en hier wordt gedaan of het niks is door het rivm.
Die macron is voor geen meter te vertrouwenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:34 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Is ook wel nodig toch. Ik denk dat wij hier er ook nog wel een poos zoet mee zijn.
https://www.theguardian.c(...)w-york-south-americaquote:45m ago
20:58
McDonald’s has said it is closing all its UK and Ireland restaurants from Monday night. In a statement, its UK CEO, Paul Pomroy, said: “I am incredibly grateful to our brilliant employees who have been working hard to continue to serve you safely in difficult circumstances.
“Over the last 24 hours, it has become clear that maintaining safe social distancing whilst operating busy takeaway and Drive Thru restaurants is increasingly difficult and therefore we have taken the decision to close every restaurant in the UK and Ireland by 7pm on Monday 23 March.
“We will be working closely with community groups across the UK and Ireland to distribute food from our restaurants to those most in need, and ahead of closing tomorrow evening, will ensure frontline health workers and emergency services personnel do not have to pay for any food or drink in our restaurants on sight of their work pass.
“Take care of one another in these unprecedented times, we look forward to seeing you again as soon as it is safe for us to reopen.”
Oh sorry, die zag ik op het programme op NPO 1.quote:
quote:Harvey Weinstein Tests Positive in prison
ALBANY — Oscar-winning movie producer Harvey Weinstein, now one of New York's most notorious prison inmates after being sentenced for sexual assault, has tested positive for the COVID-19 virus, according to officials connected to the state prison system.
https://www.pressrepublic(...)80-afc155f23edc.html
ADquote:Aboutaleb drukte inwoners van zijn stad op het hart binnen te blijven en markten en parken te mijden.
Afgekeken van Chinaquote:Op zondag 22 maart 2020 22:44 schreef Cronometer het volgende:
[..]
Oh sorry, die zag ik op het programme op NPO 1.
In Belgie roepen ze je op om afstand te bewaren mbv een drone. Ik heb die niet eerder gezien en het kwam wat apart over.
Als ze nog niet ziek waren van corona dan worden ze het wel van dat smerig ongezond vretenquote:Op zondag 22 maart 2020 22:44 schreef Confetti het volgende:
and ahead of closing tomorrow evening, will ensure frontline health workers and emergency services personnel do not have to pay for any food or drink in our restaurants on sight of their work pass.
RIVM is een beetje het sukkeltje van de klas.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:42 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?! Mogen kinderen nu wel of niet met elkaar spelen? Waarom past de RIVM haar website niet aan?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:41 schreef Kyran het volgende:
[..]
Omdat het RIVM faalt en zoals ik al vaker heb gezegd altijd uitgaat van "best case scenario".
[..]
Quote van Alex Friedrich, arts-microbioloog.
Snap je nu mijn kritiek op het RIVM misschien een tikje beter?quote:Op zondag 22 maart 2020 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?! Mogen kinderen nu wel of niet met elkaar spelen? Waarom past de RIVM haar website niet aan?
Dat zeg ik al maanden. Het is een geniaal virus zowel in uitvoering als verspreiding.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Eigenlijk wel gewoon een geniaal virus.
ze mogen met elkaar spelen op 1.5 meter afstand en zonder snotneus.quote:Op zondag 22 maart 2020 22:45 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja wat is het nou?! Mogen kinderen nu wel of niet met elkaar spelen? Waarom past de RIVM haar website niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |