Ik dronk eerder ook met melk en suiker, maar nu vind ik dat zo smerigquote:Op zondag 22 maart 2020 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik vind de geur van koffie heerlijk maar zonder melk is het voor mij te sterk. Heel soms drink ik wel koffie zwart, kleine slokjes
Leuke is dat toen ik 16 was het juist heerlijk vondquote:Op zondag 22 maart 2020 07:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik dronk eerder ook met melk en suiker, maar nu vind ik dat zo smerig
Je went ook wel aan zwarte koffie, het is even doorzetten
Het is heel raar allemaalquote:Op zondag 22 maart 2020 07:01 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Apart, ze dragen ook handschoenen dus waarom zou een mondkapje niet mogen.
Maar er moet dan een klant zijn die iets heeft gezegd want denk niet dat de manager zomaar van gedachten gaat veranderen. Eerst mocht het wel en toen opeens niet meer
quote:Op zondag 22 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat toen ik 16 was het juist heerlijk vondmaar nou ik ouder ben niet meer.
Koffie met melk en suiker is wel
Haha ja tuurlijk! Ouwe dieselmotorquote:Op zondag 22 maart 2020 07:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zelfs toen ik er niet was werd er aan me gedacht.Wordt je bijna verlegen van.Zo lief.
Denk je dat je de rest van de dag niks meer gaat pakken dan ?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:05 schreef mario390 het volgende:
als ik de dtime niet gemakt hadde ,was 0 punten deze nacht
Je had deze heel mooi gemakt.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:05 schreef mario390 het volgende:
Was het weer zo druk hier dan vannacht Mario?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:05 schreef mario390 het volgende:
Het helpt misschien niet maar het kan volgens mij ook geen kwaad toch? En de manager geeft als reden dat het klanten afschrikt, maar er lopen er zoveel met handschoenen en een masker rond.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is heel raar allemaal
Raar is het niet, ze zeggend at het niet helpt maar in de ziekenhuizen smeken ze er om
Snap ook best dat je als ouders zijnde bezorgd bent als je kind nu in de massa werkt
Ik drink eigenlijk ook alleen maar koffie met melk en suikerquote:Op zondag 22 maart 2020 07:03 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Leuke is dat toen ik 16 was het juist heerlijk vondmaar nou ik ouder ben niet meer.
Koffie met melk en suiker is wel
Ben benieuwd hoe dat smaakt met een pecanbroodjequote:Op zondag 22 maart 2020 06:56 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
Had ooit die van buisman gedronken en die was zooooo lekkerMaar die verkopen ze helaas niet meer
Deze van de ah merk is wat minder maar ook nog lekker genoeg
Knappe mannen mogen zich altijd meldenquote:Op zondag 22 maart 2020 07:00 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Jij en sky ?ow jee gaat hij nou ook al met de heren dartelen
@:skysherrif verklaar je nader
Heyyy skyquote:Op zondag 22 maart 2020 07:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Knappe mannen mogen zich altijd melden
quote:
quote:
Wel raadzaam.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:16 schreef Dotteke het volgende:
Heb de mannen in de witte pakken al gestuurd
Haags of dud0r ?quote:Op zondag 22 maart 2020 07:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Knappe mannen mogen zich altijd melden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |