Nou er was net nog gozer hier die half begon te flippen omdat een user hier overwoog een rondje te gaan rijden in zijn autoquote:Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Merkie het volgende:
[..]
Is dit nou echt zo'n groot probleem, op zondag naar de Gamma? Hoe groot is de kans op verspreiding in een bouwmarkt nou echt? Niet gevaarlijker dan in een supermarkt lijkt me, zelfs minder omdat bouwmarkten veel groter zijn.
Wat een gelul.. half Nederland heeft gewoon hobbies maar die spelen zich ook veelal af buiten het huis..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef cherrycoke het volgende:
Lockdown is gewoon nodig omdat half debiel Nederland geen hobby heeft en hele weekenden naar winkels gaat met de kids om leuk te shoppen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen vandaag van AD.nl
Het mooie Schouwen Duiveland gelukkig nog maar 3 besmettingen. Wel interessant, want Goeree wat er precies dichtbij ligt, heeft er 25.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die denken dat voornamelijk Brabant (en Limburg) de brandhaarden zijn:
https://www.arcgis.com/ap(...)40e7ae72254029bf6251
Op de kaart naar "Aantal besmettingen per gemeente" gaan.
Daar zie je dat ook de regio Utecht/Noord-Holland/Zuid-Holland steeds roder wordt. Ook Gelderland-Zuid.
Amsterdam staat sinds gisteren zelfs op de eerste plaats qua (officiële) besmettingen.
Fok is geen hobby.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef cherrycoke het volgende:
Lockdown is gewoon nodig omdat half debiel Nederland geen hobby heeft en hele weekenden naar winkels gaat met de kids om leuk te shoppen.
Echt...In Almelo ook een gek die op mensen hoestte en op meer plekken dit rare gedrag.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:gooieneemlander twitterde op zondag 22-03-2020 om 15:00:33Hilversummer moedwillig in zijn gezicht gehoest door boze automobiliste; ’Wie doet zoiets? Ik ben woedend en bang dat ik besmet ben met corona’ https://t.co/EYQ3mqpRBd https://t.co/P6rz96EyhS reageer retweet
Nee hoor, totaal niet 'zielig'. We hebben het over het algemeen prima voor elkaar hier.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:00 schreef Injetta het volgende:
[..]
Nederland staat qua bedden per hoofd van de bevolking in de achterste regionen.
Ik had al niet zo’n hoge pet van de zg. Geweldige gezondheidszorg, maar het is gewoon echt ‘zielig’ vergeleken bij de landen om ons heen.
Je hoort jaren dat kinderen steeds minder buitenspelen, vast gekluisterd aan hun spelcomputer en blijkbaar valt dat dus mee?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef Friday12 het volgende:
Ik snap dat het lastig is. Zeker met kinderen maar het is godtering niet voor niets..
kut voor ze......hebben ze in belgie ookquote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een g
[..]
Wat een gelul.. half Nederland heeft gewoon hobbies maar die spelen zich ook veelal af buiten het huis..
Hier in Arnhem ook. Een groepje jongeren (13-15 jaar) komt hoestend en kuchend de winkel binnen en hoestte bij een oud vrouwtje met rollator in het gezicht en zeiden sorry mevrouw maar ik heb geen corona hoor. Stelletje lijers.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:11 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Echt...In Almelo ook een gek die op mensen hoestte en op meer plekken dit rare gedrag.
Die laatste alinea slaat dan weer nergens op. Als je bij elkaar in huis woont besmet je elkaar toch wel lezen we overal. Waarom zouden huisgenoten dan niet op straat kunnen zijn samen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:08 schreef Schuimpjes het volgende:
Bruls: 'Boetes voor kinderen op sportterreinen'
[..]
https://www.omroepgelderl(...)s0-ESZQF5EYVLpcnUKzM
Ja dus? Je mag ook nog met 100 man in moskee vrijdaggebed doenquote:Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Scheveningen vandaag van AD.nl
Een harde, totale lockdown denk ik voorlopig nog niet, wel verplichte sluiting van alles wat niet noodzakelijk is, en samenscholingsverbod.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kut voor ze......hebben ze in belgie ook
maar heel het land trekt er gewoon op uit, tijdens een pandemie
Rutte was al boos eergister, dit weekend overvolle stranden en parken dus deze week komt er een harde lockdown, met dank aan alle achterlijke debielen.
gamen, netflix, lezenquote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe komen jullie de dag door eigenlijk? Ik kan echt niet hele dagen thuis zitten, ben het ook niet van plan, activiteiten met 2-4 personen waar in een straal van een kilometer niemand is, is voor mij niet 'gevaarlijk'voor anderen te noemen eerlijk gezegd..
gelijk het ziekenhuis inslaan....oh die hebben geen plek meerquote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef magikmichael het volgende:
[..]
Hier in Arnhem ook. Een groepje jongeren (13-15 jaar) komt hoestend en kuchend de winkel binnen en hoestte bij een oud vrouwtje met rollator in het gezicht en zeiden sorry mevrouw maar ik heb geen corona hoor. Stelletje lijers.
Dus omdat iemand een hobby heeft krijgen ze vrijspel? Gewoon de regels volgen!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:09 schreef HulkHeld het volgende:
Wat een g
[..]
Wat een gelul.. half Nederland heeft gewoon hobbies maar die spelen zich ook veelal af buiten het huis..
Je wilt dat iedereen zich binnen opsluit? Als jij in de tuin zit en je buren zitten dat ook, vind je dat dan ook niet kunnen?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:12 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kut voor ze......hebben ze in belgie ook
maar heel het land trekt er gewoon op uit, tijdens een pandemie
Rutte was al boos eergister, dit weekend overvolle stranden en parken dus deze week komt er een harde lockdown, met dank aan alle achterlijke debielen.
Werken, studeren, hardlopen, netflix, met familie bellen..quote:Op zondag 22 maart 2020 15:13 schreef HulkHeld het volgende:
Hoe komen jullie de dag door eigenlijk? Ik kan echt niet hele dagen thuis zitten, ben het ook niet van plan, activiteiten met 2-4 personen waar in een straal van een kilometer niemand is, is voor mij niet 'gevaarlijk'voor anderen te noemen eerlijk gezegd..
maarja fuck hem, die is voor depopulatie en steunde event201. Dus die geilt op heel dat covidquote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Thx. Dit deed/doet Gates goed. Informatief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |