quote:Op zondag 22 maart 2020 06:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We hebben de hele dag om bij te kletsen![]()
Ik ben toch met jou aan het praten dus hoe kan het anders dan GEWELDIG gaan
Nee dat weet ik, ik ga wel ff weer een stapje terug kan je naar Limoen dartelenquote:
Ja alleen moet ik wel zo slapenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
We hebben de hele dag om bij te kletsen![]()
Ik ben toch met jou aan het praten dus hoe kan het anders dan GEWELDIG gaan
Limoen is mijn herder, zij leert mij dartelen.quote:Op zondag 22 maart 2020 06:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee dat weet ik, ik ga wel ff weer een stapje terug kan je naar Limoen dartelen
Gelukkig blijft hij nog opquote:Op zondag 22 maart 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal nog eens wat liefs zeggen, Je hout me gewoon voor de gek
Hij is helemaal voor jou hoorquote:
Ga lekker ff iedereen wakker roepenquote:Op zondag 22 maart 2020 06:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig blijft hij nog oponze dartelende lammetje
We hebben alleen nog @:MrsLoveable @:jippie68 nodig om sky in actie te zien met zijn praatjes charmes
quote:Op zondag 22 maart 2020 06:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Limoen is mijn herder, zij leert mij dartelen.
Nou Sky kan beter iemand buiten deze chat vinden, een lekkere meid van zijn eigen leeftijdquote:Op zondag 22 maart 2020 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij is helemaal voor jou hoorOf jippie of mrsloveable. Maar het is gezellig met sky, beetje lachen, beetje ruzie maken
echt welquote:Op zondag 22 maart 2020 06:28 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Sjeez, ochtendhumeur ? Ze horen het heus niet hoor
Je leidt me vast ergens heen, maar ik weet niet zeker of dat ook het licht isquote:Op zondag 22 maart 2020 06:27 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]oww gaaf! Ik ben jouw herder in het duisternis en leid je naar het licht
zoiets ?
WHUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 22 maart 2020 06:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat lukt haar wel met haar schelle krijsende stem
Naar de bakker voor pecanbroodjesquote:Op zondag 22 maart 2020 06:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Je leidt me vast ergens heen, maar ik weet niet zeker of dat ook het licht is
Komt eraanquote:Op zondag 22 maart 2020 06:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
hahaha ja doe maar thee
doe maar ehmmm rooibos dit keer
Oehhhhh ehm, zoethout heb ik al gehadquote:Op zondag 22 maart 2020 06:34 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Komt eraan![]()
Wil je de normale variant of rooibos met honing, specerijen of zoethout ? Heb 4 verschillende varianten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |