oh das erg mooiquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K&W / Atmoz' klus/thuisbioscoop/bouw/elektronica topic #12
Einde van deze post
Lekkere herfstspinnennesten en stofnestenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
K&W / Atmoz' klus/thuisbioscoop/bouw/elektronica topic #12
Einde van deze post
Onze rasoptimist is er ook weerquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere herfstspinnennesten en stofnesten
ah hier heeft uitrstraling toch wel een zeer belangrijk puntquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekkere herfstspinnennesten en stofnesten
wat voor?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb 4 plantjes besteld. ben benieuwd
Daarna gewoon weer half dagje terug plakkenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
Ach. het zijn nepplanten. Daar ga je gewoon met de stofzuiger over
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarna gewoon weer half dagje terug plakken
Beetje Thailand in huis halen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://nl-nl.bakker.com/(...)-elho-sierpotten-wit
ja als ik niet naar thailand haal ik thailand wel hierheen.quote:
Ah! ben benieuwd. doe eens een foto als ze er zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
deze
https://nl-nl.bakker.com/(...)-elho-sierpotten-wit
zal ik doen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! ben benieuwd. doe eens een foto als ze er zijn.
Zit er dadelijk een omgebouwde tussen, zul je net zien.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja als ik niet naar thailand haal ik thailand wel hierheen.
Doe ook al de wai naar alles en iedereen
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit er dadelijk een omgebouwde tussen, zul je net zien.
Liefhebbers van de Amorphophallus titanum kunnen vandaag hun hart ophalen en hun adem inhouden in de Leidse Hortus Botanicus. De Reuzenaronskelk is vanacht gaan bloeien en vespreidt sindsdien een penetrante lijkengeur, waarmee de plant insecten lokt. De Amorpho Fallus wordt vanwege zijn vorm ook wel penisplant genoemd. Vorig jaar maakte het Leise cabaret-duo Tartufe er nog een liedje over. Wie geen zin of tijd heeft om naar de hortus te gaan, kan de plant via de webcam op www.hortusleiden.nl bewonderen.quote:
ja een keer in een hele lange tijd geloof ikquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:11 schreef FranticDJ het volgende:
Dat apparaat bloeit toch maar een paar uur ofzo?
Ik heb zijn kleine broertje ooit in de voortuin gehad, duivelsaronskelk als ik me niet vergis, die rook je serieus al van 200 meter afstand en het hele raam zag zwart van de vliegen.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Liefhebbers van de Amorphophallus titanum kunnen vandaag hun hart ophalen en hun adem inhouden in de Leidse Hortus Botanicus. De Reuzenaronskelk is vanacht gaan bloeien en vespreidt sindsdien een penetrante lijkengeur, waarmee de plant insecten lokt. De Amorpho Fallus wordt vanwege zijn vorm ook wel penisplant genoemd. Vorig jaar maakte het Leise cabaret-duo Tartufe er nog een liedje over. Wie geen zin of tijd heeft om naar de hortus te gaan, kan de plant via de webcam op www.hortusleiden.nl bewonderen.
lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zijn kleine broertje ooit in de voortuin gehad, duivelsaronskelk als ik me niet vergis, die rook je serieus al van 200 meter afstand en het hele raam zag zwart van de vliegen.
Hele buurt klagen, ik dit snuitje opzetten ----->quote:
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen jaquote:
Die was toen al wat jaartjes dood.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:16 schreef FranticDJ het volgende:
Je weet zeker dat dat niet aan je schoonmoeder in de kelder lag?
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen ja
Je doet net alsof dit de normaalste gang van zaken is, wat voorn gevangenen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar wil je uitleg over dan? Dat ik een favorite prisoner heb? Ik schrijf met gevangenen ja
hmm misschien ja :p maar moeten we wel het type lockdown vooraf bepalenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
Kan er ook gegokt worden wanneer de lockdown ingaat?
Nou fles moet maar zeggen dan :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben in de ochtend maar matig op Fok
Ah zijn daar gradaties inuquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm misschien ja :p maar moeten we wel het type lockdown vooraf bepalen
Een negerin in Amerika die op z'n vroegst in 2055 vrij kan komen want pas een paar jaar vast zit.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:18 schreef UitStraling het volgende:
Je doet net alsof dit de normaalste gang van zaken is, wat voorn gevangenen?
En mag je nog naar je werk?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ah zijn daar gradaties inu
Ik zou zeggen dat er alleen iedereen binnen en alles dicht een optie zou zijn
jeetje.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een negerin in Amerika die op z'n vroegst in 2055 vrij kan komen want pas een paar jaar vast zit.
40 jaar voor poging tot moord
40 jaar voor kindermishandeling voor gevorderden
10 jaar voor gewelddadig verzet bij arrestatie.
Veel mensen willen wel met gevangenen schrijven, "behalve als ze dit of dat gedaan hebben". Ik vind dat hypocriet, maar dat is dus de reden waarom Ashley (34) dus maar heel moeilijk aan een schrijfmaatje kon komen. Ik zie dat anders, ik schrijf met een persoon en niet met zijn of haar daden. En veroordeeld is ze al, dat hoef ik niet nogeens te doen. Dus schrijf ik met een leuke vrouw van 34 in een gevangenis in Florida. En we hebben best een aardige klik![]()
We hebben het overigens nooit over waarom ze daar zit, maar dat kun je heel makkelijk opgooglen. Amerika geeft geen fuck om privacy namelijk. Besides, we weten allemaal dat die mensen daar niet voor een rolletje drop bij de albert heijn zitten.
Kindermishandeling? Pfoe dat je dat kan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een negerin in Amerika die op z'n vroegst in 2055 vrij kan komen want pas een paar jaar vast zit.
40 jaar voor poging tot moord
40 jaar voor kindermishandeling voor gevorderden
10 jaar voor gewelddadig verzet bij arrestatie.
Veel mensen willen wel met gevangenen schrijven, "behalve als ze dit of dat gedaan hebben". Ik vind dat hypocriet, maar dat is dus de reden waarom Ashley (34) dus maar heel moeilijk aan een schrijfmaatje kon komen. Ik zie dat anders, ik schrijf met een persoon en niet met zijn of haar daden. En veroordeeld is ze al, dat hoef ik niet nogeens te doen. Dus schrijf ik met een leuke vrouw van 34 in een gevangenis in Florida. En we hebben best een aardige klik![]()
We hebben het overigens nooit over waarom ze daar zit, maar dat kun je heel makkelijk opgooglen. Amerika geeft geen fuck om privacy namelijk. Besides, we weten allemaal dat die mensen daar niet voor een rolletje drop bij de albert heijn zitten.
Incel he. Nooit in de buurt geweest van zelf kinderen hebben. Waarschijnlijk werd het dan wel een stuk lastiger. Sowieso om het er niet over te hebben.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kindermishandeling? Pfoe dat je dat kan.
In principe zou het mogen, maar in principe werken alle niet directe functies vanuit huisquote:
alleen wandelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
In principe zou het mogen, maar in principe werken alle niet directe functies vanuit huis
Maandagmiddag 17.00 persconferentie waarin wordt aangekondigd dat Nederland per direct in lockdown gaat omdat er te veel idioten met eencellige hersenen zijn die niet om kunnen gaan met de huidige maatregelenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
dat laatste maakt niet zoveel verschil. gaan ze nog steeds naar scheveningenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maandagmiddag 17.00 persconferentie waarin wordt aangekondigd dat Nederland per direct in lockdown gaat omdat er te veel idioten met eencellige hersenen zijn die niet om kunnen gaan met de huidige maatregelen.
Nou ja, dat of alleen het sluiten van alle winkels behalve supermarkten, drogisterijen en apotheken.
Nee. en zeker niet voor van die halfbakken mooiweerdeelnemers als jij.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:22 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. en zeker niet voor van die halfbakken mooiweerdeelnemers als jij.
hersenEN suggereert toch een soort meervoudquote:
Knakworsten.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn goede dingen om te laten bezorgen volgende week voor als ik ziek zou worden e niet naar de super kan?
Pasta producten mag je maar 1 per soort.
Ik weet dat soort dingen nooit zo goed
kijk in je huis om je heen en bedenk je wat het eerste op zou raken. EN bedenk je hoe erg je dat zou vinden.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
wat zijn goede dingen om te laten bezorgen volgende week voor als ik ziek zou worden e niet naar de super kan?
Pasta producten mag je maar 1 per soort.
Ik weet dat soort dingen nooit zo goed
Alleen met 1.5 meter vrije ruimte om je heenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mogen we nog naar buiten om alleen te wandelen
Blikken fruit ook, die dingen zijn toch tot in de oneindigheid houdbaar.quote:
ja bedoel eigenlijk meer eten :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk in je huis om je heen en bedenk je wat het eerste op zou raken. EN bedenk je hoe erg je dat zou vinden.
Als ik hier om me heen zou kijken is het eerste wat op zou raken en wat ik vervelend zou vinden waarschijnlijk scheerzeep, over 6 tot 8 weken.
quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen met 1.5 meter vrije ruimte om je heen.
Maar niet iedereen snapt dat. Bij de supermarkt hield ik afstand van degene voor me, tot er een hork met zijn kar tussen ging staan... zich omdraaide en vroeg of ik toch in de rij stond...Toen heb ik maar even gezegd dat ik me aan de afstandvoorschriften probeer te houden, maar dat voordringen dat wel lastig maakt. Toen ging hij achter me staan... met de voorkant van zijn winkelwagen zo ongeveer tegen mijn rug...
Scheerzeep heb ik echt al jaren niet meer aangeraakt, zou niet eens weten of ik het wel heb. Trimmen ftwquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kijk in je huis om je heen en bedenk je wat het eerste op zou raken. EN bedenk je hoe erg je dat zou vinden.
Als ik hier om me heen zou kijken is het eerste wat op zou raken en wat ik vervelend zou vinden waarschijnlijk scheerzeep, over 6 tot 8 weken.
Biiterbal is een meisjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo eentje had ik laatst ook jaquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen met 1.5 meter vrije ruimte om je heen.
Maar niet iedereen snapt dat. Bij de supermarkt hield ik afstand van degene voor me, tot er een hork met zijn kar tussen ging staan... zich omdraaide en vroeg of ik toch in de rij stond...Toen heb ik maar even gezegd dat ik me aan de afstandvoorschriften probeer te houden, maar dat voordringen dat wel lastig maakt. Toen ging hij achter me staan... met de voorkant van zijn winkelwagen zo ongeveer tegen mijn rug...
Ja, het gaat toch ook over meerdere mensen met zo'n eencellig brein.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hersenEN suggereert toch een soort meervoud
Alleen functioneel, fun gebeuren zoals nu nog teveel risico's. Al mag je kennelijk in Spanje nog wel alleen joggenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja mogen we nog naar buiten om alleen te wandelen
Wereldwijde politiestaat incomingquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
De wereld gaat echt onherkenbaar en blijvend veranderen.
https://www.demorgen.be/n(...)%2Fwww.google.com%2F
wil alleen wel een wandeling kunnen maken :pquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Alleen functioneel, fun gebeuren zoals nu nog teveel risico's. Al mag je kennelijk in Spanje nog wel alleen joggen
Allemaal zelf naar gemaaktquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
eindelijk. nu nog met een stemmetjequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Dat ik je ooit nog deze zin zou horen zeggen, het is wel een serieuze crisis hequote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wil alleen wel een wandeling kunnen maken :p
kan je nagaan hoe ernstig het allemaal isquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ik je ooit nog deze zin zou horen zeggen, het is wel een serieuze crisis he
"uw gulp staat open"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eindelijk. nu nog met een stemmetje
'mevrouw doet uw mondkapje op '
Bel de politie dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:57 schreef bitterbal het volgende:
lekker aan het hoesten ook op het balkon
vrouwelijke dronestem; mevrouw u weet toch wel dat u dan geen witte broek moet aantrekken'quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:57 schreef UitStraling het volgende:
"mevrouwtje u bent aan het doorlekken, derde straat links is een Etos"
Mannelijke stem "mevrouwtje gooit er eens een mem uit"quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vrouwelijke dronestem; mevrouw u weet toch wel dat u dan geen witte broek moet aantrekken'
Ja en je bent voorraad aan het aanleggen ...quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je nagaan hoe ernstig het allemaal is
is maar goed dat jij ze niet gaat besturenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mannelijke stem "mevrouwtje gooit er eens een mem uit"
19842020quote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:58 schreef Koen66 het volgende:
Als deze crisis lang genoeg duurt is de wereld gewend aan gecontroleerd te leven. Een echte George Orwell achtige wereld
platschietenquote:Op zaterdag 21 maart 2020 23:56 schreef bitterbal het volgende:
' mevrouw, niet wegrennen. mevrouw staan blijven!!'
" aaaaarg ze gaat er vandoor aaaarg'
Dat denk jijquote:Op zondag 22 maart 2020 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is maar goed dat jij ze niet gaat besturen
quote:Werk aan
de winkel
Helaas is de website van Albert Heijn tijdelijk niet beschikbaar. We zijn hard aan het werk om dit zo snel mogelijk te verhelpen.
Serieus, ben jij zo'n pleepapier man?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
men kan zeggen wat men wil, maar "er is genoeg van alles voor iedereen, alleen de distributie is wat ontregeld" is niet meer houdbaar natuurlijk. Als ik op woensdag pleepapier bestel en Plus kan dat op zaterdag niet leveren, dan is er wel wat aan de hand.
Wat precies?quote:Op zondag 22 maart 2020 00:10 schreef Ygritte het volgende:
Zou je denken?![]()
Ik vond het ook wel een mooi verhaal.
nee, ik constateer dat alleen even. Noemde ik pleepapier als het eerste wat op zou raken? Nee,quote:Op zondag 22 maart 2020 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Serieus, ben jij zo'n pleepapier man?
Ik gok erop dat boontjes uit Kenia het eerste verdwijnen, of bananen of hipster avocado's.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee, ik constateer dat alleen even. Noemde ik pleepapier als het eerste wat op zou raken? Nee,
apart wel, gisteren lag het hier nog bij een paar winkels, waarom heeft jouw Plus er zo'n issue meequote:Op zondag 22 maart 2020 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
men kan zeggen wat men wil, maar "er is genoeg van alles voor iedereen, alleen de distributie is wat ontregeld" is niet meer houdbaar natuurlijk. Als ik op woensdag pleepapier bestel en Plus kan dat op zaterdag niet leveren, dan is er wel wat aan de hand.
Weet ik ook niet. Vorige week lagen er nog diverse pakken goedkoopmerk maar inmiddels is er niets meer. Aanvoer opgedroogd.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, gisteren lag het hier nog bij een paar winkels, waarom heeft jouw Plus er zo'n issue mee
AH heeft last van distributieproblemen door een 'ernstig incident' (wat dat ook maar moge zijn)quote:
ja kun je ook precies niks mee :Squote:Op zondag 22 maart 2020 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
AH heeft last van distributieproblemen door een 'ernstig incident' (wat dat ook maar moge zijn)
ja ik las het net. Kunnen ze er ook nog wel bij hebbenquote:Op zondag 22 maart 2020 00:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
AH heeft last van distributieproblemen door een 'ernstig incident' (wat dat ook maar moge zijn)
treurig maarquote:Op zondag 22 maart 2020 00:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Johnson vreest dat het Britse gezondheidssysteem overweldigd gaat worden. Jammer joh, bij de EU hoef je niet meer aan te kloppen
quote:Op zondag 22 maart 2020 01:01 schreef Bos81 het volgende:
Slapen is voor mietjes, en ik ben dus geen mietje
Fles heeft genoeg wc papier, geen zorgen over dat Hamsteren is een psychologisch dingetje. Merk het bij mezelf ook, ben er ook gevoelig voor. Zo heb ik ontdekt dat je zogenoemde hamster supermarkten hebt. Bitterbal kwam met het idee dat supermarkten met veel parkeerplek sneller een hamster winkel worden. Dit lijkt te kloppen, ik heb een AH met een parkeergarage, die is dramatisch.quote:Op zondag 22 maart 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
apart wel, gisteren lag het hier nog bij een paar winkels, waarom heeft jouw Plus er zo'n issue mee
Nee dat zijn het niet. Totaal niet zelfs. Maar het is wel lekker om er even niet over na te denken.quote:Op zondag 22 maart 2020 01:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als dat de grootste problemen van de wereld zijn kan ik rustig gaan slapen
Nog maar 56quote:Op zondag 22 maart 2020 02:03 schreef liesje1979 het volgende:
En Fles draagt daar aan bij met zijn hoeveel rollen heb je nu Fles?-
Ik ook wel denk ikquote:Op zondag 22 maart 2020 02:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Daar zou ik ongeveer 4 maanden mee kunnen doen.
Just to be surequote:
Klopt maar je mag er ook vanuit gaan dat er echt hele gezinnen nu zonder zitten, stel je had nu weer je bestelling gekregen, totaaaaaal niet nodig maar een gezin wat na je heeft besteld krijgt weer niets,quote:Op zondag 22 maart 2020 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Just to be sure
Maar je mag er wel van uitgaan dat er binnen 4 maanden weer normaal toiletpapier te koop is.
Zou goed zijn. Ik hamster heus niet om het hamsteren hoor. Maar ieder mag er ook het zijne van vinden. Ik ben gewoon niet verantwoordelijk voor het geluk van de rest van de wereld.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Klopt maar je mag er ook vanuit gaan dat er echt hele gezinnen nu zonder zitten, stel je had nu weer je bestelling gekregen, totaaaaaal niet nodig maar een gezin wat na je heeft besteld krijgt weer niets,
Als niemand meer teveel hamstert is er volgende week alweer een normale voorraad.
Maar je kan wel bijdragen aan het geluk van de wereld.quote:Op zondag 22 maart 2020 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou goed zijn. Ik hamster heus niet om het hamsteren hoor. Maar ieder mag er ook het zijne van vinden. Ik ben gewoon niet verantwoordelijk voor het geluk van de rest van de wereld.
Je hebt anders best wel tegengas gegevenquote:
Ja maar eerst in de afhaalfile bij IKEA staan.quote:Op zondag 22 maart 2020 07:01 schreef Karzai het volgende:
Het zonnetje schijnt alweer, iedereen weer massaal naar het strand en de bouwmarkt?
quote:Op zondag 22 maart 2020 08:04 schreef UitStraling het volgende:
Zo, wie lust er een lekker kopje koffie op deze mooie zondagochtend?
Dankjequote:Op zondag 22 maart 2020 08:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schuift ondanks Rob met zijn spleetje toch een lekker kopje koffie naar bitterballie.
Komt voor de bakker mijn beste Karzaiquote:Op zondag 22 maart 2020 08:08 schreef Karzai het volgende:
Lekker mag ik er ook een tosti bij en een zacht gekookt eitje die ik uit kan lepelen?
Heb je ook iets van een chocolade muffin?quote:Op zondag 22 maart 2020 08:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt voor de bakker mijn beste Karzai
Al moet ik inbreken in een lokale supermarkt, ga ik regelen, een of twee?quote:Op zondag 22 maart 2020 08:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je ook iets van een chocolade muffin?
nou doe dan maar 2quote:Op zondag 22 maart 2020 08:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Al moet ik inbreken in een lokale supermarkt, ga ik regelen, een of twee?
nicequote:Op zondag 22 maart 2020 08:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben al onderweg, ik neem ook vers warm brood en hagelslag mee
💝😎quote:Op zondag 22 maart 2020 08:08 schreef Karzai het volgende:
Lekker mag ik er ook een tosti bij en een zacht gekookt eitje die ik uit kan lepelen?
Die zal wel een bitterbal op hebben gegeten die obesivlieg.quote:Op zondag 22 maart 2020 08:45 schreef bitterbal het volgende:
k heb hier echt een dikke strontvlieg rondvliegen
dat dat die nog in de lucht komt met die kleine vleugeltjes
quote:Op zondag 22 maart 2020 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die zal wel een bitterbal op hebben gegeten die obesivlieg.
naar de supermarkt :pquote:Op zondag 22 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
gaan we vandaag rennen of fietsen?
daar hoef ik vandaag niet heen. heb nog genoeg in huisquote:
IK ga wellicht vanmiddag even een klein blokje rennen. Maar echt klein, al heel lang niet meer gedaan zodat ik eigenlijk bij 0 moet beginnen.quote:Op zondag 22 maart 2020 09:20 schreef gianni61 het volgende:
mogguh
gaan we vandaag rennen of fietsen?
heb vorige week voor het eerst sinds een jaar ofzo weer gerend. ging op zich wel goed, maar daarna voelde ik het welquote:Op zondag 22 maart 2020 09:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ga wellicht vanmiddag even een klein blokje rennen. Maar echt klein, al heel lang niet meer gedaan zodat ik eigenlijk bij 0 moet beginnen.
Daar eet ik ook af en toe van.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik beter morgen naar de ah, rustiger.
Heb eten maar dan begin ik al aan mijn noodvoorraad :p
quote:Op zondag 22 maart 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar eet ik ook af en toe van.Maar steeds weer bijgevuld.
Anders moet je vanavond rond (Nederlandse) etenstijd gaan, tussen 18.00 en 18.30. Hier is het dan uitgestorven.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
misschien kan ik beter morgen naar de ah, rustiger.
Heb eten maar dan begin ik al aan mijn noodvoorraad :p
ja dat zei stiefmonster ook. moet dan even kijken tot hoe laat ze open zijn op zondagquote:Op zondag 22 maart 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Anders moet je vanavond rond (Nederlandse) etenstijd gaan, tussen 18.00 en 18.30. Hier is het dan uitgestorven.
Zelfs hier is die tot 20.00 uur openquote:Op zondag 22 maart 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zei stiefmonster ook. moet dan even kijken tot hoe laat ze open zijn op zondag
ah nou zelfs daar dan kan ik vanaaf gaan.quote:
Vier, vijf dagen ongeveer. Ik ga vandaag nog even naar de Jumbo in het dorp waar mijn vader woont om nog wat dingen te kopenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
voor hoeveel dagen heb?
vandaag is er als het goed is een storing, zondag dus morgen moeten mensen weer thuiswerken
Kabeljauw van Iglo?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah nou zelfs daar dan kan ik vanaaf gaan.
Dan kan ik vanaaf kabeljauw eten , met rode kool en aardappelgratin
oh ja zeker.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Heb ik ook een paar keer gehad, maar van de visboer is het duizend keer lekkerder.
Hamsterballiequote:Op zondag 22 maart 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker.maar dit zag ik en dacht dat ik is goed voor mijn noodpakket :p
Dat is waar. Ik heb helaas maar een klein vriezertjequote:Op zondag 22 maart 2020 10:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja zeker.maar dit zag ik en dacht dat ik is goed voor mijn noodpakket :p
denk dat het eerder aangeeft dat veelmensen de situatie niet goed inschatten.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Toch is alle paniek over mensen in parken een beetje overdreven. Je ziet stelletjes dicht bij elkaar lopen, maar verder is er heus anderhalve meter tussen mensen. En die stelletjes slapen thuis ook niet ineens in aparte bedden, dus die houden die afstand sowieso niet.
[ afbeelding ]
Als je naar buiten gaat en afstand houdt is er niks aan de hand. Althans, dan zou er niks aan de hand moeten zijn volgens de regels die gelden.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk dat het eerder aangeeft dat veelmensen de situatie niet goed inschatten.
ja maar is een soort van vrijblijvendheid ofzo wat het uitstraalt. overigens gaan ze dan ook massaal af op de snackbar die nog wel open is.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je naar buiten gaat en afstand houdt is er niks aan de hand. Althans, dan zou er niks aan de hand moeten zijn volgens de regels die gelden.
Die vrijblijvendheid en gebruikmaken van de snackbar vallen binnen de regels die gelden. Dan moet de overheid gewoon echt een lockdown afkondigenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar is een soort van vrijblijvendheid ofzo wat het uitstraalt. overigens gaan ze dan ook massaal af op de snackbar die nog wel open is.
maar goed ik denk dat et puur menselijk gedrag is en dit ook de strategie is
Ja, zo volgzaam zijn Nederlanders niet. Nou goed, vandaag of morgen op z’n laatst zal hier wel de aankondiging komen van een echte lockdown. Dan is het gedaan met de wandelingenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
hoe volgzaam
3 MINUTEN GELEDEN
India schrapt rest van de maand passagierstreinen
De Indiase Spoorwegen leggen alle passagierstreinen stil tot in ieder geval eind van de maand. Dat is een grote maatregel in het land, want het dagelijks om zo'n 12.000 treinen, met daarin 23 miljoen passagiers.
Na de oproep van premier Modi bleef de bevolking in het land massaal binnen, schrijft persbureau Reuters. Honderden miljoenen mensen kozen voor zelfisolatie nu de overheid vecht tegen de snelle uitbraak van het coronavirus in het land. Tot nu is het virus bij 341 mensen vastgesteld. Vier mensen zijn aan de gevolgen overleden.
vandaag dus de hele dag wandelenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo volgzaam zijn Nederlanders niet. Nou goed, vandaag of morgen op z’n laatst zal hier wel de aankondiging komen van een echte lockdown. Dan is het gedaan met de wandelingen
Ik ga vandaag naar mijn vader.quote:
ik denk het welquote:Op zondag 22 maart 2020 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga vandaag naar mijn vader.En ik hoop dat de aankondiging pas morgen komt zodat ik gewoon mijn zooi kan laten bezorgen op mijn nieuwe adres.
Als het tot een lockdown komt kan ik altijd nog lopend boodschappen gaan doen. Dichtstbijzijnde supermarkt is 2,4 km lopenquote:
Dan moet je aan de wandel gaan.quote:
Ja matig excuus hoor, dan doe je maar een sjaal om en een extra trui aan, zonnetje schijnt ook gewoon lekkerquote:
heb terras deur open gezet. het geklappertand houdt mij wel wakkerquote:Op zondag 22 maart 2020 10:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja matig excuus hoor, dan doe je maar een sjaal om en een extra trui aan, zonnetje schijnt ook gewoon lekker
is dat een slot die je nu hebt gekregen?quote:Op zondag 22 maart 2020 10:49 schreef FranticDJ het volgende:
Hmm ik laat morgrn de jumbo maar bezorgen.. dacht dat ok voor twee weken genoeg. Guess not.
Overigens een dik VOC boek opgeduikeldga me daar maar eens over buigen..
Ding zegt dat ze morgen kunnen bezorgen jaquote:Op zondag 22 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat een slot die je nu hebt gekregen?
ohquote:Op zondag 22 maart 2020 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ding zegt dat ze morgen kunnen bezorgen ja
Dat ze daar überhaupt bezorgen, dacht dat Zeeland zo'n beetje de enige regio in NL was waar ze gene boodschappen thuis bezorgdenquote:Op zondag 22 maart 2020 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
* FranticDJ woont niet in de grote stad he
Jumbo is hier de enige.quote:Op zondag 22 maart 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze daar überhaupt bezorgen, dacht dat Zeeland zo'n beetje de enige regio in NL was waar ze gene boodschappen thuis bezorgden
Nou, ga lekker slapen danquote:Op zondag 22 maart 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel maar ben zo moe... al paar dagen
Als je het nodig hebt, waarom niet?quote:Op zondag 22 maart 2020 11:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja kan toch niet hele dagen maar slapen :p
kansloos:P Ik ga zo maar weer een keukenkastje schoonmakenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je het nodig hebt, waarom niet?
IJverigquote:Op zondag 22 maart 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kansloos:P Ik ga zo maar weer een keukenkastje schoonmaken
Hmm, hopen dat het niet erger wordtquote:Op zondag 22 maart 2020 11:15 schreef FranticDJ het volgende:
* FranticDJ heeft als ie kucht het idee dat de versnellingsbak niet helemaal wil
Nog steeds koppijn en pijn in mn rug haha. Geen koortsthermometer in huis
We zullen zien, m'n interne gevoelsthermometer zegt: geen koorts. Wellicht een heel lichte verhoging.quote:Op zondag 22 maart 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, hopen dat het niet erger wordt
Bummerquote:Op zondag 22 maart 2020 11:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
We zullen zien, m'n interne gevoelsthermometer zegt: geen koorts. Wellicht een heel lichte verhoging.
Mensenquote:Op zondag 22 maart 2020 11:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, teveel simpele zielen die de ernst van de situatie niet inzien.
Yep Nederland is daar echt heel erg inquote:Op zondag 22 maart 2020 11:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mensen.
Ik sta soms echt versteld van de naïviteit van velen.
Hoop dat de te harde wind en dat NL alert mensen binnenhoudtquote:
vast nietquote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat de te harde wind en dat NL alert mensen binnenhoudt
Hoop dat je station niet te klein isquote:Op zondag 22 maart 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even mijn sokken aantrekken en onbijten. Wil eigenlijk vanmiddag een rondje om het station gaan lopen. Nu het nog kan.
Nog niet. Graag pas vanaf 13:00 doen ook, ik blijf niet de hele dag erop zitten wachtenquote:
Tuin mag toch nog wel van jou? Ben juist zo lekker bezig met een perron maken van een wijnkistjequote:Op zondag 22 maart 2020 11:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat de te harde wind en dat NL alert mensen binnenhoudt
Tuin is primaquote:Op zondag 22 maart 2020 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Tuin mag toch nog wel van jou? Ben juist zo lekker bezig met een perron maken van een wijnkistje.
goed planquote:Op zondag 22 maart 2020 11:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga even mijn sokken aantrekken en onbijten. Wil eigenlijk vanmiddag een rondje om het station gaan lopen. Nu het nog kan.
quote:Op zondag 22 maart 2020 11:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensheid: "Nee we kunnen echt niet nog meer doen om CO2 uitstoot omlaag te brengen en klimaatverandering tegen te gaan!"
Moeder Natuur: "Hier, heb je een virus. Ga maar oefenen."
beetje wel. misschien gaat de besmetting wel minder snelquote:Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
Het feit dat het virus ook uitbreidt in Australië en Afrika lijkt toch in tegenspraak met het idee dat het virus in de zomer zou uitdoven
Dat idee is al heel lang weg. In Iran is het nu al warm. Gaat het daar goed? Nee.quote:Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef Koen66 het volgende:
het idee dat het virus in de zomer zou uitdoven
Aantal Iraanse steden gecheckt, hoogste temp die ik zie is 15 graden dus warm, niet echtquote:Op zondag 22 maart 2020 12:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat idee is al heel lang weg. In Iran is het nu al warm. Gaat het daar goed? Nee.
Jij lijkt me helemaal niet zo’n zuipschuit?quote:Op zondag 22 maart 2020 12:01 schreef bitterbal het volgende:
ik heb inmiddels een 2e kastje gedaan.
trok een derde open, lagen lege flessen drank... misschien drink ik dat op in mijn slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |