He wat flauwquote:Op zondag 22 maart 2020 17:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Valt wel mee qua drukte. Kleine kinderen zo leukPff ik zou zo mijn nichtjes willen overnemen van mijn broer en schoonzusje. Maar die gaan er helaas niet mee akkoord
Nou ben al 31 dus moet er wel snel van komenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:26 schreef Dotteke het volgende:
Toevch Dev maar eens heel lief aankijken Limoen
Of heb je nog tijd zag om aan kindjes te beginnen?
Hahaha, ja oefenen hoort er wel bij héquote:Op zondag 22 maart 2020 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De tijd zal het leren, begin maar vast met oefenen om te maken Dud wil je vast wel helpen
Ik vergeet het ook nooit hoor die echo O en hier hebben we het tweede bolletje zei de gynaecoloogquote:
Ja echt hequote:Op zondag 22 maart 2020 17:27 schreef engine het volgende:
[..]
He wat flauw![]()
Vind kinderen ook wel leuk hoor.
Begint het te klapperen?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ben al 31 dus moet er wel snel van komenHet liefst aantal jaar geleden al maar toen wilde ik ze niet zo graag als nu
Inderdaad. Anders kan je niet voor het eggie gaan héquote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, ja oefenen hoort er wel bij hé
O, dan hoop ik dat de jullie snel samen kunnen gaan en een gezinnetje kunnen gaan stichtenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nou ben al 31 dus moet er wel snel van komenHet liefst aantal jaar geleden al maar toen wilde ik ze niet zo graag als nu
Gewoon ontvoeren dan maar.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:29 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja echt heheb ze zelf geld aangeboden en gevraagd hoeveel ze ervoor willen hebben maar nee niks.
Je hebt van die vervelende maar dat ligt meer aan de ouders. Een goede opvoeding is belangrijk
Oefening baart kunst zeggen zequote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hahaha, ja oefenen hoort er wel bij hé
Haha ja snap wel dat het schrikken kan zijn als je daar niet op had geplandquote:Op zondag 22 maart 2020 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vergeet het ook nooit hoor die echo O en hier hebben we het tweede bolletje zei de gynaecoloog
Ik wat????????
Hij zei, net wat ik dacht u krijgt er twee.
Ik schrok en was in paniek van die tafel af, die tweede mag je houden, zei ik![]()
Ik was echt helemaal van slag
Hoe ga ik dat doen, heb er al 2 hoe moet ik dat doen, een bevalling gedaan en dan moet je er nog 1
Maar als het met oefenen, nou in een keer raak is danquote:Op zondag 22 maart 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begint het te klapperen?
[..]
Inderdaad. Anders kan je niet voor het eggie gaan hé
Ja heel ergquote:Op zondag 22 maart 2020 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Begint het te klapperen?
[..]
Inderdaad. Anders kan je niet voor het eggie gaan hé
Haha het was wel heftig ja.. maar heb het overleefdquote:Op zondag 22 maart 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja Jezus 72uurdat lijkt mij een nachtmerrie
Je moet daarna paar dagen slapen om weer bij te komen maar dat gaat niet want je hebt die baby
Hahahahahaha daar maken mijn zusje en ik soms grapjes over, we hebben al besproken wie welke krijgtquote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:33 schreef madam-april het volgende:
[..]
Haha het was wel heftig ja.. maar heb het overleefd
Dat ging zeker vlotquote:Op zondag 22 maart 2020 16:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[Ellende he als het zo langzaam gaat
ALs jou derde bevalling zo snel gaat als mijn derde ben je zo klaar
3.00 breekt vruchtwater, geen weeën
4.00 ben ik in het ziekenhuis
4.10 de eerste geboren et een keer persen, de dokter stond nog met zijn rug naar mij toe
IK kreeg net weeën en ik zei ik moet al persen, zegt die man doe u maar, zal de prop wel zijn
EN ik doe het en bats daar vloog een kind door het bed was heel naar
en om 4.28 volgde nr 2. een van 5 pnd en een van 4 pnd een maand te vroeg geboren
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan hoop ik dat de jullie snel samen kunnen gaan en een gezinnetje kunnen gaan stichten
Dat moeten we dan maar zoveel mogelijk proberen te voorkomen.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als het met oefenen, nou in een keer raak is dan
Awh. Dikke knuf.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja heel ergwordt er soms beetje verdrietig om
#viesdikquote:Op zondag 22 maart 2020 17:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat ging zeker vloten wat een kleintjes
allebei mijn dochters waren +/-8pond
Ja daarna was het oke, was ff het eerste moment.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Haha ja snap wel dat het schrikken kan zijn als je daar niet op had geplandMaar dat was van korte duur neem ik aan? Als je er dan over gaat nadenken je toch gelijk verliefd wordt
Een tweeling, 1 jongen 1 meisje is wel perfect. Heb je het gelijk gehad, van beide 1
Poesjesquote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ik wil ze zo snel mogelijk maar wil de dingen niet haasten. Ach komt wel goed, anders neem ik wel een heleboel katten
![]()
[ afbeelding ]
Heb jij al kinderen Loveable ?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:31 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Maar als het met oefenen, nou in een keer raak is dan
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
[..]
Awh. Dikke knuf.
[..]
#viesdik
Zo flinke dames M_Aquote:Op zondag 22 maart 2020 17:34 schreef madam-april het volgende:
[..]
Dat ging zeker vloten wat een kleintjes
allebei mijn dochters waren +/-8pond
Je bent zelluf #Viesdikquote:Op zondag 22 maart 2020 17:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat moeten we dan maar zoveel mogelijk proberen te voorkomen.
[..]
Awh. Dikke knuf.
[..]
#viesdik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |