Rechtstreeks de kliko in dus (ging het toch al)quote:Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Best lang, 72 uur geloof ik?
* in ideale omstandigheden
Ja,want je wil dat mensen het risico gewoon nemenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef Cronometer het volgende:
Ja, in ideale omstandigheden! Wel graag de juiste info plaatsen.
Daarom ook "maximaal", niet "onder alle omstandigheden".quote:Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef Cronometer het volgende:
Ja, in ideale omstandigheden! Wel graag de juiste info plaatsen.
Dan is die 1,5 meter van ons ook totaal kansloos als dat ding zo makkelijk zo lang overleeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Geen kaarten meer naar UMC Groningen
Het coronavirus blijft zo'n 24 uur leven op papier, zegt het Universitair Medisch Centrum Groningen op Facebook. Daarom roept het ziekenhuis mensen op om te stoppen met het versturen van kaarten naar patiënten, "hoe jammer we dat ook vinden".
24 uur op papier. Ik zou lekker de post laten liggen in de brievenbus
Dit is mijn straf voor te lui/gemakszuchtig zijn waardoor ik geen nee/nee sticker hebquote:Op zondag 22 maart 2020 21:13 schreef maily het volgende:
[..]
Kweenie ....
Krijg godzijdank nooit folders
Dat snapt niet iedereen blijkbaar.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom ook "maximaal", niet "onder alle omstandigheden".
Tja dat is ook zoiets..... hoe ga je om met familie die zo graag FF wil langskomen ?quote:Op zondag 22 maart 2020 21:05 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Sowieso dat er gewerkt wordt met "richtlijnen"... dat werkt gewoon niet... Zelfs m'n bloedeigen zus heeft d'r vriend uit het westen des lands over de vloer in Friesland. Want je zal elkaar een keer niet zien in het weekend... en vanavond rijdt hij weer terug...
Dus jouw folders gaan niet rechtstreeks maar na drie dagen de kliko in ....quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef SunZomer het volgende:
[..]
Dit is mijn straf voor te lui/gemakszuchtig zijn waardoor ik geen nee/nee sticker heb
Niet, gewoon niet.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja dat is ook zoiets..... hoe ga je om met familie die zo graag FF wil langskomen ?
Contact met bloed-lief-tranen-aanhangsel die graag een paar dagen over wil komen om er even "uit" te zijn. Hier is echter nu een totaal parkeerverbod en nu al weten dat 'je' ergens de komende tijd door deze en gene dat zal worden aangewreven dat je zo'n harteloze dwarserik bent... want familie... is wel best wel (imho on)veilig.
Wel benieuwd hoe anderen dat oppikken. Van een goede kennis weet ik dat het bij hem "complex" is met zijn vrouwlief...... haar uitwonenende kinderen die FF thuis willen komen (af)wassen. Van eigen heb je immers geen infecties te verwachten.
Geen idee, m'n moeder begrijpt het iig prima. M'n zus nog niet helemaal...quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Tja dat is ook zoiets..... hoe ga je om met familie die zo graag FF wil langskomen ?
Contact met bloed-lief-tranen-aanhangsel die graag een paar dagen over wil komen om er even "uit" te zijn. Hier is echter nu een totaal parkeerverbod en nu al weten dat 'je' ergens de komende tijd door deze en gene dat zal worden aangewreven dat je zo'n harteloze dwarserik bent... want familie... is wel best wel (imho on)veilig.
Wel benieuwd hoe anderen dat oppikken. Van een goede kennis weet ik dat het bij hem "complex" is met zijn vrouwlief...... haar uitwonenende kinderen die FF thuis willen komen (af)wassen. Van eigen heb je immers geen infecties te verwachten.
Stopt vanzelf... hoe meer winkels sluiten hoe minder reclame.quote:
Ik ontvang ze alleen omdat ik te laks ben om een nee/nee sticker te hebben. Kijk er nooit naar. Ipv strijken gaan ze de kliko in.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:14 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Even met heet strijkijzer erover..
Goede reden om die blauwe brief niet te pakken.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:11 schreef Maver24 het volgende:
Geen kaarten meer naar UMC Groningen
Het coronavirus blijft zo'n 24 uur leven op papier, zegt het Universitair Medisch Centrum Groningen op Facebook. Daarom roept het ziekenhuis mensen op om te stoppen met het versturen van kaarten naar patiënten, "hoe jammer we dat ook vinden".
24 uur op papier. Ik zou lekker de post laten liggen in de brievenbus
Niet heel verstandig meer lijkt me, maar ook daarin zijn ouders en grootouders vaak eigenwijsquote:Op zondag 22 maart 2020 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Ook nog ouders hier die de kids wel 'gewoon' nog naar opa en oma brengen?
Werder al gereageerd naar nogmaals: nee, wij houden al ruim 2 weken afstand en videowhatsappen. Opa en oma risicopatient en omgeving Venhorst/Boekel/Uden. Beter van niet. Niet leuk.. wel even het beste. Dit overleven we (hopelijk) ook wel.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Ze hadden ook al 150K test in beslag genomenquote:Op zondag 22 maart 2020 21:18 schreef riazop het volgende:
misschien kunnen we aan de Belgen mondmaskers vragen?
De regering verwacht deze week nog 14 miljoen chirurgische mondmaskers en 1,2 miljoen mondmaskers van het type FFP2. Dat heeft minister Philippe De Backer bekendgemaakt.
Komende nacht ontvangt ons land, zoals eerder aangekondigd, een levering van meer dan 6 miljoen mondmaskers. De levering bestaat uit 6 miljoen chirurgische mondmaskers en 147.000 mondmaskers van het type FFP2. De vliegtuigen, richting Luik, zijn onderweg.
(hln)
Nope, mijn zus houdt de kids al 2 weken weg bij opa en oma.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:17 schreef leolinedance het volgende:
Gewoon alles behalve je gezin buiten de deur laten. Als ze het niet begrijpen heb je in ieder geval een goede reden om ze nooit meer binnen te laten.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:15 schreef Vallon het volgende:
[..]
Vaker besproken hier, maar waarom dan niet voldoende inkopen en de koninklijke familie nog naar potentiële besmettingsbronnen laten gaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zouden ze dat soort info niet gewoon downplayen naar buiten toe en ondertussen wel met allerlei andere scenario's rekening houden, je wilt het volk niet in totale paniek hebben
Die chirurgische mondmaskers heb je niets aan. Sluiten niet af bij de neus en zijkanten, en het virus gaat er dwars doorheen. Die worden meer gebruikt om bloedspatten op te vangen.quote:Op zondag 22 maart 2020 21:18 schreef riazop het volgende:
misschien kunnen we aan de Belgen mondmaskers vragen?
De regering verwacht deze week nog 14 miljoen chirurgische mondmaskers en 1,2 miljoen mondmaskers van het type FFP2. Dat heeft minister Philippe De Backer bekendgemaakt.
Komende nacht ontvangt ons land, zoals eerder aangekondigd, een levering van meer dan 6 miljoen mondmaskers. De levering bestaat uit 6 miljoen chirurgische mondmaskers en 147.000 mondmaskers van het type FFP2. De vliegtuigen, richting Luik, zijn onderweg.
(hln)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |