Thx. Dit deed/doet Gates goed. Informatief.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:45 schreef Knipoogje het volgende:
Bill legt 5 jaar geleden vandaag even uit...
quote:Op zondag 22 maart 2020 14:55 schreef shomila het volgende:
Politie gaat nu hier de duinen in en een eenheid naar de boulevard. Echt kan er met mijn verstand niet bij dat dat nodig is.
Jeetje. Hoe weet je dat trouwens? Woon in Scheveningen maar heb daar nog niks van mee gekregen (zit gewoon thuis).quote:Op zondag 22 maart 2020 14:55 schreef shomila het volgende:
Politie gaat nu hier de duinen in en een eenheid naar de boulevard. Echt kan er met mijn verstand niet bij dat dat nodig is.
Sad, but true. Best teleurgesteld in NL.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef cherrycoke het volgende:
Lockdown is gewoon nodig omdat half debiel Nederland geen hobby heeft en hele weekenden naar winkels gaat met de kids om leuk te shoppen.
In het ene land ben je al dood bij een lichaamstemperatuur van 34 graden, in andere landen pas bij kamertemperatuur.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doden tellen lijkt me niet zó enorm lastig en verschillend per land.
Klopt, maar worden doden ook getest op corona na het overlijden als ze nog niet getest zijn? Daar is al een groot verschil aanwezig tussen landen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:02 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Doden tellen lijkt me niet zó enorm lastig en verschillend per land.
De Scheveningers zelf niet hoor want die gaan los op facebook of ze allemaal achterlijk zijn. Die zeggen dan maar een lockdown als ze niet luisteren willen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:00 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
En straks janken als door dit soort dingen zwaardere maatregelen nodig zijn.
De helft ken ik niet dus niet erg boeiend. Zijn die bedrijfsnamen trouwens allemaal in hoofdletters ja? Typischquote:Op zondag 22 maart 2020 14:58 schreef funnywell het volgende:
-DISNEY
-MASTERCARD
-LBRANDS
-UBER EATS
-HULU
-MGM
-IBM
Hoop CEOs opgestapt afgelopen paar weken, die zagen de bui al aankomen.
quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef cherrycoke het volgende:
Lockdown is gewoon nodig omdat half debiel Nederland geen hobby heeft en hele weekenden naar winkels gaat met de kids om leuk te shoppen.
In Londen is het nog wel gezellig zo te zien.twitter:dinosofos twitterde op zondag 22-03-2020 om 13:06:05🛑 STOP THIS NOW 🛑
Columbia Road flower market, East London.
Photo taken just now by my colleague @JJ_Bryant (who was not there as a punter). https://t.co/ffplOIgewX reageer retweet
Komt uit https://medium.com/@tomas(...)ill-die-f4d3d9cd99ca. Hier staat alle data: https://github.com/midas-(...)19_novel_coronavirusquote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Heb je toevallig een bron voor die 17 dagen?
Voor een beetje hobby heb je toch ook attributen nodig? Of heb je het over de zelfverklaarde fok hobby gamen? Sport valt ook vaak onder hobby, kan ook niet meer. Maar waarschijnlijk ook ver van bed show voor vele fokkers.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef cherrycoke het volgende:
Gates heeft sowieso een aantal bizar accurate voorspellingen gedaan.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:03 schreef Vallon het volgende:
[..]
Thx. Dit deed/doet Gates goed. Informatief.
OK dus even op Facebook kijken dan maarquote:Op zondag 22 maart 2020 15:04 schreef shomila het volgende:
[..]
De Scheveningers zelf niet hoor want die gaan los op facebook of ze allemaal achterlijk zijn. Die zeggen dan maar een lockdown als ze niet luisteren willen.
Het grote merendeel doet het prima. Zoals vaak is een klein groepje wat het voor de rest verpest.quote:Op zondag 22 maart 2020 14:59 schreef Predator40 het volgende:
[..]
de afgelopen dagen zijn heel veel nederlanders compleet achterlijk
de echte experts hebben dat gedaan, Gates vat het alleen heel goed samen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gates heeft sowieso een aantal bizar accurate voorspellingen gedaan.
Flatten the curve!quote:
Thanks! Leesvoer!quote:Op zondag 22 maart 2020 15:05 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Komt uit https://medium.com/@:toma(...)ill-die-f4d3d9cd99ca. Hier staat alle data: https://github.com/midas-(...)19_novel_coronavirus
Die 17 dagen is gebaseerd op vier bronnen.
In Duindorp zag iemand ze al de duinen in gaan mensen weg sturen.quote:Op zondag 22 maart 2020 15:05 schreef Snowpea het volgende:
[..]
OK dus even op Facebook kijken dan maar
klein groepje ? serieus ?quote:Op zondag 22 maart 2020 15:06 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het grote merendeel doet het prima. Zoals vaak is een klein groepje wat het voor de rest verpest.
Jij bent toch ook Hagenaar?quote:Op zondag 22 maart 2020 14:55 schreef shomila het volgende:
https://www.omroepgelderl(...)s0-ESZQF5EYVLpcnUKzMquote:NIJMEGEN - De ouders van kinderen en jongeren die over hekken klimmen van sportterreinen, kunnen rekenen op een flinke boete in de regio Gelderland-Zuid. Dat heeft burgemeester Hubert Bruls van Nijmegen en voorzitter van de Veiligheidsregio Gelderland-Zuid zojuist aan Omroep Gelderland bekendgemaakt.
'Het is nu écht nodig dat we met z'n allen die regel van anderhalve meter afstand aanhouden, want dat is dé manier om te voorkomen dat we niet massaal ziek worden en onze ziekenhuizen overbevolkt raken", zegt Bruls. 'Ik begrijp heel goed dat kinderen met dit heerlijke weer lekker buiten willen voetballen, maar zij kunnen ook het virus overdragen en moeten dus niet in groepen bij elkaar komen. Afgesloten sportvelden zijn sowieso verboden gebied, maar we gaan nu ook echt handhaven. Hun ouders kunnen een dikke prent verwachten.
De Nijmeegse burgemeester sprak zondag ook over handhavers die in bijvoorbeeld supermarkten controleren of mensen wel voldoende bij elkaar vandaan blijven.
Samenscholingsverbod
'Ik zie dat veel mensen écht rekening houden met de situatie, maar ik zie ook nog te veel groepen bij elkaar", vervolgt Bruls. 'Ik overweeg om een samenscholingsverbod voor bepaalde gebieden in Gelderland-Zuid af te kondigen. Bijvoorbeeld voor het Goffertpark in Nijmegen, waar het echt te druk is. Dat gaat heel ver. Dan mag je dus echt niet meer met een paar mensen bij elkaar op straat lopen. Ook geen vader of moeder met twee kinderen. Ik wacht vandaag af en hoop dat deze waarschuwing voldoende is om het niet zo ver te laten komen.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |