Ja Jezus 72uurquote:Op zondag 22 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn tweede bevalling ging wel vlot hoor.. alleen de eerste had ik 72uur weeën..
Ik ga ervan uit dat het tegen die tijd wel opgelost is qua reizen. Maar ja als de prijzen dan 3-4x zo hoog zijn moeten we ook maar even kijken of we niet even moeten wachten.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ships natuurlijk. O dat zou vervelend zijn.
Gaan slapen als ze het huis weer uit zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 16:55 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja Jezus 72uurdat lijkt mij een nachtmerrie
Je moet daarna paar dagen slapen om weer bij te komen maar dat gaat niet want je hebt die baby
[Ellende he als het zo langzaam gaatquote:Op zondag 22 maart 2020 16:52 schreef madam-april het volgende:
[..]
Mijn tweede bevalling ging wel vlot hoor.. alleen de eerste had ik 72uur weeën..
Even 18jaar wachtenquote:Op zondag 22 maart 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
Je kan
[..]
Gaan slapen als ze het huis weer uit zijn
Daaromquote:Op zondag 22 maart 2020 16:57 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Even 18jaar wachtengaat zo voorbij
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:02 schreef Dotteke het volgende:
Ik denk dat ik het in deze tijd ook bij 1 zou houden, of misschien wel helemaal geen 1
Nee, dat moet je ook niet doenquote:
Maar kan ook langer durenquote:
Als die van mij met 25 nog thuis woont ga ik zelf wel uit huisquote:Op zondag 22 maart 2020 17:11 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Maar kan ook langer durenik ging er pas op mijn 25e uit. En mijn ouders willen het liefst nog dat ik weer thuis ga wonen bij hen
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als die van mij met 25 nog thuis woont ga ik zelf wel uit huis
Oeps, had ik jou over het hoofd gezienquote:
Dat is waarquote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Ik wilde er ook zo vroeg mogelijk uit maar ja dat gaat niet als je geen woning hebt
Dat is tegenwoordig helemaal een probleem een woning voor jongeren.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:14 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
Ik wilde er ook zo vroeg mogelijk uit maar ja dat gaat niet als je geen woning hebt
quote:
Grote kans dat de huizenmarkt hierna wel gaat instorten. Moest ooit gebeurenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig helemaal een probleem een woning voor jongeren.
Goedemiddag Dotquote:Op zondag 22 maart 2020 17:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Oeps, had ik jou over het hoofd gezien![]()
Hoi Eng
Nee nee had volledige focus. Victory royalquote:Op zondag 22 maart 2020 17:16 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Je bent toch niet net wakker he![]()
[ afbeelding ]
Mag dit nog wel ?quote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Goedemiddag Dot
[..]
Nee nee had volledige focus. Victory royal![]()
![]()
Is die hand wel corona vrij?
Had een kippensoepje en een mini quichequote:Op zondag 22 maart 2020 17:18 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Wat had je gegeten? En waarom deel je niet
Eigenlijk nietquote:Op zondag 22 maart 2020 17:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Mag dit nog wel ?
[ afbeelding ]
Wat is Victory royal ?
quote:
Vind je ? Een groot gezin lijkt me heerlijkquote:
Graag, hier in dts is je eten niet veiligquote:Op zondag 22 maart 2020 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had een kippensoepje en een mini quiche![]()
Volgende keer deel ik de quiche wel
pf nee te druk...weet niet...2 is misschien nog te doenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Vind je ? Een groot gezin lijkt me heerlijkAls ik 10 jaar jonger was dan zou ik nog voor 4 zijn gegaan
Ben ik toen ook voor gegaan, of nee ik wilde er drie, maar werden er 4 omdat het een tweeling werdquote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Vind je ? Een groot gezin lijkt me heerlijkAls ik 10 jaar jonger was dan zou ik nog voor 4 zijn gegaan
Wat had je dan? Laat ons niet zo in spanning.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 17:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Had een kippensoepje en een mini quiche![]()
Volgende keer deel ik de quiche wel
Ja.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Dat is wel zonde, verheug je er zo op en dan smaakt het niet lekker..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Dotteke het volgende:
Lekker MrsL
Ik had lekker vlees gekruid, in de marinade gezet vanmorgen
Bak ik net en proef een stukje getver. Is het weer zo stuk vlees van een niet gecastreerd varken niet te pruimen
Blijkbaar ja stel veelvraten hierquote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Graag, hier in dts is je eten niet veilig
Dat weet je van te voren nooit, je kan wel twee hele lieve kinderen krijgen en de derde kan wel een etterbakkie zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
Ligt er ook aan hoe de kinderen zijn, te drukke kinderen wil je er echt niet meer dan 2 van
Ja en moet je weer opnieuw wat bedenkenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is wel zonde, verheug je er zo op en dan smaakt het niet lekker..
[..]
Blijkbaar ja stel veelvraten hier
Had een kippensoepje en een mini quichequote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat had je dan? Laat ons niet zo in spanning.
[..]
[..]
Ja.
Valt wel mee qua drukte. Kleine kinderen zo leukquote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
pf nee te druk...weet niet...2 is misschien nog te doen
True, maar ik vind denk ik 2 wel genoeg of misschien 3..quote:Op zondag 22 maart 2020 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet je van te voren nooit, je kan wel twee hele lieve kinderen krijgen en de derde kan wel een etterbakkie zijn.
Je weet het nooit
3+ 1 gratisquote:Op zondag 22 maart 2020 17:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik toen ook voor gegaan, of nee ik wilde er drie, maar werden er 4 omdat het een tweeling werd
De tijd zal het leren, begin maar vast met oefenen om te maken Dud wil je vast wel helpenquote:Op zondag 22 maart 2020 17:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
True, maar ik vind denk ik 2 wel genoeg of misschien 3..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |