Hier wandel je toch zo omheenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
België hekelt ’gevaarlijke aanpak Nederland’ en plaatst betonblokken
Als ik het zo zie plaatst Belgie illegaal spullen op ons grondgebied.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Nope. Je zult ze via die route maar besmetten.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef leolinedance het volgende:
Repost ivm vol topic:
Laten jullie je ouders nog oppassen op je kind(eren)?
quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Als ik het zo zie plaatst Belgie illegaal spullen op ons grondgebied.
Ook in je auto?quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Hier wandel je toch zo omheen
Ze hadden die zooi dan godverdomme wel op hun eigen grond moeten zetten!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 19:56 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Tanken wordt wel lastiger.quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Hier wandel je toch zo omheen
Ik wil ze graag thuis houden maar weet bijna zeker dat mijn moeder hier echt verdrietig om gaat zijn. Maja dat is dan maar zo...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nope. Je zult ze via die route maar besmetten.
Grote kans dat ze dan in grote gezondheidsproblemen komen. Wie wil dat op zijn geweten hebben?
Dat is idd helaas zo. Waarom hekelen ze onze aanpak overigens? Verschil is niet super groot ofzoquote:
Dan he je toch de normale wegenquote:Op zondag 22 maart 2020 19:59 schreef hollandia02 het volgende:
Maar ook met een noodzakelijke reis kan je lastig door die container heen rijden.
Hij is ook elke keer andersquote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Mooi dat ik overal op social media nu die vergelijkende tabel voorbij zie komen tussen Italië en Nederland die voor geen meter klopt.
Wat klopt er niet aan?quote:Op zondag 22 maart 2020 20:00 schreef Zeroku het volgende:
Mooi dat ik overal op social media nu die vergelijkende tabel voorbij zie komen tussen Italië en Nederland die voor geen meter klopt.
Thx ook om landen te vergelijken. OP @Gehrman waardig ?quote:
Hier al ruim 2 weken videobellen. Normaliter iedere zondag op de koffie. Ze wonen in Venhorst (Boekel .. Uden .. brandhaard). En zijn risicopatient. Beter niet dus...quote:Op zondag 22 maart 2020 19:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik wil ze graag thuis houden maar weet bijna zeker dat mijn moeder hier echt verdrietig om gaat zijn. Maja dat is dan maar zo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |