Maar ik had je voor geen goud willen missen tijdens de DTquote:Op zondag 22 maart 2020 06:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
hoe op
Ik ging net een kop thee voor ons zetten
Heb haar wel geprobeerd te troosten, maar ze was ontroostbaar. Al huilend in slaapgevallen....quote:Op zondag 22 maart 2020 06:36 schreef Dotteke het volgende:
O je een jij maar lachen zeker, of heb je haar getroost
Uitstekende keuzequote:Op zondag 22 maart 2020 06:35 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oehhhhh ehm, zoethout heb ik al gehad
Dus doe maar honing dit keer
Ja was een te kort bezoekje maar toch vermakelijkquote:Op zondag 22 maart 2020 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar ik had je voor geen goud willen missen tijdens de DT
ALs je een keer begint kan je niet meer stoppen hequote:Op zondag 22 maart 2020 06:36 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja heel kort, downtime meegepost, niet gepakt en weer gaan slapen
Gezellig tochquote:Op zondag 22 maart 2020 06:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar ik had je voor geen goud willen missen tijdens de DT
Ik zou echt willen dat mijn ritme anders was ik nu net wakker was en ook heerlijk kon gaan ontbijtenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:37 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Uitstekende keuzeZoethout had ik ook gisteren gehad
Staat er goed 'soms'quote:
Nee was de laatste keer. Ik ga niet voor 3x is scheepsrechtquote:Op zondag 22 maart 2020 06:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je een keer begint kan je niet meer stoppen he
Nou hopelijk pak je hem vannacht.
ik bewaar de pecanbroodjes welquote:Op zondag 22 maart 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik zou echt willen dat mijn ritme anders was ik nu net wakker was en ook heerlijk kon gaan ontbijten
We gaan het zienquote:Op zondag 22 maart 2020 06:41 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee was de laatste keer. Ik ga niet voor 3x is scheepsrecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |