En mij dat als het regent in september, dan valt kerstmis in december!quote:Op zondag 22 maart 2020 16:19 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Een anonieme bron bevestigde ook tegen mij dat het morgen maandag 23 maart is
Wat maakt het uit?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:19 schreef Mondkapje het volgende:
Ik lees nergens waar in Nederland de mensen die overlijden vandaan komen. Het nieuws mag wel wat transparanter.
ja klopt, het musje fluisterde dit ook in mijn oren.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:19 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Ja en dit blijft tot ver in 2021quote:Op zondag 22 maart 2020 16:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja klopt, het musje fluisterde dit ook in mijn oren.
Het wordt zelfs nog erger, het leger gaat dit bewaken met automatische wapens.
Ze waarschuwen 1x en dan....
Bedankt Halbe.quote:Op zondag 22 maart 2020 16:37 schreef funnywell het volgende:
Ik ken Rutte persoonlijk en die was net ff hier op de koffie en die zei dat t onzin was
Heb je het kopje wel goed afgewassen?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:37 schreef funnywell het volgende:
Ik ken Rutte persoonlijk en die was net ff hier op de koffie en die zei dat t onzin was
Komt er nog een nieuwe Mario game voor de switch?quote:Op zondag 22 maart 2020 16:38 schreef Kriegel het volgende:
Mijn vader werkt bij Nintendo en heeft gehoord dat Mario gisteren aan Covid-19 bezweken is.
Als de bronnen hier van mensen zouden kloppen zou het leger hier de straten al hebben bezet. Fok😂quote:Op zondag 22 maart 2020 16:19 schreef Goudenkomkommer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |