quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:32 schreef herverwijderd het volgende:
Discord ga ik allemaal niet aan beginnen hoor Bradge, daar ben ik te oud voor
Dit is helaas geen helling, maar een vrije val.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:34 schreef Geelman het volgende:
Vgm was gedoe op Discord in de vorige edities ook het begin van het einde.
Echt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:34 schreef Geelman het volgende:
Vgm was gedoe op Discord in de vorige edities ook het begin van het einde.
Je was ook al voor 11 uur wakker vandaagquote:Op woensdag 25 maart 2020 12:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, dat niet eens. Overviel mij net opeens die moeheid
Nee, die komt zéker niet terug.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Breng de zeurchauffeur weer terug vriend, dat bracht de échte viewersaantallen.
Waarom niet? Was lachen man.quote:Op woensdag 25 maart 2020 12:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, die komt zéker niet terug.
Gebruikt ie FOK! om te bedelen?quote:
Ja jeetje waarom ineens ook 2 kanalen.quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef Chia het volgende:
En dit topic gaat over zijn Nederlandse YT kanaal.
Dan gebruikt ie FOK! toch ( ook )om te bedelen?quote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef Chia het volgende:
En dit topic gaat over zijn Nederlandse YT kanaal.
Niet gauw edittenquote:Op woensdag 25 maart 2020 16:46 schreef Chia het volgende:
En dit topic gaat over zijn Nederlandse YT kanaal. Waar vooralsnog geen bedelvideo's staan.
Jij! Foeiquote:
Doet mij hier aan denkenquote:
Jahaaaaaaaa daar was ik al achterquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik doe helemaal niets via FOK!
Dat discord kanaal wel, excuses.
Maar dat filmpje staat op een YouTube kanaal waar het hier niet over gaat.
Hahahahahahahaquote:
Neequote:Op woensdag 25 maart 2020 17:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahahahahahaha
Betaal je nog steeds altijd achteraf brad?
Nice!!! Heb je de koelkast die je laatst hebt gevuld alweer leeggegeten?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Iemand zin in een rondleiding?
Tuin is best prima inderdaad, zeker tevreden mee. Eerst maar even kijken naar het schuurtje, dan komt de rest wel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:41 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nice!!! Heb je de koelkast die je laatst hebt gevuld alweer leeggegeten?![]()
![]()
Leuk huisje verderKlein maar fijn idd! En je hebt best een redelijke tuin
Mss een keer een eigen huis en tuin vlog maken. Lading tegels eruit -> mooie planten erin
Salontafel staat naast de bank als soort van veredelde eettafel. Kan namelijk echt prima zoquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:46 schreef Amarantha het volgende:
Ik snap niet zo goed hoe die salontafel nu staat? En waarom zet je die niet gewoon voor je bank.
Ja zet dan ook niet een hoekbureau neer als tvmeubel.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:47 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Salontafel staat naast de bank als soort van veredelde eettafel. Kan namelijk echt prima zo![]()
De salon tafel past niet voor de bank. Want die is daar te groot voor, kan ik er niet meer langs
Zou een normaal mens niet doen, maar het werkt voor mij eigenlijk wel primaquote:Op woensdag 25 maart 2020 17:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja zet dan ook niet een hoekbureau neer als tvmeubel.
Weggeefhoek, marktplaats etc.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zou een normaal mens niet doen, maar het werkt voor mij eigenlijk wel primaIk heb geen ander meubel waar m'n TV fatsoenlijk op past.
Komt wel. Eerst een nieuwe TV.quote:
R.I.P.quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:56 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Komt wel. Eerst een nieuwe TV.
Deze doet er (Gisteren getimed) 14 minuten en 3 seconden over om aan te gaan. Soms iets langer, soms iets korter. Veel geklik, aantal keer flikkeren van het beeld voordat 'ie aangaat, en dan springt 'ie tot leven.
Ja zonde.quote:
Is dat waarom je je instrumenten verkoopt?quote:Op woensdag 25 maart 2020 17:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja zonde.
Maar goed, TV is nu.. 12 jaar oud? Dus dan mag het een keer. Heb een hele mooie TV op het oog van LGAls die het dan ook 5-6 jaar volhoudt ben ik tevreden hoor
Jaquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:18 schreef marsan het volgende:
[..]
Is dat waarom je je instrumenten verkoopt?
Ja, woont iemand boven mij. Maar is wel redelijk geïsoleerdquote:Op woensdag 25 maart 2020 18:25 schreef BoneThugss het volgende:
Bradley woont er iemand ook boven ofzo?
Dit gelooft niemand bradquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |