Mondkapje draag je vooral om zelf niet de verspreider te zijn. Dus als er geen tekorten waren in de zorg zou ik er wel een willen dragen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
serieus he, zouden jullie je nou niet veiliger voelen om bij het boodschappen doen een mondkapje te dragen?
Mijn laatste pakketje ligt al 2 weken ongeopend in de garage.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:44 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Als je het goed wil doen, ontsmetten en 3 dagen in quarantaine in een zak in de schuur.
Geen idee, maar ik voel me niet onveilig in de supermarkt en ga me dus ook niet veiliger voelen met een mondkapje.quote:
7 maart was gewoon het normale leven nog in Italie, steden vol enzo. Dat is echt niet te vergelijken met die paar honderd man in amsterdamse bos en strandquote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef Smack10 het volgende:
[..]Gaat dit weekend ons de das om doen?twitter:Jarlvanderploeg twitterde op zondag 22-03-2020 om 07:35:37Blijf thuis vandaag. De bekendste viroloog van Italië zegt dat zijn land momenteel de tol betaalt voor het weekend van 7 maart, toen iedereen nog lustig de hort op ging. Vergelijk je alle cijfers dan zit Nederland nu precies in datzelfde, bepalende weekend. https://t.co/sgMaxvmmQd reageer retweet
Dat is waar. Eigenlijk weet niemand voldoende van het virus om keiharde conclusies te trekken. Het is de weg vinden in het donker.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef BE het volgende:
[..]
Nou ja, oeps #helewereld
En dan nog, men leert as we go along, ook in China en Italië.
Wel kan je het RIVM verwijten dat ze minder stellig en juist wat meer voorzichtig hadden moeten zijn.
Wilde naar het strand. Kon nergens mijn auto kwijt. Blijf thuis!!!!quote:Op zondag 22 maart 2020 10:02 schreef nostra het volgende:
Net gefietst in het park, allemaal mensen om heen aan het fietsen en doen. Echt, wat een volk.
ik heb ze niet., Maar begrijp het wel. als is het alleen tijdens het boodschappen dat je het draagt.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, en dat doe ik over. Tevens heb ik handschoenen aan.
Aldus iemand die ook fietste in het park.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:02 schreef nostra het volgende:
Net gefietst in het park, allemaal mensen om heen aan het fietsen en doen. Echt, wat een volk.
Er is vast nog wel 10.000 uur niet gekeken wat herhaald gaat wordenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ook wel zeldzaam op een weekenddag, maar inmiddels had ik toch al wel minstens een uurtje of twee (live?) sport achter de kiezen willen hebben.
ja, het staat er, we hebben in een crisis geen tijd om er jarenlang wetenschappelijk onderzoek naar te doen, dus nemen we dit als MAX.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:58 schreef _I het volgende:
[..]
Eerste zin;
Scientists have discovered that coronavirus could linger in patients for more than a month, which means it’s possible they could transmit the virus long after symptoms subside.
ja das mijn grootste angst ook dat ik verspreid.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Mondkapje draag je vooral om zelf niet de verspreider te zijn. Dus als er geen tekorten waren in de zorg zou ik er wel een willen dragen.
Dit dus. Ramptoeristen gaan zelf naar park om daarna te klagen over andere ramptoeristen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aldus iemand die ook fietste in het park.
De politie en de ME blijven ook thuis ..... laat ze gvd optreden.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef 5thencounter het volgende:
Het is nog steeds gezellig druk in de winkels, straten en parken.. Corona heeft iedereen het weekend vrij gegeven, morgen is het weer Corona As Usual, besmettelijk...
Bedankt voor het uitleggen van de grapquote:Op zondag 22 maart 2020 10:04 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Aldus iemand die ook fietste in het park.
En dat ze misschien besmet zijn.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit dus. Ramptoeristen gaan zelf naar park om daarna te klagen over andere ramptoeristen.
En die waren ook allemaal alleen van huis gegaan om alleen een rondje in het park te fietsen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:02 schreef nostra het volgende:
Ben net wakker, dacht dat het serieus was.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bedankt voor het uitleggen van de grap
Ik ben het olympisch kwalificatie-evenement in het sportklimmen van december aan het kijken, die had ik nog op mijn lijstje en ik kwam er steeds niet aan toe. Bij elkaar toch wel goed om twee dagen te vullen.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er is vast nog wel 10.000 uur niet gekeken wat herhaald gaat worden
Ja onvoorstelbaarquote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef maily het volgende:
Burgemeesters HOPEN dat mensen wegblijven.
Zet gvd de ME in!
Tijdens griep hoef je niet 2+ weken lang aan de beademing te liggen. Dus als je al op de IC terecht komt dan ben je er in no-time weer wegquote:Op zondag 22 maart 2020 09:59 schreef funnywell het volgende:
Maar hebben ze dan ieder jaar IC bedden tekort tijdens de griep, omdat t nu zo in t nieuws is en er met de griep veel meer doden vallen.
Intussen worden alle verontreinigings regels voor chinese fabrieken opgeschort om ze sneller te kunnen laten opstarten. Take that nature! Alle chemicalien gaan gewoon weer direct de rivier in, filters zijn niet nodig voor schoorstenen.quote:
Nee. Kans dat je het oploopt is sowieso klein. Zo’n mondkapje helpt geen ene meter als je niet weet hoe je hem moet gebruiken. En ik las dat ze voornamelijk handig zijn voor mensen die al besmet zijn, maar ook dan geldt dat ze alleen werken als ze echt goed op je gezicht zitten en je goede hygiëne naleeft.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
serieus he, zouden jullie je nou niet veiliger voelen om bij het boodschappen doen een mondkapje te dragen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |