Tuurlijk! Wat jij wil lammetjequote:Op zondag 22 maart 2020 06:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neem ik denk ik er wel een koffie bij, of een capuccino als ik wakker word
is dat ook goed?
Pumpkin spice latte.... wat is datquote:Op zondag 22 maart 2020 06:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk! Wat jij wil lammetje![]()
Ik heb ook nog pumpkin spice lattebest lekker
Zo dubbel weer dit Dot,ik zou het juist goed vinden.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Dit is toch van de zotte zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-dragen-mondkapje
Ja, die mensen staan echt zo bloot aan het risico, waarom vakken vullers geen mondkapje gevenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo dubbel weer dit Dot,ik zou het juist goed vinden.
Zeg ik was de laatste die op jou reageerdequote:Op zondag 22 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Nou het nieuwe DTS liefdeskoppel heeft geen oog meer voor anderen FF
Heb je ondanks alles een leuke dag gehad gisteren?
Snap best als je in zo winkel werkt met zo veel mensen die er komen en zo dicht bij je komen dt je je zefl en andere wil beschermenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zeg ik was de laatste die op jou reageerde
Maar ik snap wel trouwens dat die gast naar huis werd gestuurd. Is inderdaad een raar beeld als medewerkers met mondkapjes gaan werken en het is ook totaal overbodig.
Ik heb gisteren een superleuke dag gehad vooral door DTS,Dank daarvoor.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Mooi zo, Niemand kan zijn verjaardag of andere feestelijkheden niet meer vieren.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een superleuke dag gehad vooral door DTS,Dank daarvoor.
Dezequote:Op zondag 22 maart 2020 06:46 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Pumpkin spice latte.... wat is dat
Jij houdt je goed aan de regels Dot. Kuddo`s daarvoor..quote:Op zondag 22 maart 2020 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, Niemand kan zijn verjaardag of andere feestelijkheden niet meer vieren.
Zei gisteren al het is wel goedkoper leven zo.
Ik ging normaal iedere dag wel ff naar de winkel. Vaak neem je dan toch onzin dingen mee.
Ben un de hele week niet in de winkel geweest
Wie ? Wat heb ik gemistquote:Op zondag 22 maart 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind de geur van koffie heerlijk maar zonder melk is het voor mij te sterk. Heel soms drink ik wel koffie zwart, kleine slokjesquote:
Mij soberso neem ik aan.quote:
quote:Op zondag 22 maart 2020 06:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een superleuke dag gehad vooral door DTS,Dank daarvoor.
DT meister.quote:
Ja, het is nietsquote:Op zondag 22 maart 2020 06:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij houdt je goed aan de regels Dot. Kuddo`s daarvoor..![]()
Tis verdomme wat.
Apart, ze dragen ook handschoenen dus waarom zou een mondkapje niet mogen.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:44 schreef Dotteke het volgende:
Dit is toch van de zotte zeg
https://www.telegraaf.nl/(...)-om-dragen-mondkapje
Zelfs toen ik er niet was werd er aan me gedacht.Wordt je bijna verlegen van.Zo lief.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:59 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
leuk om te horen dit! Was je gisteren dan veel hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |