Bedankt MAKKER.quote:
quote:
quote:
quote:
22, thanks.quote:
quote:
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Sorry, dat ik Stijn nog niet gefeliciteerd had. Bij dezen Stijn. Geniet van je jonge jaren
[..]
Moddervet.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben dan morgen jarig maar heb het gister al gevierd met mijn lieftallige ex.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van. Harte. !quote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[..]
En dan ook nog een NOODMELDING vandaag. Wat een circus.
Heb je het klavertje vier al geplant? Dat zou wel eens de ommekeer kunnen betekenen voor ons.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat zou een eer zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:49 schreef Koffieplanter het volgende:
31 jeetje. Je had de vader van Stijn kunnen zijn.
Bijzonder.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slappe zak.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:44 schreef Mani89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kwam dit tegen in aanloop naar MSR 2013. Dit is een foto uit juli 2019. Goss zit op dezelfde lijn als Allan Davis, viesdik.Put these foolish ambitions to rest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |