Brave meid.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Zit ik voor de oma’s van dit pleurisvolk godverdomme al 3.5 week binnen
Nog erger vind ik die post op FB waarop ze groepen mensen fotograferen om te benadrukken hoe belachelijk het is.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik blijf me in het corona topic verbazen over de hypocrisie van de mensen die daar posten
Ik ging met de kinderen naar het strand en het was zo druk. Echt onverantwoord dat er zo veel mensen bij elkaar zijn
Ik ging daarheen en kwam zoveel mensen tegen. Wat doen die buiten
Was echt enorm druk bij de Action, tuincentrum en bouwmarkt
Zo dat moest ik even kwijt
Ok haagsquote:Op zondag 22 maart 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
Ik blijf me in het corona topic verbazen over de hypocrisie van de mensen die daar posten
Ik ging met de kinderen naar het strand en het was zo druk. Echt onverantwoord dat er zo veel mensen bij elkaar zijn
Alsnog ben je kkdom als je bedenkt dat Nederland gewoon Italie achterna gaat omdat jij lekker met je net zo domme vrienden een middagje naar het park/strand/bouwmarkt/whatever moetquote:Op zondag 22 maart 2020 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog erger vind ik die post op FB waarop ze groepen mensen fotograferen om te benadrukken hoe belachelijk het is.
Vaak dezelfde mensen die het 3 weken geleden allemaal overdreven vonden en er zo lekker nuchter onder bleven
De hele dag op de markt rondhangen totdat je een foto kan maken waar teveel mensen samen zijnquote:Op zondag 22 maart 2020 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nog erger vind ik die post op FB waarop ze groepen mensen fotograferen om te benadrukken hoe belachelijk het is.
Vaak dezelfde mensen die het 3 weken geleden allemaal overdreven vonden en er zo lekker nuchter onder bleven
Eens, maar aan de andere kant is dat de keuze die Nederland heeft gemaakt.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:58 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Alsnog ben je kkdom als je bedenkt dat Nederland gewoon Italie achterna gaat omdat jij lekker met je net zo domme vrienden een middagje naar het park/strand/bouwmarkt/whatever moet
Oke Geertquote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eens, maar aan de andere kant is dat de keuze die Nederland heeft gemaakt.
Je kan niet maanden lang volhouden dat het allemaal niet zo erg is en dan vervolgens verwachten dat mensen het serieus nemen zodra het in Nederland is. Ik denk niet dat de 'groepsimmuniteit' de juiste keuze is. Het zal alleen maar onnodige doden opleveren en een enorme stroom aan zieken.
De lakse houding van Nederland is een keuze geweest.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Oke Geert
Groepsimmuniteit is geen keuze maar een gevolg. Doden is ook geen keuze maar een gevolg
Onzin. Als Nederland twee maanden geleden alles plat had gegooid was dat niet geaccepteerd door de bevolking en had je dezelfde taferelen als in landen in zuid Europa gehad. Officieel een lockdown, maar niemand die zich eraan houdtquote:Op zondag 22 maart 2020 10:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
De lakse houding van Nederland is een keuze geweest.
Het zal mij verder een worst wezen wat de gevolgen zijn. Ik mis die mensen niet en ik werk niet in de zorg dus van mij part leggen ze die mensen buiten op het grasveldje.
Typische Nederlandersquote:Op zondag 22 maart 2020 09:53 schreef Mortaxx het volgende:
Maar het is leuker het kabinet af te kraken bij welke keuze ze ook maaktquote:Op zondag 22 maart 2020 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Als Nederland twee maanden geleden alles plat had gegooid was dat niet geaccepteerd door de bevolking en had je dezelfde taferelen als in landen in zuid Europa gehad. Officieel een lockdown, maar niemand die zich eraan houdt
Beetje zoals de pvv en fvdquote:Op zondag 22 maart 2020 10:33 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Maar het is leuker het kabinet af te kraken bij welke keuze ze ook maakt
Als jij graag gelijk wilt hebben dan mag dat van mij vriendelijke reus. Ik vind de huidige situatie ook prima, maar het resultaat mag geen verrassing zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:12 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Onzin. Als Nederland twee maanden geleden alles plat had gegooid was dat niet geaccepteerd door de bevolking en had je dezelfde taferelen als in landen in zuid Europa gehad. Officieel een lockdown, maar niemand die zich eraan houdt
Als we nu een lockdown zouden krijgen was er volgens die figuren wel weer iets anders niet goedquote:
Met jou zou ik wil in een lockdown willen zittenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:46 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Als we nu een lockdown zouden krijgen was er volgens die figuren wel weer iets anders niet goed
rtquote:Op zondag 22 maart 2020 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met jou zou ik wil in een lockdown willen zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |