eet smakelijk dotjequote:Op zondag 22 maart 2020 07:49 schreef Dotteke het volgende:
Nou ik zit gewoon met een crackertje en belegen kaas en smullen maar
Nu niet gekkie, daarbij eet ik bijna nooit brood. Dus als ik ze een keertje eet zijn het van die lekker knapperig harde broodjes van de AH of bakkerquote:
Jij haalt kinderen uit de winkel? Vinden die ouders daarvan?quote:
Dank je wel skeetquote:
Die zijn vaak blij, vooral in deze tijd waarin de meeste niet weten wat ze met hun kinderen moeten doen. Ze zijn niet gewend he dat de kinderen de hele dag bij hun zijn ( sommige he niet iedereen)quote:Op zondag 22 maart 2020 07:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij haalt kinderen uit de winkel? Vinden die ouders daarvan?
Pas op voor @skysherrif anders eet hij ze allemaal van je opquote:Op zondag 22 maart 2020 07:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb danerolles.
Beetje kaas erin. Beetje chocolade.
quote:
Nee, tis tegenwoordig de hele dag door volk hier Marioquote:Op zondag 22 maart 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
wat is nur los wat is nur los op en zondag en geen punt möglich
Is dat zo een kliko dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pas op voor @:skysherrif anders eet hij ze allemaal van je op
Du hast shon die punkten von DT bekommen,gibts keine punkten mehr arslosch.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Du hast shon die punkten von DT bekommen,gibts keine punkten mehr arslosch.
bedanktquote:Op zondag 22 maart 2020 07:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Du hast shon die punkten von DT bekommen,gibts keine punkten mehr arslosch.
Sky MOET met z'n vette pens uit de buurt van m'n eten blijvenquote:Op zondag 22 maart 2020 07:53 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Pas op voor @:skysherrif anders eet hij ze allemaal van je op
Heute nacht weer misschien? Maar dan ben ik er zeker ook met dt.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:54 schreef mario390 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |