abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 23 maart 2020 @ 11:12:04 #151
236264 crew  capricia
pi_192221853
Ja. Wij blijven thuis.
Dochter van 8 mag even op het pleintje spelen. Met 1 ander kind. Maar dat is het dan wel.
Definitely not CIA
pi_192221856
quote:
8s.gif Op maandag 23 maart 2020 10:53 schreef SeLang het volgende:
Leuk zo'n quarantaine. De hele winter is het kutweer geweest en nu :(

[ afbeelding ]

:(
Ik moet weer nieuwe zonnebrand kopen. Zou dat ook gehamsterd worden?
pi_192223432
quote:
18s.gif Op maandag 23 maart 2020 09:23 schreef koffiemetmelkensuiker het volgende:
Het is zwaar kut nu thuis want alle buren zijn aan het klussen!!!

Een takkeherrie dat het is niet normaal meer :( :( :( :(

Eerst hebben ze de hornbach en de intratuin leeggekocht om vervolgens teringherrie te gaan maken :( :( :(

Ik moet wel he thuis uit om geen gehoorbeschadiging te krijgen. :'( :( :'( :(

Ik HAAT klussers :( :( :(
+ Alle kinderen die in de tuin en buiten op straat spelen, balletje trappen, boem boem enzovoorts. Dit is erger dan alle vakantietijden bij elkaar opgeteld, want niemand gaat op vakantie!!

Als je op een boerderijtje op de hei woont dan heb je echt geluk.
pi_192223470
Volgens nu.nl is het ook vandaag weer druk op de stranden. Het is inmiddels ook al bekend dat je al 3 dagen voordat je klachten krijgt dit virus door kan geven. Ik ben bang dat over 2 weken een enorme stijging aan nieuwe gevallen binnen komen en dan 1 tot 2 weken daarna een enorme sterfte onder die patiënten.
Ik hoop echt dat ik er gigantisch naast zit maar vrees het ergste.
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_192223888
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2020 14:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Je hebt een paar keer uit je raam gekeken en je bent tot de betrouwbare conclusie gekomen dat Nederlanders egoïstisch, onverantwoordelijk en kinderachtig zijn?

Geweldig zo'n raam. Wat kost dat?
Hahaha, grappij. Ik heb het ook gezien op supermarkt, geen afstand, kranten (fotos met idereen op de strand), en ja, niemand op mijn straat houdt de afstand...

En sorry, Ik wil niet beledigen, maar pratten met alle Nederlanders ik kent (sommige na 7 jaar hier...), ik krijgt dat meestal mensen een naive begrip van de situatie hebben.

Inderdaad, is allen mijn opinie...
  maandag 23 maart 2020 @ 13:04:13 #156
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192223924
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:02 schreef molano16 het volgende:

[..]

Hahaha, grappij. Ik heb het ook gezien op supermarkt, geen afstand, kranten (fotos met idereen op de strand), en ja, niemand op mijn straat houdt de afstand...

En sorry, Ik wil niet beledigen, maar pratten met alle Nederlanders ik kent (sommige na 7 jaar hier...), ik krijgt dat meestal mensen een naive begrip van de situatie hebben.

Inderdaad, is allen mijn opinie...
Ik kijk uit mijn magische raam en ik zie een zooi Turken die op het marktplein er een heel praat-concert van maken

Dus gaan we het nu over Turken hebben? Bluf.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192224134
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:04 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik kijk uit mijn magische raam en ik zie een zooi Turken die op het marktplein er een heel praat-concert van maken

Dus gaan we het nu over Turken hebben? Bluf.
Alweer, sorry voor beledigen, maar het is een feit, Nederlanders (and turkse nederlanders) zijn op de strand, genieten de lekker zonnetje.

Ik denk, de enige probleem hebt je met mijn commentaar is de woord "Nederlanders", als zeg ik "Turksen", misschien ben je eens...
  maandag 23 maart 2020 @ 13:16:55 #158
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192224191
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:14 schreef molano16 het volgende:

[..]

Alweer, sorry voor beledigen, maar het is een feit, Nederlanders (and turkse nederlanders) zijn op de strand, genieten de lekker zonnetje.

Ik denk, de enige probleem hebt je met mijn commentaar is de woord "Nederlanders", als zeg ik "Turksen", misschien ben je eens...
Nah... ik denk dat je niet snapt dat er in elk volk wel mensen zijn die denken dat dit een dagje uit is. Een weekje vakantie... of dat er veel mensen zijn die denken even alleen op het strand te wandelen maar vervolgens merken dat het daar vol staat.

En dat gedrag zal je in elk land zien. Behalve misschien Japan want die mensen zijn heel goed te sturen.

Leer trouwens Nederlands.. je posts zijn bijna niet te lezen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192224200
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 12:38 schreef Dirk_Teur het volgende:
Volgens nu.nl is het ook vandaag weer druk op de stranden. Het is inmiddels ook al bekend dat je al 3 dagen voordat je klachten krijgt dit virus door kan geven. Ik ben bang dat over 2 weken een enorme stijging aan nieuwe gevallen binnen komen en dan 1 tot 2 weken daarna een enorme sterfte onder die patiënten.
Ik hoop echt dat ik er gigantisch naast zit maar vrees het ergste.
Nu.nl zaait (volgensmij) paniek... Als je kijkt naar de actuele webcams van zandvoort zie je hooguit een stel mensen die de hond uitlaten maar verder niemand.

https://www.strandweer.nu/livestreams/zandvoort/
Als weinig helpt, help veel meer.
Sparen is voor mensen die niet weten waar ze geld aan uit moeten geven !!!
pi_192224366
Als 2 nijlpaarden vechten om een been dan valt de 3e niet ver van de boom.
pi_192224368
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:16 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nah... ik denk dat je niet snapt dat er in elk volk wel mensen zijn die denken dat dit een dagje uit is. Een weekje vakantie... of dat er veel mensen zijn die denken even alleen op het strand te wandelen maar vervolgens merken dat het daar vol staat.

En dat gedrag zal je in elk land zien. Behalve misschien Japan want die mensen zijn heel goed te sturen.

Leer trouwens Nederlands.. je posts zijn bijna niet te lezen.
Ik moet mijn Nederlands verbeteren, maar je begript me, dus, ik gaat goed...

Misschien ben je klopt, en ik verwacht te veel van deze land...
  maandag 23 maart 2020 @ 13:25:12 #162
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192224390
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:24 schreef molano16 het volgende:

[..]

Ik moet mijn Nederlands verbeteren, maar je begript me, dus, ik gaat goed...
Nauwelijks.

quote:
Misschien ben je klopt, en ik verwacht te veel van deze land...
Daar is de deur.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192224556
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:25 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee man. Fix that shit.
[..]

Daar is de deur.
Je denk mijn commentaar racist is, maar alles je zegt heeft een racist geur.... eerste tijd gebeurt sinds benk ik hier... en ik alleen zei wat kranten zeggen, kijkt je wat ik bedoel?
  maandag 23 maart 2020 @ 13:35:33 #164
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192224615
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:32 schreef molano16 het volgende:

[..]

Je denk mijn commentaar racist is, maar alles je zegt heeft een racist geur....
Ik denk niet dat je een racist bent. Ik denk dat je een simpele ziel bent die op basis van wat simpele observaties conclusies trekt over een heel volk. Dat doen veel mensen.
Er is best wel wat te zeggen over een volk maar daar heb je meer kennis voor nodig dan "uit het raam kijken".

En dat ik geen geduld voor jou en je kutgedrag heb en jou eerlijk vertel dat als het jou niet bevalt in dit land dat het je vrij staat om elders te wonen als het zo'n teleurstelling voor je is. Dat is ook geen racisme. Gewoon solide advies.

quote:
eerste tijd gebeurt sinds benk ik hier... en ik alleen zei wat kranten zeggen, kijkt je wat ik bedoel?
Wat is het nou? Kijk je uit het raam of kijk je in de krant? Je komt nu ineens met een heel ander verhaal.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 23 maart 2020 @ 13:37:39 #165
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192224652
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 12:38 schreef Dirk_Teur het volgende:
Volgens nu.nl is het ook vandaag weer druk op de stranden. Het is inmiddels ook al bekend dat je al 3 dagen voordat je klachten krijgt dit virus door kan geven. Ik ben bang dat over 2 weken een enorme stijging aan nieuwe gevallen binnen komen en dan 1 tot 2 weken daarna een enorme sterfte onder die patiënten.
Ik hoop echt dat ik er gigantisch naast zit maar vrees het ergste.
Het is te bizar allemaal dat zo veel mensen er zo luchtig mee omgaan.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 23 maart 2020 @ 13:38:46 #166
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_192224669
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:17 schreef boegschroef het volgende:

[..]

Nu.nl zaait (volgensmij) paniek... Als je kijkt naar de actuele webcams van zandvoort zie je hooguit een stel mensen die de hond uitlaten maar verder niemand.

https://www.strandweer.nu/livestreams/zandvoort/
Inderdaad ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_192224729
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:35 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je een racist bent. Ik denk dat je een simpele ziel bent die op basis van wat simpele observaties conclusies trekt over een heel volk. Dat doen veel mensen.
Er is best wel wat te zeggen over een volk maar daar heb je meer kennis voor nodig dan "uit het raam kijken".

En dat ik geen geduld voor jou en je kutgedrag heb en jou eerlijk vertel dat als het jou niet bevalt in dit land dat het je vrij staat om elders te wonen als het zo'n teleurstelling voor je is. Dat is ook geen racisme. Gewoon solide advies.
[..]

Wat is het nou? Kijk je uit het raam of kijk je in de krant? Je komt nu ineens met een heel ander verhaal.
"Kijk je uit het raam" je neemt allen de stuk van de verhaal je wilt. Ben je niet kinderachtig? Fijne dag meneer/mevrouw
  maandag 23 maart 2020 @ 13:44:07 #168
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_192224760
Ik werk nu eenmaal buiten en dat gaat voorlopig gewoon door.
Verder blijf ik zo veel mogelijk thuis.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_192224777
Jup. Thuis, net als gister, en morgen.
"Pools are perfect for holding water"
  maandag 23 maart 2020 @ 13:46:36 #170
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192224800
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:42 schreef molano16 het volgende:

[..]

"Kijk je uit het raam" je neemt allen de stuk van de verhaal je wilt. Ben je niet kinderachtig? Fijne dag meneer/mevrouw
Dit zei jij

quote:
ik heb altijd gedacht dat Nederlanders heel serieuze zijn, maar na een pair bezoeken naar supermarkt en kijken door mijn raam... mensen zijn heel egoïstisch, onverantwoordelijk en kinderachtig.
Mijn advies aan jou is... pas meer kennismethoden toe dan "uit het raam kijken" als je conclusies gaat trekken over de wereld.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192224884
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:14 schreef molano16 het volgende:

[..]

Alweer, sorry voor beledigen, maar het is een feit, Nederlanders (and turkse nederlanders) zijn op de strand, genieten de lekker zonnetje.

Ik denk, de enige probleem hebt je met mijn commentaar is de woord "Nederlanders", als zeg ik "Turksen", misschien ben je eens...
Enkele Nederlanders zitten op het strand inderdaad. Andere Nederlanders niet, die zijn binnen. Die zitten bijvoorbeeld op een forum, op generaliserende discriminerende onzin te reageren.

Er is dus geen zinnige uitspraak te maken over Nederlanders als één groep.

Snap je hoe dat werkt?
"Pools are perfect for holding water"
pi_192224938
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:50 schreef probeer het volgende:

[..]

Enkele Nederlanders zitten op het strand inderdaad. Andere Nederlanders niet, die zijn binnen. Die zitten bijvoorbeeld op een forum, op generaliserende discriminerende onzin te reageren.

Er is dus geen zinnige uitspraak te maken over Nederlanders als één groep.

Snap je hoe dat werkt?
Waarom vindt je "discriminerende" mijn woorden? Als ik zeg "Nederlanders" ik bedoel mensen dat in Nederland wonen, ik niet bedoel Pasport Nederlanders zijn slecht burgers, andere mensen hier zijn goede burgers.
pi_192224945
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:42 schreef molano16 het volgende:

[..]

"Kijk je uit het raam" je neemt allen de stuk van de verhaal je wilt. Ben je niet kinderachtig? Fijne dag meneer/mevrouw
Jij bent degene die 'de Nederlanders op het strand' als referentiegroep neemt. Dat is jouw keuze. Je had bijvoorbeeld ook kunnen redeneren; "ik praat met enkele Nederlanders op een online forum, die zitten dus binnen achter hun computer. Dus Nederlanders zitten allemaal binnen."

Is ook een foute redenatie, je kan immers niet op basis van het gedrag van enkelen, conclusies trekken over allen. Maar omdat je uitgaanspunt verschilt, verandert je uitkomst ook.
"Pools are perfect for holding water"
pi_192224961
Alle afspraken afgezegd voor vandaag.
Groepsimmuniteit mag wel het resultaat zijn, maar niet het doel... - Vallon
pi_192224994
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2020 13:53 schreef molano16 het volgende:

[..]

Waarom vindt je "discriminerende" mijn woorden? Als ik zeg "Nederlanders" ik bedoel mensen dat in Nederland wonen, ik niet bedoel Pasport Nederlanders zijn slecht burgers, andere mensen hier zijn goede burgers.
Omdat alle Nederlanders over één kam geschoren worden. In die stelling worden alle Nederlanders afgerekend op het gedrag van enkele Nederlanders. Daarom is het een discriminerende stelling.

(Is niet heel erg verder hoor, doen we allemaal wel eens in meer of mindere mate.)
"Pools are perfect for holding water"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')