Lekker drastisch welquote:Containers op de grensovergang: Nederlanders komen België niet meer in
https://www.ad.nl/dossier(...)et-meer-in~a37bb96f/
Je zou bijna denken dat die plannen met een reden op zijn gesteld.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:22 schreef byah het volgende: [..] Ik had eigenlijk ook niet anders verwacht, al dat gejank hier over de aanpak van het RIVM terwijl wij 9 vd 10 keer het beste jongetje van de klas zijn.
Ik googlede even voor je en bovenaan:quote:Op zondag 22 maart 2020 09:14 schreef Tris het volgende:
[..]
Is aan mij voorbij gegaan dan. Dit houdt dus in, bedenk ik mij nu, dat mijn boekjes ook niet kunnen worden ingeleverd?
Wel lekker effectief.quote:
Dit is wel bizar.twitter:andreavreede twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:43:48Het mysterie van Bergamo: waarom is het virus daar zo besmettelijk en zo dodelijk? 64% van de besmette mensen moet naar ziekenhuis.10% overleeft het niet. Geleerden breken zich er het hoofd over. Bron: @repubblica reageer retweet
Niet te bevattenquote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Smack10 het volgende:
Dit is wel bizar.twitter:andreavreede twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:43:48Het mysterie van Bergamo: waarom is het virus daar zo besmettelijk en zo dodelijk? 64% van de besmette mensen moet naar ziekenhuis.10% overleeft het niet. Geleerden breken zich er het hoofd over. Bron: @:repubblica reageer retweet
![]()
64% naar het ziekenhuis.
10% death rate.
64% van de bekende besmettingen. Wel een belangrijke nuancering.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Smack10 het volgende:
Dit is wel bizar.twitter:andreavreede twitterde op zaterdag 21-03-2020 om 12:43:48Het mysterie van Bergamo: waarom is het virus daar zo besmettelijk en zo dodelijk? 64% van de besmette mensen moet naar ziekenhuis.10% overleeft het niet. Geleerden breken zich er het hoofd over. Bron: @:repubblica reageer retweet
![]()
64% naar het ziekenhuis.
10% death rate.
Wellicht heeft het te maken met het bijzondere aspect van dit virus dat hoe meer je 'binnen krijgt', hoe zieker je wordt?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Smack10 het volgende:
![]()
64% naar het ziekenhuis.
10% death rate.
Zijn die tenten open? Dan sluiten ze die tenten toch gewoonquote:Op zondag 22 maart 2020 09:21 schreef bitterbal het volgende: [..] In scheveningen roepen de strandtenthouders via social media ook op om niet te komen
Dankjewel. Ik had dit uiteraard ook zelf uit kunnen zoeken maar de meest rare situaties veranderen soms op de meest rare momenten.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik googlede even voor je en bovenaan:
https://www.ah.nl/klantenservice/vraag/kA00Y000000MtpOSAS
nee zijn niet open.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:27 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Zijn die tenten open? Dan sluiten ze die tenten toch gewoon
Over het algemeen is dat 18%, dus 64% is wel flink meer.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
64% van de bekende besmettingen. Wel een belangrijke nuancering.
Alleen frietzaken zijn open.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:27 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Zijn die tenten open? Dan sluiten ze die tenten toch gewoon
Weten we iets over hun testbeleid?quote:Op zondag 22 maart 2020 09:28 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Over het algemeen is dat 18%, dus 64% is wel flink meer.
Daar is helemaal niets over bekend voor zo ver ik weet.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:27 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Wellicht heeft het te maken met het bijzondere aspect van dit virus dat hoe meer je 'binnen krijgt', hoe zieker je wordt?
1) het is daar veel wijdverspreider dan gedachtquote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Smack10 het volgende:
![]()
64% naar het ziekenhuis.
10% death rate.
Denk dat die containers alleen op achterafweggetjes staan, bij de hoofdwegen staan gewoon politiecontroles.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar die belgen kunnen ook niet naar hun zorg baan in NL
Het zijn de sluiproutes idd waar containers neer zijn gezet.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat die containers alleen op achterafweggetjes staan, bij de hoofdwegen staan gewoon politiecontroles.
Jawel, die hebben van hun werkgever een attest wat ze kunnen laten zien. Via de sluiproutes kunnen ze nu inderdaad niet meer, maar via de normale route is dat geen enkel probleem.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
maar die belgen kunnen ook niet naar hun zorg baan in NL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |