daar zit minimaal 10 meter afstand tussen....wel even een verschilquote:Op zondag 22 maart 2020 15:15 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Je wilt dat iedereen zich binnen opsluit? Als jij in de tuin zit en je buren zitten dat ook, vind je dat dan ook niet kunnen?
Ik was er helaas niet bij anders had ik het gedaan. Mijn vrouw zei het toen ze weer in de auto kwam na een vergeten boodschap te halen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:14 schreef Predator40 het volgende:
[..]
gelijk het ziekenhuis inslaan....oh die hebben geen plek meer
karma is a bitch !
Dank voor het delen!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef D_A het volgende:
Zeer interessant verhaal van de New York Times.
https://www.nytimes.com/i(...)onavirus-spread.html
Studie.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe komen jullie de dag door eigenlijk? Ik kan echt niet hele dagen thuis zitten, ben het ook niet van plan, activiteiten met 2-4 personen waar in een straal van een kilometer niemand is, is voor mij niet 'gevaarlijk'voor anderen te noemen eerlijk gezegd..
En wat heb je eraan gedaan? Snel doorgelopen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hier in Arnhem ook. Een groepje jongeren (13-15 jaar) komt hoestend en kuchend de winkel binnen en hoestte bij een oud vrouwtje met rollator in het gezicht en zeiden sorry mevrouw maar ik heb geen corona hoor. Stelletje lijers.
Beetje gamen, klussen in de tuin, tijd doorbrengen met gezin, muziek luisteren, lezen, werken, wandelen over de dijk, paniekzaaien op FOK!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe komen jullie de dag door eigenlijk? Ik kan echt niet hele dagen thuis zitten, ben het ook niet van plan, activiteiten met 2-4 personen waar in een straal van een kilometer niemand is, is voor mij niet 'gevaarlijk'voor anderen te noemen eerlijk gezegd..
Slaap rustig verder.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee hoor, totaal niet 'zielig'. We hebben het over het algemeen prima voor elkaar hier.
Ik ga alleen in een buitengebied rondlopen, zeker op sommige tijdstippen kom je geen mens tegen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
En als ik 10 meter afstand houd van de mensen die op het strand lopen, dan is het ineens asociaal en ben je debiel?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar zit minimaal 10 meter afstand tussen....wel even een verschil
Ik vind het echt infantiels hebben als je niet hele dagen thuis kan zitten. Wat ben je voor klein kind dan? Lees een boek, leer een taal, leer koken, kijk Netflix, doe klusjes in en om het huis, etc.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Zoals ik al zei... Ik was er niet bij. Mij vrouw en nog iemand had er wat van gezegd maar kregen een grote bek terug.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:16 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
En wat heb je eraan gedaan? Snel doorgelopen?
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hier in Arnhem ook. Een groepje jongeren (13-15 jaar) komt hoestend en kuchend de winkel binnen en hoestte bij een oud vrouwtje met rollator in het gezicht en zeiden sorry mevrouw maar ik heb geen corona hoor. Stelletje lijers.
Werk/studie, sporten, netflix, gamen, werken aan mn website, dat soort dingen. Vaak savonds skypen met vrienden.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Vanochtend een beetje Netflix gekeken, begin van de middag een appeltaart gebakken, nu een beetje FOK!ken, straks koken.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Ik vind het infantiel als je hele dagen binnen besteedt. Ongezond is een andere benaming.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het echt infantiels hebben als je niet hele dagen thuis kan zitten. Wat ben je voor klein kind dan? Lees een boek, leer een taal, leer koken, kijk Netflix, doe klusjes in en om het huis, etc.
Ik ben liever in de buitenlucht dan dat ik alleen maar aan de tv gekluisterd zit.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik vind het echt infantiels hebben als je niet hele dagen thuis kan zitten. Wat ben je voor klein kind dan? Lees een boek, leer een taal, leer koken, kijk Netflix, doe klusjes in en om het huis, etc.
Alleen daarom is een echte lockdown nodig... omdat je dit soort puberaal debiel gedrag niet kan beheersen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Maar wat als je buurman zich de longen uit z'n lijf hoest en er staat een stevige wind jouw kant op?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:15 schreef Predator40 het volgende:
[..]
daar zit minimaal 10 meter afstand tussen....wel even een verschil
Nieuws volgen en op tijd afschakelen, boodschappen gedaan, straks koken, eten, serietje kijken, boek lezen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Dat is een andere discussie. Ik vind het aanstellerij. Als je als volwassen persoon niet jezelf kan vermaken zonder sociale interactie vind ik dat merkwaardig.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het infantiel als je hele dagen binnen besteedt. Ongezond is een andere benaming.
Was je erbij of is het een internet hoax / nepnieuws? Er wordt in deze tijd ook erg veel bullshit verspreid...quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |