Ja dud, doe mij er maar 2.mogge trouwens ookquote:Op zondag 22 maart 2020 07:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel koud nog.
Even de oven aanslingeren voor croissants
Ja jij wil alle pecanbroodjes weer voor jezelfquote:Op zondag 22 maart 2020 07:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang het maar niet met jou is vind ik dat niet erg
Je bent goed ingelopen vannachtquote:
Nee. Zijn allemaal voor mij.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:39 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja dud, doe mij er maar 2.mogge trouwens ook
En je vrouw/vriendin krijgt niets?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zijn allemaal voor mij.En pannenkoekjes voor m'n kind.
Mario had veel kunnen pakken.Snap het niet.quote:
Ik had je graag geholpen met stoppen; dan kon ik even echt gemeen doen wanneer je naar een sigaret snaktquote:Op zondag 22 maart 2020 07:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het valt wel mee maar het liefst stop ik
De geur van koffie zelf wel ja!
Rook jij dan?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik had je graag geholpen met stoppen; dan kon ik even echt gemeen doen wanneer je naar een sigaret snakt
O dat is wel netjes als je zo kan rokenquote:Op zondag 22 maart 2020 07:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hmmmm maar sochtends rook ik eigenlijk nooit, meestal pas na het avondeten.
Roken stinkt al kan je nagaan als je koffie en rook hebt
Ik heb er pas zin in als ik echt wat gegeten heb of wat gedaan heb. Maarja dan heb ik er ook wel echt zin inquote:Op zondag 22 maart 2020 07:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel netjes als je zo kan roken
Als een 🌹quote:Op zondag 22 maart 2020 07:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Dobre utro motorblokkie![]()
![]()
Goed geslapen ?
Je bent gewoon lui dus.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er pas zin in als ik echt wat gegeten heb of wat gedaan heb. Maarja dan heb ik er ook wel echt zin in
Nee die dikkerd moet afvallen.quote:
Als je dan wilt stoppen een paar dagen niet echt wat eten of wat doenquote:Op zondag 22 maart 2020 07:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er pas zin in als ik echt wat gegeten heb of wat gedaan heb. Maarja dan heb ik er ook wel echt zin in
quote:
Ik haal ze meestal bij de deka, en dan zelf helemaal afbakken. Uit hun eigen bakkerij.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee. Zijn allemaal voor mij.En pannenkoekjes voor m'n kind.
Ik heb danerolles.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij de deka, en dan zelf helemaal afbakken. Uit hun eigen bakkerij.
Kinderen?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:45 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik haal ze meestal bij de deka, en dan zelf helemaal afbakken. Uit hun eigen bakkerij.
Wat dan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |